به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فورسپس بیوپسی رحمی توماس –گالیور

مدل: بیوپسی رحمی توماس –گالیور
دسته بندی: جراحی عمومی
شناسه محصول: 5399

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فورسپس بیوپسی رحمی توماس –گالیور

نام در انگلیسی  -- thomas Gaylor : نام های متشابه  : پنس بیوپسی زنانه -- موارد استفاده : برای گرفتن نمونه‌هایی کوچک از رحم . یک وسیله ی حلقه ‌دار با نوکی بشکل فنجانی است .

 

انواع فورسپس

فورسپس (در انگلیسی : Forceps) و یا انبر ابزاری دستی بوده و برای دریافت و نگه داشتن ابزار بکار می‌ رود. زمانی از فورسپس بهره‌گیری می‌ شود که به دلیل عمیق بودن منطقه ی جراحی ، مجبور به استفاده از وسیله‌ای با دسته بلند و جا انگشتی برای فیکس کردن انگشتان خود می‌ باشیم که فورسپس تمام این ویژگی‌ ها را دارا می‌ باشد. در بیرون از رده پزشکی و نزد عوام ( انگلیسی زبان ) به شکل معمول از فورسپس به عنوان موچین، انبرک ، انبردست‌ها ، کلیپ و یا گیره اشاره می‌ شود .

پنس های نمونه برداری کردن (Biopsy forceps) به عنوان ابزاری بجهت برداشتن بافت زنده از درون بدن افراد بیمار در اعمال جراحی اندوسکوپی ها و لاپاروسکوپی ها و... مورد بهره‌گیری قرار می گیرند.

 

انواع بیوپسی ها چیستند؟

کولپوسکوپیها و بیوپسی از گردنه ی رحم چیست؟

 

بیوپسی نمونه ای از بافت هایی مشکوک به بیماری است، که به وسیله ی طبیب و برای بهره‌گیری در تشخیصی دقیق تر، برداشته میشود. روشهایی مختلف برای این نمونه برداری ها وجود دارد که از یک نمونه برداری کردن ساده ی پوستی تحت یک بیهوشی بسیار معمولی گرفته تا یک جراحی کاملا باز دیواره قفسه سینه برای برداشتن یک دسته از بافت ریه ای متغیر است. بیوپسی در ضمن میتواند از راه روشهایی از نوع تشخیصی نیز به دست آید.

 

روش های مورد بهره‌ گیری تشخیصی برای بیوپسی ها شامل :

 

    آندوسکوپی

    کولونوسکوپی

    برونکوسکوپی

 

 گاهی زمان ها پزشکان با به کارگیری توموگرافی های محوری کامپیوتری و یا (CAT scan)، و یا دیگر تکنولوژی های تصویر برداری کردن رادیولوژیک ، برای کمک کردن به تشخیص ریزبین ناحیه ی نمونه برداری شده و بازداری از جراحت دیگر ارگان های اطراف، از روش بیوپسی استفاده میکنند.

 

برونکوسکوپی چگونه انجام میشود ؟

روشی است که در آن بتوسط یک لوله ی باریک برای نگریستن مجاری دستگاه تنفسی و از بیوپسی برای داشتن نمونه ای از بافت ها و یا ترشحات موجود در این مجاری استفاده میشود. گاهی برای انجامدهی جراحی هایی کوچک تر در این منطقه و یا شستشوی این مجاری نیز از این طریق بهره‌گیری میشود.

انواع بیوپسی

 

– بیوپسی های اکسینال Excisional biopsy

یا بیوپسی کلی، که در آنها چنانچه طبیب در مورد منطقه ای خال یا لکهی مشکوکی ببیند که دارای تغییر رنگ یا اندازه شده است، از این نوع روش برای برداشتن تمام بافت های موردنظر استفاده کرده و بعد آن را برای پاتولوژیست میفرستد.

 

– بیوپسی های انسیالیزه Incisional biopsy

از این طریق برای حذف یا فقط برداشتن قسمتی از منطقه ی موردنظر استفاده میشود. به طور نمونه برای نمونه برداری کردن از یک قطعه ای ریز در بافت از توده مشکوک در پستان.

 

– بیوپسی ها با سوزن های ریز Fine needle biopsy

از این نوع از بیوپسی ها نیز برای بیرون آوردن سلول ها یا مایعات، به وسیله ی عمل مکش و به وسیله ی یک سوزن نازک بلند بهره‌گیری میشود.

– بیوپسی های سوزن هسته Core needle biopsy

 

در طی این نوع از روشها ، پزشکان به وسیله ی جای دادن یک سوزن بسیار ویژه از راه برش دهی پوست، یک تکه استوانه ای بسیار نازک از بافتها را بیرون میکشند.

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی