ژل دانه دار
ژل دانه دار
تماس بگیرید

دستگاه های لاغری

جراحی های تهاجمی مرسوم می توانند برای از بین بردن بدن متراکم ناراحت کننده باشند، به همین دلیل است که می توانند گزینه های طولانی مدت برای دستیابی به وزن و تناسب اندام ایده آل باشند. در حال حاضر روش های غیر تهاجمی و مدرنی وجود دارد که بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی می توان از آنها برای کاهش وزن استفاده کرد. در این روش از دستگاه های لاغری موضعی برای جلوگیری از انتقال سلول های متراکم و آسیب های انباشته شده در قسمت های خاصی از بدن استفاده می شود. تنها رژیم غذایی مناسب و ورزش در کنار این دستگاه ها می تواند دوره های درمان را کاهش داده و به طور کامل آنها را از بدن دفع کند.

لاغری با دستگاه چگونه کار می کند؟

پوزیشن لاغری با دستگاه یکی از مهم ترین روش های ممکن برای کاهش وزن و خوش اندام شدن است. در این روش امواج مایکروویو توسط دستگاهی تولید می شوند و سلول های خاصی را از بین می برند و از مصونیت محافظت می کنند.

تجمع سلول های چربی در قسمت های مختلف بدن مانند شکم، معده، بازوها، پهلوها، ران ها، باسن و ... باعث چاقی موضعی می شود. این چربی ها به شدت انباشته شده اند و حتی با رژیم غذایی مناسب و ورزش نمی توانید تاثیر جدی روی آنها داشته باشید. بنابراین افرادی که می خواهند خوش اندام شوند و از شر این چربی های موضعی خلاص شوند، کاندیدهای اصلی استفاده از این دستگاه ها هستند.

کاهش وزن زمان می برد. تغییرات رژیم غذایی و برنامه های ورزشی ماه ها طول می کشد تا نتایج حاصل شود، اما در نهایت نتیجه می دهند. با این حال، سلول های چربی اغلب در نواحی خاصی از جمله شکم، باسن، ران ها و گردن سرسخت باقی می مانند. در سال های اخیر به لطف دستگاه های لاغری، راهی برای از بین بردن این سلول ها در نواحی سرسخت ایجاد شده است.