مصرفی دندانپزشکی

لوازم مصرفی دندانپزشکی

لوازم مصرفی دندانپزشکی به تیم های کاملاً متفاوتی طبقه بندی می شوند

مواد مصرفی دندانپزشکی

تجهیزات و دستگاه های دندانپزشکی

ابزار یکبار مصرف دندانپزشکی و فراهم می کند

در میان این ابزار و تجهیزات با نگاهی به نوع بیماری های دهان و دندان تعدادی از این تجهیزات استفاده می شود. لازم به ذکر است که یکی از شایع ترین بیماری های دندانی، پوسیدگی دندان است، اما در عین عدم ارتباط گفتاری که ابزار و تجهیزات معاینه بیشترین است.

آنها برنامه هایی دارند که این ابزارها و تجهیزات را در بر می گیرند

آیکون تیک بنفش ساند

آیکون تیک بنفش آینه

آیکون تیک بنفش پنس

آیکون تیک بنفش پروب پریودنتال

هر یک از این ابزارها به ساده ترین روش برای تشخیص نوع بیماری دندان، عمق پلاک روی دندان و در نتیجه آسیب و پوسیدگی دندان به کار می روند.

مواد مصرفی دندانپزشکی

امروزه با پیشرفت درمان های دندانپزشکی، ما تمایل بیشتری به اهمیت بدرفتاری با مواد مصرفی دندان داریم، بنابراین بخش عمده ای از تخصص های دندانپزشکی، که دارای مواردی هستند، بیماری ها، دندان های جایگزین، برداشتن ریشه ها، تراشیدن دندان ها برای قالب گیری و غیره را گرامی می دارند. با تسهیل آن ابزارها به پایان خواهد رسید. مواد مصرفی دندانپزشکی ابزاری هستند که متخصصان دندانپزشکی از آنها برای انجام بسیاری از عمل های زیبایی و درمان دندان با موفقیت کامل استفاده می کنند. این مواد مصرفی شامل ابزارهایی برای بررسی و تعیین بیماری ها، تنظیم شرایط دهان و دندان، درمان بیماری های دندان، ترمیم یا برداشتن دندان ها و ساختارهای دهانی اطراف آنها می شود.

بر اساس آیین نامه ابزار دقیق پزشکی در ایران، تجهیزات پزشکی به هر وسیله، ابزار، ماشین، دستگاه و مواد قابل کاشت اطلاق می شود که معمولاً به منظور درمان، تشخیص، مانع یا کاهش بیماری یا وسایل بهبود و استریل کردن استفاده می شود. take با توجه به این موضوع مشخص می شود که لیست مواد مصرفی دندانپزشکی انواع مختلفی را شامل می شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

قیمت مواد مصرفی دندانپزشکی

ابزارهای دندانپزشکی ممکن است به تیم های کاملاً متفاوتی طبقه بندی شوند

آیکون تیک بنفشمواد مصرفی دندانپزشکی

آیکون تیک بنفش تجهیزات و دستگاه های دندانپزشکی

آیکون تیک بنفش ابزار یکبار مصرف دندانپزشکی و فراهم می کند

لیست مواد مصرفی دندانپزشکی

در میان این ابزار و تجهیزات، با نگاهی به انواع بیماری های دهان و دندان، تعدادی از این تجهیزات استفاده می شود. لازم به ذکر است که یکی از شایع ترین بیماری های دندانی، پوسیدگی دندان است، اما در عین حال ناگفته نماند که ابزار و تجهیزات معاینه بیشترین میزان را دارند.

آنها کاربردهایی دارند که این ابزار و تجهیزات را در بر می گیرد

ساند

طبقه بندی آینه ای مواد مصرفی دندان

لوازم مصرفی دندانپزشکی در افزایش عجله و تسهیل کار بیمار و دندانپزشک تاثیر بسزایی دارد. مواد مصرفی دندانپزشکی

خرید مواد مصرفی دندانپزشکی

به طور کلی، آنها به 9 کلاس اصلی تقسیم می شوند:

آیکون تیک بنفش ابزار

آیکون تیک بنفش دستگاه ها و ابزار دقیق

آیکون تیک بنفش واحد

آیکون تیک بنفش ریشه دندان

آیکون تیک بنفش قطعات

آیکون تیک بنفش مواد مورد نیاز برای ترمیم دندان و پروتز

آیکون تیک بنفش ابزار مورد نیاز در ودنتولوژی

آیکون تیک بنفش مواد مصرفی عمومی

آیکون تیک بنفش وسایل و لوازم بهداشتی دهان و دندان

لیست قیمت مواد مصرفی دندانپزشکی

همه این دسته ها شامل دستگاه های کاملاً متفاوتی هستند. باید درک کنید که هر یک از این تجهیزات واقعاً نقشی حیاتی و کلیدی در کنترل عفونت، انجام عمل های جراحی، درمان بیماران و ارائه خدمات پزشکی دارند.

انواع لوازم مصرفی دندانپزشکی

شما با مهمترین لوازم مصرفی دندانپزشکی آشنا میشوید که عبارتند از:

آینه دهان و استخراج کننده از انواع ابزارهای دندانپزشکی

از جمله رایج ترین ابزار و وسایل مورد استفاده در دندانپزشکی، آینه های دهانی را ذکر می کنیم که با وجود سادگی، برای درک بهتر وضعیت دندان ها بسیار موثر هستند. آینه های دهان وسایلی با ابعاد کم هستند و به دندانپزشک اجازه می دهند:

برای مشاهده وضعیت استفاده از دندان ها آینه مورد نیاز است، در حالی که آنها در مناطقی که دسترسی به آن ها مشکل است به طرز وحشتناکی مفید هستند.

با کمک لوازم مصرفی دندانپزشکی، بررسی پوسیدگی دندان و مشکلات دهان به راحتی انجام می شود و برای تجسم بهتر دندان ها نیازی به حرکت زبان یا تداخل با دست نیست.

انبر یا پروب دندان که ممکن است برای برخی افراد ترسناک به نظر برسد، اما می‌تواند برای یافتن نشانه‌های حفره یا بیماری‌های لثه مفید باشد. این ابزار دارای یک دسته کشیده و یک قلاب نوک تیز در قسمت بالای آن است و به استفاده از آن برای تراشیدن پلاک های روی دندان و در نتیجه توده ها گفته می شود.

پنس

پروب پریودنتال

هر یک از این ابزارها در نحوه تشخیص نوع بیماری دندان، عمق پلاک روی دندان و آسیب و پوسیدگی دندان استفاده می شود.

لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی

امروزه با پیشرفت درمان های دندانپزشکی، ما تمایل داریم که اهمیت استفاده از لوازم مصرفی دندانپزشکی را بیشتر و بیشتر مشاهده کنیم، به طوری که بخش عمده ای از تخصص های دندانپزشکی، که شامل مواردی مانند تشخیص بیماری ها، تعویض دندان، برداشتن ریشه، تراشیدن دندان برای قالب گیری می شود. و غیره ممکن است با تسهیل آن ابزارها تمام شود. مواد مصرفی دندانپزشکی ابزاری هستند که متخصصان دندانپزشکی از آنها برای انجام انواع جراحی زیبایی و درمان دندان با موفقیت کامل استفاده می کنند. این مواد مصرفی دندانپزشکی ابزارهایی برای بررسی و شناسایی ناخوشی ها، تنظیم شرایط دهان و دندان، درمان بیماری های دندانی، ترمیم یا برداشتن دندان ها و ساختارهای دهانی اطراف آن ها هستند.

بر اساس آیین نامه ابزار دقیق پزشکی در ایران، تجهیزات پزشکی به هر وسیله، ابزار، ماشین، دستگاه و مواد قابل کاشت اطلاق می شود که معمولاً به منظور درمان، تشخیص، تداخل یا کاهش بیماری یا وسایل بهبود و استریل کردن استفاده می شود. take با توجه به این موضوع، مشخص است که لیست لوازم مصرفی دندانپزشکی شامل انواع مختلفی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

جرمگیر و ساکشن 2 ابزار معقول جایگزین در لیست لوازم مصرفی دندانپزشکی هستند.

قیمت لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی

نبض شمار معمولاً پلاک ها و تعداد زیادی از دندان ها را از بین می برد. این لوازم مصرفی دندانپزشکی مانند استخراج کننده (که برای ترازوهای کوچک استفاده می شود) عمل می کند، ما در فرآیند جرم گیری تمایل داریم. به خاطر داشته باشید که مسواک زدن و نخ دندان کشیدن مکرر نمی تواند پاسخی برای حذف کامل پلاک از روی دندان ها باشد.

در ارتباط با عملکرد تجهیزات ساکشن، علاوه بر این باید بگوییم که با بهره برداری از این ابزار، بزاق دهان ممکن است به طور کامل تخلیه شود. در واقع این دستگاه با اتصال به یک دستگاه ساکشن ترشحات را جمع آوری می کند و این به دندانپزشک کمک می کند تا کار خود را به راحتی انجام دهد.

مته، سرنگ دندان و قالب

مته ها، سرنگ ها و قالب های دندانی از مهم ترین مواد مصرفی در دندانپزشکی هستند که به شرح زیر است:

در دندانپزشکی، مته ها معمولاً برای ایجاد سوراخ در دندان ها هستند. دریل ها ابزارهای متمایز هستند که آماده چرخش با سرعتی معادل 250 هزار دور در دقیقه هستند. این مورد باعث شده است که دریل ها عملکرد مفیدی در عملیات عصب کشی و دندان قروچه داشته باشند.

لیست لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی

سرنگ ها انواع جایگزین لوازم مصرفی دندانپزشکی هستند که برای بی حس کردن دندان های زیر دهان استفاده می شوند. این ابزار نسبت به سرنگ‌ها و سوزن‌های استاندارد ساختار طولانی‌تری دارد و ممکن است عادت به تزریق مواد بی‌حس کننده به اجزای کاملاً متفاوت دهان و دندان‌ها وجود داشته باشد. پس از این، دندانپزشک می تواند کار خود را برای درمان دندان های بیمار آغاز کند.

از قالب ها در درمان روکش های دندانی یا محافظت از آن استفاده می شود. قالب ها شامل قاب های نرمی هستند که روی دهان و دندان ها قرار می گیرند. این تجهیزات به گونه ای طراحی شده اند که فرم مناسبی از دندان های بیمار گرفته و برای تهیه روکش به مراکز مربوطه ارسال می شوند.

در ادامه، ما تمایل داریم به موارد دیگری از مواد مصرفی دندانپزشکی بپردازیم:

فورسپس: ابزارهای حساسی که معمولاً بافت‌ها را جدا می‌کنند، بافت‌ها را کنار هم نگه می‌دارند، بخیه می‌زنند و اجسام کوچک را منتقل می‌کنند.

انبردست: انبردست در چندین درمان دندانپزشکی به ارتودنسی، سیم برش، رولپلاک و قلاب خمشی و غیره علاقه دارد. علاوه بر این، از این ابزار برای برش موادی مانند گچ استفاده خواهد شد.

میکروموتورها: ما معمولاً شاهد استفاده از این نوع مواد مصرفی دندان در درمان بافت‌های دندانی نیمه کاره هستیم.

Apex Locators: از آنجایی که قسمت بالای سازه با چشم قابل مشاهده نیست، دستگاه نقشه بردار Apex در درمان دندانپزشکی به کار می رود تا طول کانال پایه را به طور دقیق زنده کند.

فروش لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی

از جمله لوازم های مصرفی دندانپزشکی جایگزین دندانپزشکی عبارتند از:

آیکون تیک بنفش توربین و آسیاب زاویه ای

آیکون تیک بنفش اسید اچ

آیکون تیک بنفش پیوند

آیکون تیک بنفش اشکال مختلف ماسک و دستکش دندان

آیکون تیک بنفش سرنگ های شستشو و تزریق

آیکون تیک بنفش مایع ضد عفونی کننده سطوح و مایع کمک پزشکی ابزار

آیکون تیک بنفش پوشش موقت

آیکون تیک بنفش مواد اکریلیک و قالب گیری

آیکون تیک بنفش سپرها و شیشه های محافظ

آیکون تیک بنفش پیش بند، بسته های استریل، روکش های واحد، گاز و رول های پنبه ای

آیکون تیک بنفش برس میکرو

آیکون تیک بنفش تیغ جراحی

آیکون تیک بنفش لخته خون

آیکون تیک بنفش Sursuctions و Poirs

آیکون تیک بنفش دوربین داخل دهانی