به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فورسپس بینی تاکاهاشی

مدل: بینی تاکاهاشی
دسته بندی: جراحی عمومی
شناسه محصول: 5398

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فورسپس بینی تاکاهاشی

Takahashi nasal forceps )  ) فورسپس بینی تاکاهاشی : برای برداشت بافت های موجود در بینی استفاده می‌شود .  که شامل حلقه ‌هایی انگشتی با نوکی بیضی شکل و گود است . در هنگام استفاده کردن از این وسیله باید قطعاتی بافتی را بتوسط گاز های مرطوب از بین دندانه‌ های آن تمیز کرد .

تعرف و انواع فورسپس

فورسپس ( در گویش انگلیسی : Forceps ) و یا انبر ابزاری کاملا دستی بوده و برای دریافت و نگه داشتن ابزار دیگر بکار می‌ رود . زمانی از فورسپس بهره‌ گیری می‌ شود که به دلایل عمیق بودن منطقه ی جراحی ، مجبور به استفاده از وسیله‌ ای با دسته ای بلند و جا انگشتی برای فیکس کردن انگشتان خود می‌ باشیم که فورسپس تمام این ویژگی‌ های خاص را دارا می‌ باشد . در بیرون از رده پزشکی و نزد عوام ( انگلیسی زبان ) به شکل معمول از فورسپس به عنوان موچین، انبرک ، انبردست‌ها ، کلیپ و یا گیره اشاره می‌ شود .

پنس های نمونه برداری کردن ( Biopsy forceps ) به عنوان ابزاری به جهت برداشتن بافت زنده از درون بدن افراد بیمار در اعمال جراحی اندوسکوپی ها و لاپاروسکوپی ها و... مورد بهره‌ گیری قرار می گیرند.

پنست

پنست با دندانه و بی‌ دندانه

پنست ها نیز در زیر مجموعه خانواده ی عظیم فورسپس ‌ها قرار گرفته و تفاوت پنست ها با این خانواده در آن است که فاقد جا انگشتی ها و ضامن قفلی می ‌باشند و از آنها برای گرفتن نسوج و یا همان ( بافت ‌های ) ظریف استفاده می‌شود .

جراحی بینی در سبک ها باز و بسته

انواع مختلفی از روش های جراحی بینی وجود دارند که بر طبق سلیقه و مهارت اجرایی جراحان و نیز نوع بینی بیماران به ۲ سبک تقسیم میشوند و یکی از این دو نوع روش استفاده می شود .

  1. روش رینوپلاستی یا بسته : روش اولیه ای برای جراحی بینی بوده و زمانهای زیادی است که بسیاری از جراحان پلاستیک صورت و بینی از آن استفاده می ‌کنند . در این سبک برشی پوستی بروی کلوملا ( دیواره مابین دو سوراخ  بینی ) ایجاد نمی کنند . و تمامی برش‌ ها از درون بینی فرد داده می‌شود . مزیت و برتری این روش در عدم وجود برشی پوستی در ناحیه ی بیرونی است و عیب کلی آن نیز عدم وجود دیدی مستقیم برای جراح به ساختار درونی بینی بیمار است .
  2. روش جراحی بینی کاملا باز و یا( Open Rhinoplasty ) :  روشی جدید تر در جراحی است . در این سبک از جراحی برشی پوستی بروی کلوملا داده شده ، و پوست رویه بینی به طور کاملی به سمت بالا رانده شده و جراحی در زیر دیدی مستقیم صورت می‌گیرد . عیب و مشکل این سبک نیاز به برش های پوستی کلوملا و تورمی بیشتر پس از جراحی بنسبت سبک بسته است اما دید مستقیم جراحان حین جراحی ، کمک بسیار زیادی به حصول نتیجه ای قابل پیش بینی ‌تر می‌ نماید و اصلاح کردن غیر قرینگی ها و کجی ها در بینی برای جراحان راحت تر و دارای امکان تر خواهد بود .

عوامل باعث شونده جراحی بینی :

افتادگی در یک سوم میانی بینی
یکی از مشکلاتی رایج که نیازمند به جراحی ثانویه ای زیبایی در بینی افراد دارد ، افتادگی های طاق های میانی بینی می باشد . این مشکل بیشتر زمانیرخ می دهد که در جراحی های اولیه از هامپیکتومی ها استفاده شده باشد .

وجود نقص در لبه های پره ای بینی
بینی هایی نیازمند به جراحی ثانویه در حالت عمومی دارای لبه ی پره های بینی افتاده تر و یا باریک تر می باشند . بعضی از قسمت های کراس های جانبی ضعیف تر بوده و یا در کل در بینی وجود ندارند که باعث افتادگی می شوند.

          پوست نازک در ناحیه نوک بینی
          پوست نازک در نواحی نوک بینی برای جراحان این مزیت را به دنبال دارد که می توانند هنر شکل دهی                 ( مجسمه سازی ) خود را نمایش دهند که نیازمند به جزئیاتی دقیق و طراحی فراوانی دارد.

          بینی نوع کوتاه
          بینی کوتاه در زمان سابق یکی از مشکل ترین نوع و موارد تصحیح شدن بینی بوده است . هم اکنون نیز فناوری به روز شده از بزرگی و سختی این مشکل کم کرده است است.

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی