به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فرق فیلر با ژل لب

فرق فیلر با ژل لب

وقتی صحبت از زیباتر جلوه دادن لب‌ها به میان می‌آید، دو گزینه محبوب وجود دارد : فیلرها و ژل‌های لب. اما چه فرقی دارد؟ در این مطلب ، تفاوت‌های این دو محصول را به گونه‌ای توضیح می‌دهیم در پایان، متوجه خواهید شد که کدام گزینه برای شما مناسب است..


فیلر چیست؟

فیلر لب معمولاً ژل مبتنی بر اسید هیالورونیک، به لب ها تزریق می شود تا اندازه، شکل و حجم لب ها را افزایش دهد. فیلر لب می‌تواند ظاهری حجیم‌تر و مشخص‌تر برای لب‌ها ایجاد کنند و اغلب برای اصلاح لب‌های نازک یا ناهموار استفاده می‌شوند. نتایج فیلر لب موقتی است و بسته به فرد و فیلر مورد استفاده می تواند از چندین ماه تا یک سال دوام داشته باشد.

انواع فیلر

فیلر: فیلرها شامل restylane، belotero، juvederm و stylage هستند.

Non-filler: این دسته شامل پروفایلو و skin booster می شود. پروفایلو حجم نمی دهد و از تقویت کننده پوست به عنوان تغذیه پوست نیز استفاده می شود. تقویت کننده های صورت شامل Restylane-vital (در ایران موجود نیست) و stylage.hydro (موجود در ایران) می باشد.

ژل لب چیست؟

ژل لب به نوعی ماده ژل گفته می شود که در پرکننده های لب استفاده می شود. این ماده به طور معمول از اسید هیالورونیک ساخته می شود، که یک ماده طبیعی در بدن است که به حفظ رطوبت و افزایش حجم پوست کمک می کند. ژل لب در طول عمل حجیم سازی به لب ها تزریق می شود تا اندازه و شکل آن ها افزایش یابد. این یک جلوه حجیم ارائه می دهد و می تواند به ایجاد ظاهری مشخص تر کمک کند.


فرق فیلر و ژل لب

انواع ژل لب

ژل لب پرفکتا

ژل پرفکتا گروهی از پرکننده های پوستی هیالورونیک اسید است که در فرانسه تولید می شود. این محصولات برای رفع چین و چروک صورت، بازگرداندن حجم از دست رفته و کانتور صورت استفاده می شوند و نتایج آنی و طبیعی است. تزریق ژل لب پرفکتا برای حجم دادن به لب ها روشی است که عوارض خاصی ایجاد نمی کند.

فرق فیلر با ژل لب

ژل لب Juviderm

وقتی صحبت از ژل لب با کیفیت و خوب می شود، ژل Juviderm یکی از اولین نام هایی است که مطرح می شود. این محصولات در واقع استاندارد طلایی برای پرکننده های لب مدرن هستند. Juviderm به عنوان یکی از ایمن ترین حجیم سازهای لب نیز شناخته می شود. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) این محصول را تایید کرده و ماده موثره اصلی آن اسید هیالورونیک است. ژل ژوویدرم می تواند به لب ها حجم مناسبی برای رسیدن به ظاهر دلخواه بدهد. این پرکننده پوستی با کیفیت فواید زیادی دارد. Juviderm برای درمان خطوط ریز و چین و چروک صورت استفاده می شود.

فرق فیلر با ژل لب

متخصصان پوست همچنین از Joviderm برای از بین بردن جای زخم و پنهان کردن جای آکنه استفاده می کنند. علاوه بر این، فیلرهای Juviderm محصولات بسیار خوبی برای سفت کردن پوست شل، افتادگی و بلند کردن گونه ها هستند. ژل ژوویدرم برای تغییر شکل بینی و درمان بیماری هایی مانند لیپودیستروفی استفاده می شود. ژل Juviderm ظاهری طبیعی می دهد و نتایج بسیار براق و جذاب است. شاید به همین دلیل است که کایلی جنراز این محصول برای حجم دادن به لب هایش استفاده می کند.

ژل جوویدرم (Volbella)

Volbella یکی از اعضای مجموعه ژل لب Juviderm محسوب می شود، اما باید آن را جداگانه معرفی کنیم. این محصول دارای تاییدیه FDA بوده و به صورت تزریقی استفاده می شود. با کمک این پرکننده می توان خطوط خنده را صاف کرد و چین و چروک صورت افراد سیگاری را نیز بهبود بخشید.

ژل Volbella گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم لب و بازگرداندن ظاهری جوان و شاداب است. والبلا برای زخم های ناشی از جوش نیز موثر است. چیزی که Velbella را از سایر پرکننده ها متمایز می کند، توانایی آن در استفاده از اسید هیالورونیک با وزن های مولکولی مختلف است. به لطف این ویژگی، فیلر می تواند حجم اضافه شده به لب ها را محدود کند و نتایج نامحسوس خواهد بود. علاوه بر این، اثر آن تا یک سال ادامه دارد.

فیلر لب رستیلن

درست مانند ژل های Juviderm، Restylen یکی از پرکننده های اسید هیالورونیک تزریقی فوق العاده است. این محصولات در سال 2003 توسط FDA تایید شدند و متخصصان پوست از ژل های Restylane برای کانتور لب و درمان چین و چروک استفاده می کنند.

فرق فیلر با ژل لب

نتایج فیلر Restylane نیز ماندگار بوده و اثر آن از 6 ماه تا چندین سال باقی می ماند. یکی از بهترین فواید استفاده از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید این است که اگر ظاهر آنها را دوست ندارید می توانید با تزریق آنزیم خاصی مواد فوق را از بین ببرید و بعد از یکی دو روز ظاهر طبیعی برگردد.

ژل لب تئوسیال

یکی دیگر از فیلرهای تزریقی هیالورونیک اسید فیلر Teosyal است که نام کامل آن Teosyal Kiss است. این محصول برای افزایش حجم لب، درمان چین و چروک، تغییر فرم لب و افزایش آب داخل لب طراحی شده است و ماندگاری آن از بسیاری از فیلرها بیشتر است. علاوه بر این، کارشناسان ادعا می کنند که مشتریان هنگام تزریق این نوع فیلر احساس راحتی و آرامش بیشتری دارند. به منظور جلوگیری از واکنش های آلرژیک در انسان، از اندوتوکسین های باکتریایی در ترکیب فیلر Teosial برای کاهش سطح پروتئین استفاده شده است.

فرق فیلر با ژل لب

ژل لب بلترو

ژل بلترو برای ایجاد تغییرات در لب ها استفاده می شود و ماندگاری نتایج این فیلرها بین شش تا ۱۲ ماه می باشد. بستگی به فرمول استفاده شده دارد. Belotero شامل سه نوع پرکننده لب است که برای حل مشکلات مختلف استفاده می شود:

بلوترو بالانس و محصولات پایه بلوترو: این محصولات می توانند لب ها را بزرگ کرده و خطوط تیره روی لب را از بین ببرند. مدت زمان نتایج تقریباً 6 ماه است.محصول Belotero Intense که برای حجم دادن به لب ها و رفع مشکل چین و چروک های عمیق لب استفاده می شود و نتایج آن تا 12 ماه پایدار است.محصول ملایم بلوترو برای تقویت لب ها و خطوط صاف سطح استفاده می شود و نتایج آن تا 12 ماه ماندگاری دارد.

فرق فیلر با ژل لب

افرادی که سابقه واکنش های آلرژیک به پروتئین های گرم مثبت دارند نباید از فیلر لب بلترو استفاده کنند.

فیلر استایلج

ژل لب Styleage یک پرکننده پوستی تزریقی با فناوری پیوند متقابل نوآورانه است که حاوی اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان است. دو نوع این پرکننده مانیتول و سوربیتول هستند. فیلر Styleage برای صاف کردن چین و چروک های مختلف پیشانی، اصلاح فرم بینی، اصلاح خطوط چانه یا استخوان گونه یا بهبود فرم لب ها طراحی شده است.

فرق فیلر با ژل لب

نتایج تزریق ژل استایلاج 6 تا 24 ماه ماندگاری دارد و این مدت به فرد، فرمول استفاده شده در تولید فیلر و میزان تزریق بستگی دارد. بیماران باید تا 24 ساعت پس از تزریق از دست زدن یا فشار آوردن به ناحیه تحت درمان، نوشیدن الکل و انجام حرکاتی که باعث واکنش شدید در صورت می شود خودداری کنند.

ژل لب روفیل

روفیل اولترا یک فیلر پوستی صاف کننده چین و چروک عمیق است که توانایی از بین بردن چین و چروک های متوسط ​​تا عمیق پوست را دارد. در این محصول از تکنولوژی لیفت پوست صورت بدون جراحی استفاده شده است که روشی ابتکاری است. روفیل حاوی الیگوپپتید 72 است که روند از بین رفتن اسید هیالورونیک در پوست را محدود می کند. این ماده همچنین اثر ضد التهابی خاصی دارد. در این روش فیلر پوستی اسید هیالورونیک را جذب پوست می کند تا نتایج آن ماندگاری طولانی داشته باشد. همچنین تولید کلاژن پوست را بهبود می بخشد تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

فرق فیلر با ژل لب

اثرات ژل لب روفیل تا 12 ماه پس از تزریق قابل مشاهده است. عواملی به این اثرات بستگی دارد، این عوامل عبارتند از نوع پوست، عمق چین و چروک، نوع تزریق و حجم تزریق. فرآیند تزریق ژل لب روفیل شامل تزریق ژل به لایه های عمیق تر پوست است. به این ترتیب می توان نواحی خاصی مانند پیشانی، ناحیه بینی، چین های بینی، خطوط ماریوت، گونه ها، خط فک و چانه را مورد هدف قرار داد.

در پایان بار دیگر تاکید می کنیم که تنها استفاده از ژل لب با کیفیت و مارک کافی نیست و با انتخاب بهترین متخصص پوست، مناسب ترین نتیجه را از این عمل زیبایی کسب کنید. زیرا علاوه بر نوع و برند ژل لب، تخصص و تجربه پزشک در زمینه تزریق آن نیز بسیار حائز اهمیت است.


فرق فیلر با ژل لب

فرق فیلر با ژل لب

ترکیب: فیلرهای لب معمولاً از مواد مختلفی مانند اسید هیالورونیک، کلاژن یا چربی ساخته می شوند، در حالی که ژل های لب به طور خاص از اسید هیالورونیک ساخته می شوند. ژل های لب قوام ژل مانند دارند، در حالی که فیلرهای لب می توانند به اشکال مختلف مانند مایع یا نیمه جامد باشند.

هدف: پرکننده های لب در درجه اول برای افزایش حجم و فرم دادن به لب ها استفاده می شوند. همچنین می توان از آنها برای پر کردن خطوط ریز و چین و چروک های اطراف دهان استفاده کرد. از سوی دیگر، ژل های لب به طور خاص برای افزایش اندازه و شکل لب ها با ایجاد یک اثر حجیم طراحی شده اند.

کاربرد: فیلر های لب معمولاً با استفاده از سوزن یا کانول به لب ها تزریق می شوند. این روش توسط یک متخصص پزشکی آموزش دیده انجام می شود. از طرف دیگر ژل های لب نیز به لب ها تزریق می شوند اما به دلیل قوام ژل مانند آنها ممکن است کاربرد نرم تری داشته باشند.

نتایج: هم فیلر هاو هم ژل‌های لب می‌توانند نتایج فوری را از نظر تقویت لب ارائه دهند. با این حال، فیلر های لب اغلب بیشتر از ژل های لب دوام می آورند. اثرات فیلرهای لب می‌تواند بین شش ماه تا یک سال یا بیشتر باقی بماند، در حالی که ژل‌های لب ممکن است برای مدت کوتاه‌تری، معمولاً حدود سه تا شش ماه دوام داشته باشند.

برگشت پذیری: در صورت نارضایتی یا عوارض، فیلر های لب را می توان با استفاده از آنزیمی به نام هیالورونیداز حل کرد. این اجازه می دهد تا در صورت تمایل، روند معکوس شود. از طرف دیگر، ژل های لب ممکن است به این راحتی قابل برگشت نباشند و اثرات آنها به مرور زمان کمرنگ شود.

هزینه: هزینه فیلر ها و ژل های لب بسته به عواملی مانند برند، مقدار استفاده و محل استفاده می تواند متفاوت باشد. به طور کلی، فیلر های لب به دلیل ماندگاری طولانی‌تر، گران‌تر از ژل‌های لب هستند.


مهم است که با یک متخصص پزشکی واجد شرایط مشورت کنید تا بر اساس اهداف و ترجیحات فردی مناسب ترین گزینه برای حجم دادن به لب را تعیین کنید.

در این بلاگ، فرق فیلر با ژل لب را به روشی ساده توضیح داده‌ایم. با در نظر گرفتن عواملی مانند ترکیب، مدت زمان نتایج، حجم و اثرات پر شدن، روش و زمان از کار افتادن، و ملاحظات هزینه، می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد اینکه کدام گزینه برای شما بهترین است، بگیرید. به یاد داشته باشید که سلامت خود را در اولویت قرار دهید و قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی با یک متخصص مشورت کنید. چه فیلر یا ژل لب را انتخاب کنید، مطمئن شوید که یک ارائه دهنده معتبر را انتخاب کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی