به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل مزونیدلینگ تریس المنت Mesolike

مدل: تریس المنت
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5736

تماس بگیرید

  • ساخت اسپانیا
  • 10میل
  • کمک به جلوگیری از ریزش مو

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل مزونیدلینگ تریس المنت Trace Elements Mesolike

این دارو به صورت آمپول با حجم 2 میل توسط کمپانی با سابقه BCN به تولید می رسد و از تاییدیه سازمان بهداشت جهانی نیز برخوردار می باشد.


توضیح مزوتراپی : با استفاده از روش درمانی مزوتراپی بسیاری از آسیب های پوستی قابل درمان هستند همچنین با کمک آن فرایند جوانسازی پوست صورت می گیرد. برای اینکه بتوان با استفاده از مزوتراپی به نتیجه موثر و مطلوب دست پیدا کرد علاوه بر وجود پزشک ماهر و متخصص نیازمند یک داروی مزوتراپی با کیفیت و کارآمد می باشیم. پزشک متخصص وظیفه دارد که با معاینه دقیق بیمار و تشخیص نوع درمانی که بیمار مد نظر دارد، داروی کارآمد را از میان داروهای مزوتراپی گوناگون که در بازار موجود است

  • ویژگی های کوکتل مزونیدلینگ تریس المنت: اگر می خواهید پوستی صاف، شفاف و بدون چین و چروک (جوانسازی پوست به جهت رفع آکنه) و درمان ریزش مو داشته باشید ما به شما محلول مزولایک تریس المنت را توصیه می کنیم.

مواد تشکیل دهنده کوکتل مزونیدلینگ تریس المنت : برای ساخت این محلول از ترکیب های مختلفی همچون مس، سلنیوم، کروم، روی و منگنز استفاده شده است .که علاوه بر جوانسازی پوست به جهت رفع آکنه و درمان ریزش مو نیز کارایی دارد. کمپانی BCN در حال حاضر یکی از برندهای مطرح شده در سطح جهان است که با ارتقا کیفیت محصولات خویش توانسته است بازارهای بسیاری از کشورهای جهان را  تسخیر نماید. مزوتراپی دارای کاربردهای وسیعی است و در تمامی شاخه ها از جمله ارتوپدی، درمان بیماری سالک و ... قابلیت استفاده دارد اما کاربرد وسیع تر آن در زمینه‌ زیبایی پوست و مو، درمان چاقی موضعی و بیماری های عفونی می باشد.

  • روش استفاده ازکوکتل مزونیدلینگ تریس المنت : چنانچه به منظور درمان و تقویت مو از محلول مزولایک تریس المنت استفاده می نمایید باید این دارو را به صورت موضعی به فولیکول مو تزریق نمایید تا باعث تقویت پیازچه مو شده و به تار مو ضخامت بخشد و مانع از ریزش آن گردد. مواد تشکیل دهنده مزولایک تریس المنت پوست را تحریک به ساخت دو ماده بسیار مهم و تاثیر گذار در جوانسازی و شادابی پوست از جمله کلاژن و الاستین می نماید این دو ماده باعث جوانسازی پوست و سفت شدن آن می شوند. روش درمانی مزوتراپی هزینه بالایی ندارد و برای تمامی افراد قابلیت استفاده دارد هزینه درمان با توجه به عوامل مختلفی از قبیل نوع پوست افراد، دستمزد پزشک، بی حسی، مواد مصرفی در نواحی مختلف بدن، نوع مواد تزریقی و میزان مواد تزریقی تعیین می گردد. اگر می خواهید این محلول را استفاده نمایید توصیه می شود که حتماً به کلینیکی مجهز مراجعه نموده و همچنین از پزشک متخصص و مجرب درخواست نمایید تا عمل تزریق را برای شما انجام دهد تا از هرگونه آسیب در امان باشید..
  • محصول معرفی شده را می توان از تمامی فروشگاه های پزشکی زیبایی سراسر کشور خریداری کرد. در فروشگاه آنلاین آریا طب انواع محلول ها و کوکتل های مزوتراپی با کیفیت عالی موجود می باشد شما عزیزان می توانید به منظور خرید هر کدام از محلول ها به صفحه معرفی محصولات رفته و سفارش خود را به ثبت نهایی برسانید همکاران ما در کوتاه‌ ترین زمان ممکن آن را به دست شما می رسانند. در صورت هر گونه سوال در رابطه با محلول انتخابی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
  • مزولایک Mesolike

  • جوانساز

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی