به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل HA فیوژن
مدل: F- HA
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5894
برند: فیوژن fusion

3445000

  • بهبود سنتز کلاژن نوع یک _ قابلیت استعلام اصالت کالا از وبسایت کمپانی فیوژن
  • بهبود نرمی و لطافت پوست
  • درمان التهاب و پوست آسیب دیده و کاهش قرمزی پوست

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل هیالورونیک اسید فیوژن

مزوتراپی فیوژن یک نوآوری جدید است که به متخصصان زیبایی از جمله متخصصان پوست اجازه می‌دهد که بدون نیاز به جراحی به مراقبت های پوستی بپردازند. محصولات مزوتراپی فیوژن حاصل سال ها تحقیق و نوآوری گسترده با استفاده از پیشرفته ترین و غلیظ ترین مواد اولیه است. از مزایای مزوتراپی فیوژن می‌توان به ضد چروکی، سفت شدن پوست، تحریک کلاژن، روشن کنندگی پوست، کنترل چربی و ترمیم محل زخم ها اشاره کرد. کوکتل مزو فیوزن HA یک کوکتل مزوتراپی صورت و حجم دهنده صورت است. اگر شما هم علاقه مند به استفاده از کوکتل مزو فیوزن HA شده اید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

کوکتل هیالورونیک اسید فیوژن

کوکتل هیالورونیک اسید چیست

از اسم این کوکتل می‌توان فهمید که این کوکتل حاوی HA (هیالورونیک اسید) است. هیالورونیک اسید (HA) قندی است که به طور طبیعی در پوست ما یافت می‌شود و آب را در خود نگه می‌دارد و به حفظ رطوبت و چربی پوست کمک می‌کند. هیالورونیک اسید (HA) در پوست بدن ما، هزار برابر وزن خود آب نگه می‌دارد و به این ترتیب علاوه بر اینکه رطوبت موجود در پوست و مفاصل ما را حفظ می‌کند، همچنین از تبخیر تمام این رطوبت به هوا جلوگیری می‌کند. میزان هیالورونیک اسید (HA) هم مانند کلاژن و الاستین، با افزایش سن در بدن کاهش می‌یابد. با این حال روش هایی مانند استفاده از کوکتل مزو فیوزن HA وجود دارد که به تحریک تولید هیالورونیک اسید (HA) در بدن کمک می‌کند.

ویژگی های کوکتل هیالورونیک اسید فیوژن F-HA :

  • افزایش حجم پوست 
  • استحکام پوست
  • سنتز کلاژن را تحریک می‌کند.
  • از انحلال سلولی جلوگیری می‌کند،
  • پرکننده مشبک برای چین و چروک عمیق 
  • پوست به‌تدریج سفت و مرطوب ومنعطف تر می‌شود

کوکتل HA فیوژن

  • اسید هیالورونیک چیست : اسید هیالورونیک یک پلی‌ساکارید طبیعی با خواص باور نکردنی است, یکی از کوکتل ها با درمان خشکی پوست و از دست دادن سفتی که نشانه‌های پیری پوست است که منجر به شکل‌گیری چین و چروک و از بین رفتن حجم دربرخی مناطق چهره می‌شود. استفاده از اسید هیالورونیک به حفظ رطوبت پوست وسفتی پوست خود کمک می‌کند. اسید هیالورونیک با اجتناب ازاتلاف آب, چسبندگی سلولی را بهبود می‌بخشد وکلاژنسازی را تحریک می‌کند. بنابراین پوست به تدریج سفت و مرطوب می‌شود.منافذ پوست کوچک‌تر, بهتر و پوست هم انعطاف‌پذیر و هم محکم است جوان‌سازی پوست یکی از دغدغه‌های امروزه بسیاری از افراد است.
  • مزایای مزوتراپی صورت : مزوتراپی صورت یکی از روش‌های مطمئن، اثربخش و بدون عوارض برای دستیابی به این مهم است. مزوتراپی حجم دهی صورت با اسید هیالورونیک درمان نهایی در برابر خشکی شدید است. هر ویال تنها حاوی مواد فعال خالص، بدون هیچ‌گونه مواد نگه‌دارنده یا سایر مواد شیمیایی است. اسید هیالورونیک یک پلی ساکارید طبیعی با خواص باورنکردنی است و بافرم خاصی که ما ازآن استفاده می‌کنیم این اثربخشی افزایش‌یافته وزن مولکولی کاهش‌یافته برای نفوذ پوستی بالاتر.

نحوه استفاده از کوکتل هیالورونیک اسید

  •  محصولات مزو فیوژن می‌تواند با استفاده از روش‌های الکتروپریشن، فرکشنال مزو، مزو و مزونیدلینگ اعمال شوند.

کوکتل هیالورونیک اسید فیوژن

 کوکتل هیالورونیک اسید HA

  • هزینه : مزوتراپی با توجه به وضعیت بیمار متفاوت است و معمولاً بعد از مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد.
  • نواحی مصرف از کوکتل هیالورونیک اسید : صورت، گردن، دکلته و دست‌ها روند تزریق عمق ۲ تا ۴ میلی‌مترمقدار تزریق ۵  میلی‌لیتر در هر جلسه تکنیک ناپاژبافت هدف درم سلول هدف فیبروبلاست تکرار درمان۳ مرتبه هر چهار هفته مزایای کوکتل هیالورونیک اسید کاهش خطوط و چین‌وچروک وسطحی تحریک سنتز کلاژن افزایش رطوبت رسانی پوست بهبود نرمی پوست افزایش یکدستی پوست کاهش قرمزی پوست جایگزین برای تزریق کم هیالورونیک اسید محتویات کوکتل هیالورونیک اسید 1.8 daltons 1.8%M

هنگامی که در محصولات مراقبت پوستی مانند کوکتل ها، سرم ها و کرم ها از هیالورونیک اسید (HA) استفاده می‌شود، این اسید رطوبت را به سطح پوست می‌رساند و موجب حجم دهی صورت می‌شود. هیالورونیک اسید (HA) آنقدر قدرت دارد که می‌تواند رطوبت را به سطح پوست بکشد، بنابراین دیگر نیازی به استفاده از عمل جراحی برای حجم دهی به صورت نیست. همچنین فرمولاسیون هیالورونیک اسید (HA) پوست را شفاف تر و جوان تر نشان می‌دهد، زیرا به خاصیت کشش پوست را بهبود می‌بخشد.

هیالورونیک اسید (HA) چقدر روی چین و چروک تاثیر دارد؟

قرار گرفتن در معرض مواردی مانند اشعه ماوراء بنفش خورشید، آلودگی هوا، دود تنباکو و همچنین طی کردن روند طبیعی پیری باعث چین و چروک و پیر شدن صورت می‌شود. هیالورونیک اسید (HA) با توانایی نگه داشتن آب در خود، باعث مرطوب شدن پوست و لطافت ظاهری آن می‌شود.

کوکتل F- HA

تحقیقات نشان داده که هیالورونیک اسید (HA) به طور قابل توجهی رطوبت پوست را افزایش داده و باعث کاهش چین و چروک و خشکی پوست در بزرگسالان می‌شود. هیالورونیک اسید (HA) علاوه بر کاهش چین و چروک پوست، قرمزی و درماتیت پوست را نیز کاهش می‌دهد و موجب می‌شود که پوست سفت و جوان تر به نظر برسد. متخصصان زیبایی پوست می‌توانند با تزریق محصولات حاوی هیالورونیک اسید (HA)، چین و چروک های پوستی را کاهش داده و یا حتی از بین ببرند.

مواد تشکیل دهنده هیالورونیک اسید (HA) چیست؟

هیالورونیک اسید (HA) یک گلیکوزآمینوگلیکان آنیونی بدون سولفات است که به طور گسترده در بافت های پیوندی، چربی و عصبی توزیع شده است. هیالورونیک اسید (HA) در غشای پلاسما تشکیل می‌شود و به عنوان یکی از اجزای اصلی ماتریکس خارج سلولی، به میزان قابل توجهی به تکثیر سلول کمک می‌کند.

به طور کلی، هیالورونیک اسید (HA) ماده ای است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد. بالاترین غلظت آن در مایعات چشمی و مفاصل یافت می‌شود. هیالورونیک اسید (HA) به عنوان دارو برای کاهش چین و چروک، جوان سازی و حجم دهی صورت استفاده می‌شود. همچنین استفاده از هیالورونیک اسید (HA) برای برخی از جراحی های چشم مانند برداشتن آب مروارید، پیوند قرنیه و تزریق به بیماران مبتلا به آرتروز زانو تایید شده است. هیالورونیک اسید (HA) توسط باکتری‌ های آزمایشگاهی ساخته می‌شود.

کاربرد کوکتل مزو فیوزن HA چیست؟

مزوتراپی با کوکتل مزو فیوزن HA یک روش بدون نیاز به جراحی است که توسط متخصصان زیبایی پوست انجام می‌شود تا پوست را احیا و بازسازی کرده و روند پیری پوست را به تاخیر بیاندازند. این ماده از واکنش طبیعی پوست برای تحریک سلول های اپیدرم استفاده می‌کند و نتیجه آن بهبود گردش خون در بافت زیر پوستی و افزایش متابولیسن سلول های چربی است.

کوکتل مزو فیوزن HA یک پلی ساکارید طبیعی با خواص باورنکردنی است که برای تقویت آبرسانی، پر کردن چین و چروک های عمیق و حجم دهی صورت استفاده می‌شود. کمبود آب بدن و از بین رفتن استحکام نشانه هایی از پیری پوست است که منجر به چین و چروک و افتادگی برخی از مناطق صورت می‌شود. استفاده از هیالورونیک اسید (HA) به حفظ پوست مرطوب و سفت کمک می‌کند. همچنین هیالورونیک اسید (HA) از اتلاف آب ترانس اپیدرمی جلوگیری کرده و سنتز کلاژن را تحریک می‌کند. بنابراین پوست به تدریج سفت و مرطوب می‌شود.

کوکتل HA فیوژن

محتویات کوکتل HA فیوژن یا هیالورونیک اسید خالص است.همچنین لازم به ذکر است که حاوی مواد نگهدارنده شیمیایی نمی باشد.از این محصول می توانید به عنوان مزوتراپی نیز استفاده کنید. هیالورونیک اسید یک پلی ساکارید طبیعی است که دارای خواص بسیار ویژه و خواص شگفت انگیزی است. . از دست دادن آب در بدن باعث ایجاد علائم پیری پوست می شود که در نهایت باعث شل شدن و افتادگی پوست می شود.نکته قابل توجه آن است که استفاده از این محصول باعث حفظ رطوبت و استحکام پوست می شود.به طور کلی نتیجه استفاده از این محصول شامل: افزایش حجم پوست، کاهش چین و چروک های سطحی پوست و رفع و درمان خشکی پوست می باشد.

کاربرد کوکتل فیوژن HA برای پوست چیست؟

نتیجه مصرف این کوکتل یا فیوژن اسید هیالورونیک شامل موارد زیر است:

چین و چروک و خطوط سطحی پوست را کاهش می دهد.

سنتز کلاژن نوع 1 را افزایش می دهد.

پوست را سفت و محکم می کند.

رطوبت را حفظ می کند و پوست را مرطوب می کند.

پوست را نرم و لطیف می کند و همچنین به کاهش خشکی پوست کمک می کند.

التهاب پوست آسیب دیده را درمان می کند.

در نهایت باید گفت که در کاهش قرمزی پوست نیز نقش دارد.

اسید هیالورونیک چیست؟

هیالورونیک اسید یک ماده شیمیایی است که به طور طبیعی در همه موجودات زنده وجود دارد. باید گفت که اسید هیالورونیک دقیقاً ماده بافت همبند و نرم غضروف بدن ( قسمت نرم چشم و قسمت نرم پوست ) است و طول آن می تواند چندین هزار قند (کربوهیدرات)  باشد. هنگامی که به مولکول های دیگر متصل نمی شود، به آب متصل می شود و به آن کیفیت سخت، چسبناک و ژلاتینی می دهد. لازم به ذکر است که اسید هیالورونیک نقش بسیار مهمی در روان سازی قسمت های متحرک بدن مانند مفاصل و عضلات دارد.

سازگاری اسید هیالورونیک با بافت های بدن، آن را به یک ماده عالی در محصولات مراقبت از پوست تبدیل می کند.اسید هیالورونیک دارای یک اثر مرطوب کنندگی قوی است که پوست را مرطوب می کند و کراتینه سازی طبیعی اپیدرم را انجام می دهد. علاوه بر این، اسید هیالورونیک مانند اسفنجی است که آب را درون خود نگه می دارد. یک مولکول اسید هیالورونیک می تواند حاوی 500 مولکول آب در داخل خودش باشد.اسید هیالورونیک در محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی استفاده می شود که اغلب به عنوان مرطوب کننده، غلیظ کننده، تثبیت کننده به کار می رود.

همچنین در پایان قابل ذکر است که اسید هیالورونیک دارای فرمولاسیون خاصی است که می توان از آن برای درمان و بازسازی مو (کراتین) و موهای آسیب دیده و رنگ شده استفاده کرد.

ویژگی های اسید هیالورونیک

باعث ایجاد رطوبت و نرمی پوست می شود

خواص ضد پیری دارد

باعث حفاظت و سلامت پوست می شود

در پایان باید به خاطر داشت که کوکتل فیوژن HA یکی از بهترین محصولات برای جوانسازی پوست، از بین بردن چین و چروک پوست، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست، سفتی و استحکام پوست (کاهش شلی پوست)، باعث سنتز طبیعی کلاژن و الاستین که التهاب پوست آسیب دیده و سایر موارد ذکر شده در بالا را درمان می کند و استفاده از این محصول در فرآیند میکرونیدلینگ به شما امکان دستیابی به نتایج بهتر و سریع تری را می دهد. به طور کلی می توان گفت یکی از مواردی که باعث ایجاد چین و چروک پوست می شود کم آبی و عدم آبرسانی به پوست است که برای همه افراد در سنین بالا اتفاق می افتد و با استفاده از این محصول شگفت انگیز می توان رطوبت پوست خود را حفظ کرد.

  • فیوژن FUSION

  • جوانساز

4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
100 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام ظهر همگی بخیر. من این کوکتل رو قبل عید استفاده کردم خیلی راضی بودم. یک هفته پیش مجددا استفاده کردم اما حس میکنم اون حجم سابق رو به پوستم نداده این سری میتونیم این کوکتل رو واسه زیر چشم هم استفاده کنیم

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام وقتتون بخیر برای زیر چشم حتما حتما باید از کوکتل eye top و کوکتل های مخصوص زیر چشم استفاده کنید در غیر این صورت امکان به وجود امدن عوارض پوستی خیلی زیاد هست

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی