به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوشی پزشکی لیتمن مستر کاردیولوژی مدل 2165

مدل: Littman 2165
شناسه محصول: 6602

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوشی پزشکی لیتمن مستر کاردیولوژی

گوشی پزشکی یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات مورد استفاده در حیطه پزشکی است. از این گوشی برای بررسی صدا و نحوه عملکرد ساختار هایی نظیر قلب، ریه، جریان خون و سایر قسمت های بدن استفاده می شود. بررسی صدا های اندام های ذکر شده یکی از راه های تشخیص بیماری ها و اختلالات ایجاد شده در آن ها است.

گوشی های پزشکی بر حسب کاربرد و کیفیتشان، انواع گوناگونی دارند.در طبقه بندی اصلی، این گوشی ها به سه دسته دیجیتال، جنین و آکوستیک تقسیم بندی می شوند. در سوی دیگر براساس نوع دریافت صدا به دو دسته یک سر و دو سر دسته بندی می شوند. تفاوت اصلی گوشی پزشکی نوزاد با سایرین در دقت بالا در دریافت صداهاست. این گوشی قادر به دریافت آهسته ترین و ضعیف ترین صداها است

گوشی های پزشکی دیجیتال در مقایسه با دو نوع دیگر بسیار گران تر است. در ساخت این گوشی ها، تقویت کننده هایی به کار رفته است. به این صورت صداها بلندتر و واضح تر از حالت عادی به گوش پزشک می رسد. گوشی های پزشکی آکوستیک پرکاربرد ترین گوشی های پزشکی در میان متخصصان و پزشکان است. این گروه از گوشی ها در دو مدل تک سر و دوسر موجود هستند.

گوشی پزشکی کاردیولوژی چیست؟

گوشی پزشکی کاردیولوژی، یک گوشی پزشکی پیشرفته است که مورد استفاده پزشکان و متخصصان در سراسر جهان قرار گرفته است. این دسته از گوشی ها بسیار پیشرفته و با کیفیت هستند. کیفیت بالای آن ها به تشخیص دقیق تر هر گونه صدای غیر طبیعی در ریه ها، قلب و ساختار های شکمی کمک می کند. به این صورت جزئی ترین اختلالات نیز تشخیص داده می شود. اکثر خریداران این گوشی ها، متخصصان قلب و سایر پزشکانی هستند که با بیماران دارای مشکلات تنفسی و بیماری های قلبی سر و کار دارند.

گوشی پزشکی کاردیولوژی لیتمن چه ویژگی هایی دارد؟

دیافراگم مورد استفاده در این گوشی ها به صورتی است که به راحتی می توان با اعمال تغییراتی در آن، تمامی فرکانس های مورد نظر را مورد بررسی قرار داد. به این صورت به سهولت می توان هر دو فرکانس بالا و پایین را با دقت زیاد تشخیص داد. علاوه بر آن، در ساخت این سری از گوشی ها به تفاوت اندازه کانال گوش در میان افراد توجه شده است. به همین منظور، سری گوشی های لیتمن کاردیولوژی در سایز های مختلفی ساخته شده اند تا برای هر فردی با هر کانال گوشی مناسب باشد و از آسیب های احتمالی جلوگیری شود

تیوب های مورد استفاده در گوشی پزشکی کاردیولوژی به صورت دو لایه هستند. این ساختار به حذف صداهای اضافی و مزاحم کمک می کند. مزیت دیگر این تیوب ها علاوه بر انعطاف پذیری زیاد، عدم وجود لاتکس در ساختار آن ها است. بنابراین اگر شما جز کسانی هستید که نسبت به لاتکس حساسیت دارید، این گوشی گزینه مناسبی برای شما است. طول گوشی های پزشکی لیتمن در حدود 70 سانتی متر است. این گوشی های برای معاینه کودکان و بزرگسالان مناسب است.

گوشی پزشکی لیتمن مستر کاردیولوژی مدل 2165

گوشی پزشکی لیتمن مستر کاردیولوژی مدل 2165، یک گوشی با کیفیت بسیار عالی است. درکنار سایر گوشی های کاردیولوژی لیتمن، این مدل در میان پزشکان از محبوبیت خاصی برخوردار است. این گوشی ها در مقابل ضربه و رطوبت مقاوم است. تیوپ مورد استفاده در این گوشی بسیار محکم است و صوت را به سرعت و به طور کاملا دقیق منتقل می کند.

 جنس گوشی پزشکی لیتمن از استیل مرغوب و ضد زنگ است. وزن کلی این گوشی ها در حدود 200 گرم است. در حین استفاده از آن نیازی به جا به جایی گوشی بر روی سینه نیست.

 

  • مستر کاردیولوژی

  • سبز یشمی

  • استیل

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی