به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل ویتامین سی فیوژن

مدل: F- Vitamin C
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5893
برند: فیوژن fusion

1358000

  • کلاژن ساز _ قابلیت استعلام اصالت کالا از وبسایت کمپانی فیوژن
  • روشن کننده پوست
  • ضد لک

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل مزوتراپی پوست___ کوکتل مزو فیوژن  VITAMIN C

قطعا تاکنون نام مزوتراپی را شنیده اید. مزوتراپی تاریخچه ای طولانی دارد. در قرن دوازدهم، پزشک دربار فرانسه (آمبروزپاره) برای درمان بیماران خود سوراخ های ریزی بر روی صورتشان ایجاد می کرد و داروهای گیاهی مورد نظرش را از طریق همین سوراخ ها به پوست آنها می رساند. البته شکل مدرن و تازه ی مزوتراپی در سال 1952 توسط فردی به نام دکتر میچل پیستور به وجود آمد. او در سال 1972، روش ابتکاری و تازه اش را به طور رسمی «مزوتراپی» نامید. امروزه مزوتراپی روشی آشنا و شناخته شده برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی - و حتی مشکلاتی مانند ریزش مو- می باشد. مزوتراپی با روش های مختلفی مثل روش مزو و روش الکتروپوریشن انجام می شود که هرکدام ویژگی ها و مزایای خود را دارند.

کوکتل ویتامین C فیوژن

به موادی که در جلسات درمانی مزوتراپی به پوست تزریق می شود، کوکتل می گویند. کوکتل ها انواع مختلفی دارند و کارکردهایشان نیز با یکدیگر متفاوت است. در این مقاله می خواهیم یکی از کوکتل های مزوتراپی را –که کوکتل ویتامین ث نام دارد- به شما معرفی نماییم.

کاربرد بهبود درخشندگی و شفافیت و نرمی پوست، ویتامینه ویتامین سی باعث تحریک کلاژن می‌شود و از پوست صورت در مقابل عوامل آسیب‌زا مانند انواع آلودگی‌ها محافظت می‌کند. خواص آنتی‌اکسیدانی این ویتامین، نقش مهمی در ترکیب کلاژن بازی کرده و به درمان آفتاب‌سوختگی کمک می‌کند. ویتامین C هم باعث کاهش اثرات اریتما ناشی از اشعه ماوراءبنفش UVB می‌شود.

اریتما قرمزی سطح پوست است به صورتی که معمولا مویرگ‌های خونی سطحی در اثر آسیب یا حساس شدن گشاد می‌شوند. ویتامین سی یکی از اجزای مورد نیاز برای ساخت هیدوکسیپرولین و هیدروکسی‌لایزین است. بدن ما به این ترکیبات شیمیایی برای پیوند مولکول‌هایی که کلاژن تولید می‌کنند، نیاز دارد. ترکیبات مذکور همچنین خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست را بالا می‌برد.

کمبود کلاژن باعث کدر و مرده به نظر رسیدن پوست می‌شود. کلاژن از پایه باعث جوانی مجدد پوست می‌شود و چین و چروک و علائم پیری را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر، ویتامین سی باعث افزایش ساخت الاستین می‌شود. الاستین سبب ایجاد ضخامت، خاصیت ارتجاعی، محافظت و ترمیم سلول‌های پوستی می‌شود. سفتی پوست به حفظ رطوبت، افزایش گردش سلول‌های پوست و پر شدن و صاف شدن سطح پوست کمک می‌کند. ویتامین سی با در هم‌ شکستن فرآیند رنگی شدن سلول‌های پوست، به مقابله با آن پرداخته و از بیشتر شدن آن پیشگیری می‌کند. ویتامین C توانایی نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر از اپیدرم را تأمین می‌کند. درنتیجه رادیکال‌های آزاد از بین می‌روند، سنتز کلاژن بازسازی می‌شود، ملانین کاهش می‌یابد تا مانع از تشکیل کراتول‌ها و روشن شدن پوست شود. از این محلول می‌توان برای مزوتراپی صورت و بدن استفاده کرد.

کوکتل ویتامین سی فیوژن

ویژگی های کوکتل ویتامین C فیوژن F-VITAMIN C :

  • جوانی مجدد پوست
  • افزایش ساخت الاستین
  • درمان آفتاب‌ سوختگی
  •  محافظت و ترمیم سلول‌های پوستی
  • سفتی پوست به حفظ رطوبت
  • افزایش گردش سلول‌های پوست
  •  پر شدن و صاف شدن سطح پوست
  • چین و چروک و علائم پیری را کاهش می‌دهد.
  • رادیکال‌های آزاد از بین می‌روند
  • مانع از تشکیل کراتول‌ها و روشن شدن پوست

کوکتل ویتامین سی فیوژن

مواد تشکیل دهنده : اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی ، کوآنزیم ها و آنتی اکسیدان ها به منظور کمک به اصلاح پوست است 

کوکتل F- Vitamin C

این کوکتل فقط برای صورت نیست و به نواحی زیر نیز می تواند تزریق شود

  • صورت
  • دکلته
  • گردن
  • دست ها

همچنین این کوکتل قابل تزریق است و برای تزریقش می توان از تکنیک های پی.پی.پی و ناپاژ(Nappage)  و پاپول استفاده نمود.

تکنیک پی پی پی (Point Per Point) عمومی ترین و فراوان ترین تکنیک تزریق مزوتراپی است.

 

کوکتل ویتامین سی فیوژندوره ی درمان و جوابدهی کوکتل ویتامین سی مزوفیوژن

برای یک دوره ی درمان با استفاده از کوکتل VITAMIN C فیوژن ، به دو تا سه ویال کوکتل احتیاج خواهیم داشت. تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان نیز بین شش تا ده جلسه می باشد که باید با فاصله های دو هفته ای تشکیل شود.

کوکتل F- Vitamin C

استفاده از کوکتل فیوژن ویتامین c به روش های مزو، میکرونیدلینگ، فرکشنال مزو و الکتروپوریشن انجام می شود. برای انتخاب روش مورد نظرتان باید با پزشک مشورت نمایید، چراکه هریک از این روش ها معایب و مزایای خاص خود را داند. برای مثال، روش فرکشنال مزو برای خانم های باردار مناسب نمی باشد و انجام آن می تواند مشکل ساز باشد.

کوکتل ویتامین سی فیوژن

فواید کوکتل فیوژن ویتامین c

کوکتل ویتامین سی ، فعالیت آنزیم های مسئول رنگ دانه (که آلفاتیروزیناز نام دارند) را کاهش می دهد و بدین ترتیب باعث روشن شدن پوست می گردد. همچنین با نابود کردن رادیکال های آزاد، پوست را صاف و جوان می سازد؛ چراکه رادیکال های آزاد مهمترین و اصلی ترین عامل پیری پوست هستند.

فواید و کارکردهای دیگر این کوکتل عبارتند از

  • هیچ گونه عوارضی ندارد
  • ویتامین ث مورد نیاز پوست را به آسانی تامین می نماید
  • رادیکال های آزاد موجود در پوست را از بین می برد
  • سنتز کلاژن پوست را بهبود می بخشد
  • پوست را روشن تر می کند
  • پوست را شفاف و درخشان می نماید.

مزوتراپی ویتامین سی فیوژن

کوکتل کلاژن ساز فیوژن به علت خصوصیات منحصر به فردش، به درد افرادی که در دوره ی کاهش سایز هستند، توصیه می شود. همچنین اگر مبتلا به بیماری پاهای سنگین هستید، این کوکتل به شما پیشنهاد می گردد.

عمق تزریق کوکتل ویتامین سی

کوکتل کلاژن ساز فیوژن باید در عمق صفر تا نیم میلی متر (0-0.5 میلی متر) تزریق شود.

مقداری که باید تزریق شود، یک میلی لیتر است. معمولا در جلسات درمان، با چهار میلی لیتر محلول شور ترکیب شده و سپس به فرد تزریق می گردد.

ترکیبات فعال

مهمترین عامل موجود در ترکیب این کوکتل، ویتامین ث است:

ویتامین C(25%)

قیمت کوکتل ویتامین سی فیوژن

قیمت تمام شده ی یک ویال از این کوکتل، بین پانصد تا ششصد هزارتومان می باشد. این کوکتل در حال حاضر در برخی از سایت های اینترنتی معتبر به فروش می رسد و شما می توانید آن را به راحتی و با چند کلیک ساده از آریا طب خرید کنید تهیه نمایید.

  • فیوژن FUSION

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی