به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلر لب

فیلر لب

فیلر لب یک درمان زیبایی غیر تهاجمی و نسبتا سریع شامل تزریق یک ماده، معمولا هیالورونیک اسید ، به لب ها برای افزایش حجم و فرمدهی  لب است. که آن را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال برجسته سازی لب‌های خود بدون انجام عمل جراحی هستند. فیلر لب در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.  هیالورونیک اسید، ماده ای که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به آبرسانی و حجیم شدن پوست کمک می کند دارای برند های گوناگونی می باشند.
یکی از مزایای اصلی پرکننده لب ایجاد ظاهری جوان تر است زیرا با بالا رفتن سن، لب‌های ما نازک‌تر و شکل خود را از دست داده و ما را پیرتر از آنچه که هستیم نشان می دهد. فیلر لب به بازیابی حجم و فرمدهی لب کمک می کند و ظاهری جوان تر و حجیم تر به لب ها می دهد.
یکی دیگر از مزایای فیلر لب این است که با تطابق دادن آن با نیازهای فرد می تواند سفارشی باشد. مقدارفیلر مورد استفاده را برای دستیابی به حجم و شکل مورد نظر و نتایج متناسب با ویژگی های صورت و زیبایی کلی فرد تنظیم می کنند.

فیلر لب

ماندگاری فیلر لب چقدر است؟ 

پاسخ به این سوال بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع فیلر مورد استفاده، مقدار تزریق و متابولیسم فرد می تواند متفاوت باشد. به طور کلی، بیشتر فیلرهای لب بین شش ماه تا یک سال ، و برخی از آنها تا 18 ماه دوام خواهند داشت. توجه به این نکته ضروری است که طول عمر فیلر لب تحت تأثیرعوامل سبک زندگی مانند سیگار کشیدن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استرس می باشند. این عوامل باعث تجزیه سریعتر فیلر وکاهش اثربخشی و طول عمر کوتاه  خواهد شد.

اگر به فکر انجام فیلر لب هستید، حتما به یک پزشک معتبر مراجعه کنید تا در انتخاب نوع و مقدار مناسب فیلر نسبت به نیازهای شما کمک کند. قطعا پزشک شما تذکراتی در مورد نحوه مراقبت از لب ها پس از انجام تزریق فیلر جهت افزایش عمر فیلر به شما خواهد داد. بسیاری از افرادی که از فیلر لب استفاده میکنند می خواهند حجم لب هایشان افزایش پیدا کند.

چه کسانی واجد شرایط فیلر لب می باشند؟

انجام دادن فیلر لب یک تصمیم شخصی و به انتخاب و علاقه شما بستگی دارد در برخی مواقع انجام فیلر لب باعث افزایش عزت نفس فرد خواهد شد. برای انجام فیلرهای لب، باید :
1-از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشند.
2-انتظار واقع بینانه داشته باشند.
3-عفونت فعال دهانی مانند آفت و تبخال نداشته باشند.

بسیاری از افرادی برای افزایش حجم لب هایشان از فیلر لب استفاده می کنند.

شاید به دلایل زیادی قصد حجیم کردن لب های خود را دارید، مثلا:

بازگرداندن اندازه قبلی لب :با بالا رفتن سن، لبهای شما کوچکتر یا نازکتر میشوند، ( سپتوم وفیلترم )شیار بین لب بالایی بلندتر و صافتر میشود و فاصله بین گوشه های لب ممکن است افزایش پیدا کند. 
اصلاح فرم لب:  احتمال دارد که لب های شما اندازه یا شکل های متفاوتی داشته باشند (نامتقارن( .
از بین بردن چین و چروک: زمانی که لبخند می زنید و یا می خندید، گاهی اوقات چین و چروک در کناره های  لب های شما ایجاد می شود.
 تقویت اعتماد به نفس: فیلرهای لب با زیباتر کردن ظاهر صورت شما به بهبود عزت نفس کمک خواهد کرد.

فیلر لب

چرا از فیلر لب استفاده می شود؟ 

باید بدانید که فیلرهای لب به لب های شما حجم داده ولی روند پیری را متوقف نخواهند کرد، اما با تاخیر انداختن فیلر لب نیاز به جراحی تهاجمی تر برای بزرگ کردن لب احتیاج پیدا نمی کنید. همچنین فیلر لب امکان دستیابی به ظاهر دلخواه را برای شما ایجاد کرده و باعث افزایش عزت نفس در شما خواهد شد.

با گذشت زمان، امکان دارد تا حجم لب های خود را از دست دهید این موضوع می تواند نتیجه موارد زیر باشد :
-ژنتیک
- سیگار کشیدن 
-آسیب خورشید 

فیلر لب چیست

پرکننده های لب در سال های اخیر به عنوان راهی برای بهبود ظاهر لب ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. چندین روش مختلف فیلر لب وجود دارد که می توان از آنها برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کرد. در این مقاله برخی از رایج ترین روش های فیلر لب را بررسی خواهیم کرد.

فیلر لب

1. فیلرهای اسید هیالورونیک
فیلرهای اسید هیالورونیک محبوب ترین نوع فیلر لب هستند. آنها از ماده ای ساخته شده اند که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و برای افزایش حجم و فرم دادن به لب ها استفاده می شود. فیلر اسید هیالورونیک موقتی هستند و شش ماه تا یک سال دوام دارند.

2. فیلرهای کلاژن
فیلرهای کلاژن زمانی یک انتخاب محبوب برای بزرگ کردن لب بودند، اما در سال‌های اخیر مورد توجه قرار نگرفته‌اند. کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد، اما پرکننده های ساخته شده از آن از گاو گرفته می شود. فیلرهای کلاژن موقتی هستند و می توانند تا سه ماه دوام داشته باشند.

3. انتقال چربی
انتقال چربی شامل برداشتن چربی از یک قسمت بدن و تزریق آن به لب است. این روش نسبت به سایر روش های فیلر لب تهاجمی تر است و به زمان بهبودی طولانی تری نیاز دارد. انتقال چربی یک راه حل دائمی، اما نتایج می تواند متفاوت باشد.

4. پرکننده های دائمی
فیلرهای دائمی از مواد مصنوعی ساخته شده و به عنوان راه حلی دائمی برای بزرگ کردن لب طراحی شده . اما به دلیل خطر عوارض و اینکه در صورت وجود مشکل قابل برداشتن نیستند، توصیه نمی شود.

5. پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)
PRP شامل گرفتن مقدار کمی خون از بیمار و پردازش آن برای استخراج پلاسمای غنی از پلاکت است. سپس PRP به لب ها تزریق می شود تا تولید کلاژن را تحریک کند و ظاهر لب ها را بهبود بخشد. PRP یک راه حل طبیعی و موقت است که می تواند تا شش ماه دوام داشته باشد.

چندین روش مختلف فیلرلب وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. مهم است که با یک پزشک متخصص واجد شرایط و با تجربه مشورت کنید تا تعیین کنید کدام روش برای شما بهترین است. به یاد داشته باشید که فیلر لب یک عمل زیبایی است و فقط باید توسط یک متخصص دارای مجوز در محیطی امن و استریل انجام شود.

فیلر لب

ماندگاری فیلرهای لب چقدر است؟ 

دوام فیلرهای لب معمولا 12 -18 می باشد. با این وجود ، این موضوع  بستگی به سن و اینکه بدن شما با چه سرعتی کالری ها را به انرژی (متابولیسم) تجزیه می کند دارد. تمایل به رژیم لاغری و ورزش کردن درافراد جوان تر بیشتر است بنابراین کالری را سریعتر می سوزانند و این موضوع باعث می شود تا فیلرهای لب دوام زیادی نداشته باشند.

روند اصولی انجام فیلر لب چیست؟

 FDAاستفاده از فیلرهای لب را در افراد زیر 21 سال تایید نکرده است. برای انجام فیلر لب از نظر سازمان سازمان غذا و داروی ایاالت متحده باید حداقل 21 سال سن داشته باشید
 برای انجام فیلرهای لب مورد تایید باید قبل از عمل فیلر لب، با پزشک زیبایی خود مشورت کرده تا عوامل بسیاری از جمله سلامت روانی و شرایط اجتماعی شما را ارزیابی کنند.سوالاتی که پزشک از شما خواهد پرسید :
-چرا فیلر لب می خواهید؟ 
-چه انتظاراتی دارید؟
 -آیا در مورد نقص های ظاهری بسیار کوچک بدن خود زیاد فکر می کنید ؟

سلامت بدن و فرم صورت بسیار مهم ست. پزشک شما سلامت عمومی ، مانند شرایط سابقه بیماری شما و یا احتمال خطر را ارزیابی می کند.

 حتما پزشک خود در جریان هر دارویی که مصرف می کنید، حساسیت ها و یا اگر بیماری خاصی دارید بگذارید. و در مورد داروهای تجویزی یا بدون نسخه مانند مکمل های گیاهی،پزشک خود را مطلع کنید.پزشک صورت شما را معاینه و اندازه گیری می کند.همچنین از صورت و لب های شما برای تشکیل پرونده پزشکی عکس خواهند گرفت. شما باید یک تصور ذهنی از چهره خود برای میزان حجم لبی که میخواهید داشته باشید. مانند تصور مدل موی جدید، احتمالا با نشان دادن عکسی به آرایشگر خود به او ایده می دهید تا متوجه شود که دوست دارید موهایتان چگونه به نظر برسد. اما امکان دارد ، آرایشگر شما بگوید که موهای شما به دلیل بافت، خط مو، حجم یا طول موهای شما شبیه عکس نیست. این مثال را زدیم تا به شما بگوییم که شاید بخواهید لبهایتان مانند لبهای افراد مشهور به نظر برسد، اما دست یافتنی نباشد زیرا شکل و ویژگیهای صورت شما منحصربه فرد است. از پزشک خود بپرسید که آیا آوردن یک نمونه عکس به او کمک میکند و یا خیر. اما اگر پزشک شما نمی خواهد به عکسی اشاره کند، باید به طور کامل توضیح دهید که می خواهید لب هایتان چگونه به نظر برسد.

مراحل انجام فیلر لب 

در طول انجام فیلر لب، پزشک بی حس کننده موضعی را بر روی لب های شما اعمال می کند. بیحسی موضعی لبهای شما را بیحس کرده تا دردی احساس نکنید و طول مدت انجام کار  حدود 15 -30 دقیقه می باشد. کرم های بی حس کننده اغلب بنزوکائین ، لیدوکائین و تتراکائین می باشد سپس، لب های شما باید بی حس شوند، ممکن است پزشک شما یک تزریق برای بی حس کردن لب های شما انجام دهد. حدود 15 -30 دقیقه پس از تزریق، لب های شما باید بی حس شوند سپس پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق پرکننده لب به هر یا همه قسمتهای لبتان، از جمله لبه های لبها )حاشیه ورمیلیون) ، انحنای مرکز لب بالاییی(کمان کوپید) و کمانهای دهانی (گوشه های دهان شما) استفاده میکند. شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد.
پزشک 1سی سی فیلر لب را به لب های شما وارد می کند که حدود یک پنجم قاشق چای خوری است. سوزن به عمق بیش از 2.5 میلی متر وارد پوست شما نمی شود امکان دارد پزشک یک کیسه یخ روی لب های شما در طول عمل قرار دهد تا تورم و کبودی را به حداقل برساند .کل این روش شاید 30 دقیقه و یا تا دو ساعت طول بکشد.

بعد از انجام فیلر لب چه اتفاقی می افتد؟ چه زمانی برای معاینه بعد از عمل به پزشک مراجعه کنم؟ 

پس از تکمیل این روش، پزشک ممکن است به آرامی لب های شما را ماساژ دهد تا فیلر را جذب کنند .شاید به یخ گذاشتن بر روی لب های شما ادامه دهد .بعد از انجام کار به مدت 15 دقیقه تحت نظر قرار میگیرد تا پزشکتان مطمئن شود که هیچ عارضه جانبی از جمله سرگیجه، حالت تهوع یا خونریزی شدید نداشته باشید. بعد از تشخیص و تایید پزشک ، به شما اجازه می دهند به خانه بروید . یک بی حسی موضعی شما را خسته یا گیج نمی کند، بنابراین نیاز به همراه ندارید. بی حسی بعد از 24 - 48 ساعت از بین می رود، اما احتمال دارد لب های شما متورم، حساس و کبود شده باشد. این تورم معمولا تا یک هفته طول می کشد .حدود دو هفته پس از عمل برای معاینه به پزشک خود مراجعه کنید.عکس دیگری برای پرونده پزشکی شما گرفته خواهد شد تا متوجه تغییر و تفاوت لب های خود قبل و بعد از عمل شوید.

 نکات زیر به بهبود لب های شما کمک می کند

-برای کاهش التهاب، درد و تورم از کیسه یخ تا 10 دقیقه استفاده کنید.
-حداقل 24 ساعت از زدن رژ لب ، بالم لب و یا هر محصول دیگری بر روی لب خودداری کنید .
-از دست زدن یا به هم زدن لب های خود، از جمله بوسیدن و مکیدن از نی خودداری کنید .
-دندان های خود را با احتیاط مسواک بزنید .
-نوشیدن مقدار زیادی آب 
-حداقل به مدت 24 ساعت از ورزش خودداری کنید.

بررسی مزایا و معایب فیلر لب

بحث های زیادی در مورد ایمنی و اثربخشی فیلرهای لب وجود دارد. در اینجا مزایا و معایب فیلرهای لب را بررسی کرده تا شما در مورد اینکه آیا فیلر لب برای شما مناسب ست یا خیر ؟ تصمیمی آگاهانه بگیرید.
یکی از مزایای اصلی فیلرهای لب شکل ظاهری  لب ها را پرتر و مشخص تر نشان می دهد. این ویژگی برای کسانی که به طور طبیعی لب های نازکی دارند  و یا کسانی که به دلیل افزایش سن حجم لب های خود را از دست داده اند مفید خواهد بود. با این وجود ، برخی از عوارض احتمالی باید در نظر گرفته شود. یکی از نگرانی های اصلی در مورد فیلرهای لب، خطر عوارضی مانند عفونت، خونریزی و یا واکنش های آلرژیک است. علاوه بر این، اگر این روش به درستی انجام نشود، ظاهری غیر طبیعی یا ناهموار ایجاد خواهد کرد.
نکته دیگر هزینه فیلر لب است. در حالی که هزینه بسته به پزشک و مکان متفاوت خواهد بود، معمولاً تحت پوشش بیمه قرار نمیگیرد و می تواند بسیار گران باشد. علاوه بر این، اثرات فیلر لب دائمی نیست و برای حفظ ظاهر مطلوب، هر چند ماه یکبار نیاز به ترمیم دارد. باید به این نکته توجه داشت که فیلرهای لب برای کسانی که شرایط پزشکی یا آلرژی خاصی دارند کاندیدای خوبی برای این عمل نمی باشند.

فیلر لب

فیلر لب مزایای زیادی دارد، که بیشتر آنها بی خطر هستند: 

خطر و یا عوارض جانبی فیلر لب بسیار کم است .
-عزت نفس شما را افزایش می دهد .
-قابل برگشت هستند اگر از ظاهر خود راضی نیستید، پزشک شما می تواند آنزیمی)هیالورونیداز) را برای حل کردن فیلر لب شما تزریق کند .

آیا فیلر لب برای شما مضر هستند؟ 
فیلر های لب یک درمان پزشکی هستند. فیلرهای لب زمانی که توسط یک پزشک زیبایی با تجربه از جمله جراح پلاستیک، متخصص پوست و یا جراح زیبایی انجام شوند، بسیار ایمن هستند .شما نباید فیلرهای لب را از سالن زیبایی تهیه کنید.

 آیا فیلرهای لب ،لب های شما را خراب می کنند؟
 اگر فیلرهای لب را از یک پزشک با تجربه دریافت نکنید، لبهای خود را در معرض از بین بردن قرار می دهید. احتمال دارد لب های شما به طور دائم کشیده شوند، بافت اطراف لب بمیرد، فیلر سفت شود و یا محل های تزریق عفونی شود .

آیا فیلر لب دائمی است؟
 فیلرهای لب دائمی نیستند. آنها به آرامی با گذشت زمان از بین می روند، معمو ًال 12 -18 ماه پس از عمل، .بسته به متابولیسم شما .شاید برای حفظ حجم مورد نظر خود به درمانهای روتین لمسی نیاز داشته باشید.

 آیا در دوران بارداری از فیلر لب می توان استفاده کرد؟
 هیچ مطالعه ای در مورد بی خطر بودن استفاده از فیلر لب در دوران بارداری انجام نشده. در نتیجه استفاده از فیلرهای لب در دوران بارداری را تایید نمیکنیم.

مدت دوران نقاهت فیلر لب چقدر است؟ آیا فیلرلب درد دارد؟ 
احتمال احساس درد خفیفی در محل های تزریق می باشد. پس از 12 -24 ساعت، درد برطرف ،و تورم بعد از 24 - 48 ساعت از بین می رود، اما احتمال طولانی تر شدن دوره نقاهت تا یک هفته وجود دارد. اگر میخواهید قبل از یک رویداد بزرگ، مانند عروسی، لبهایتان برجسته شود، باید این عمل را حداقل دو هفته زودتر برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که به طور کامل بهبود یافته اید .

چه زمانی می توانم بعد از فیلر لب بخورم یا بنوشم؟ 
-بهتر است تا زمانی که داروی بی حس کننده موضعی یا تزریق بلوک عصبی از بین برود صبر کنید تا به طور تصادفی لب های خود را گاز نگیرید و باعث اختلال در فیلر نشوید.
- باید از خوردن غذاهای که باعث شود صورت یا لب های خود را پاک کنید، به مدت حداقل 24 ساعت خودداری کنید .
- به مدت حداقل 24 ساعت از سیگار کشیدن خودداری کنید. انقباض یا انبساط لب ها احتمال دارد فیلر لب را مختل کند .
- باید حداقل به مدت 24 ساعت از نوشیدن الکل خودداری کنید، زیرا الکل خون شما را رقیق و باعث می شود تا کبودی روی لب بدتر شود.

چه سوالاتی باید از پزشک خود بپرسم؟ 

  • اینکه تا کنون چند بار عمل فیلرلب را انجام داده اید؟ 
  • کدام برند از فیلر لب را پیشنهاد می دهید؟ 
  • مدت دوران نقاهت من چقدر است؟
  •  در دوران نقاهت چه مسکن هایی مصرف کنم؟ 
  • لیست کامل خطرات و عوارض چیست؟
  •  چند وقت یکبار باید برای حفظ حجم، ویزیت بعدی را برنامه ریزی کنم؟ 

فیلرهای لب می توانند اعتماد به نفس شما را افزایش دهند، اما باید توجه داشته باشید که موقتی هستند. به طور متوسط هر 12 تا 18 ماه یکبار نیاز به فیلر مجدد می باشد. فیلرهای لب می توانند راهی عالی برای بهبود ظاهر لب های شما و دستیابی به ظاهری جوان تر و جذاب تر باشند. در حالی که طول عمر فیلرهای لب می تواند بسته به عوامل متعددی متفاوت باشد، اکثر فیلرها بین شش ماه تا یک سال دوام می آورند. با انتخاب یک پزشک معتبر و مراقبت خوب از لب های خود پس از عمل، می توانید به افزایش عمر فیلرهای خود کمک کرده و از مزایای لب های پرتر و زیباتر برای مدت طولانی تری بهره مند شوید.
با این حال، این امر بدیهی ست که مانند هر درمان زیبایی دیگری ،در فیلرلب نیز احتمال خطراتی مانند تورم، کبودی و عفونت و در موارد نادر، عوارض جدی تری مانند واکنش های آلرژیک یا آسیب وجود دارد.
به طور کلی، فیلرلب راهی مطمئن و موثر برای بهبود ظاهر لب‌هاست.. و البته فراموش نکنید که از بالم لب و ضدآفتاب فراوان بعد از تزریق لب برای محافظت از لب های خود استفاده کنید! 

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی