به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل دکسپانتنول مزولایک

مدل: Dexpanthenol
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5737

259200

  • ساخت اسپانیا
  • 10 میل
  • ریزش مو و تقویت مو، کمک به جوانسازی و احیای پوست

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل مزولایک دکسپانتنول

درمان قطعی ریزش مو و تقویت مو های خود را از مدل دکسپانتنول برند مزولایک بخواهید . یک روش درمانی سریع و به اثبات رسیده برای درمان طاسی الگوی مرد و زن، مزوتراپی می‌ باشد. در این روش درمانی پروتئین ها، فاکتورهای رشد و ویتامین ها در پوست سر بیماران آلوپسی متعادل می ‌شوند.

بیماری آلوپسی چیست : در بیماری آلوپسی که اصطلاحاً طاسی نامیده می شود موهای ناحیه سر و بدن ریزش پیدا می کند که شدت و ضعف آن در افراد، متفاوت می باشد ولی در حالت کلی نمایان شدن این بیماری در ناحیه سر سبب می گردد تا رشد مو محدود شده و مو با ریزش مواجه گردد. بیماری آلوپسی معمولاً با عوارضی همچون ریزش مو به صورت لکه یا سکه ای، نازک شدن تارهای مو و عقب نشینی خط رویش موی سر همراه می باشد. عوامل مختلفی همچون عدم تعادل هورمونی ( DHT )، پیری، دوران بارداری، پرتو درمانی سر، شیوه های نادرست زندگی، مصرف داروهای استروئیدی، دلایل ژنتیک ی، استرس های دائمی و عدم رعایت بهداشت باعث بروز بیماری طاسی می گردد چنانچه علت ریزش مو بیماری های مزمن باشد با مصرف دارو، درمان های بالینی و ترمیم مو این مشکل برطرف می گردد همچنین رعایت کردن رژیم غذایی سالم و خودداری از آرایش های نامناسب مو همانند اتو کردن، کشیدن و ... نیز تاثیر بسیار زیادی در درمان دارند.

کوکتل دکسپانتنول مزولایک

کوکتل ضد ریزش مو مزولایک دکسپانتنول

 .در مزوتراپی مواد مغذی اساسی همچون ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و داروهای محرک گردش خون به پوست سر تزریق می شود.

                                                                                                                    کوکتل دکسپانتنول مزولایک

 

کوکتل ریزش مو دکسپنتانول مزولایک

پزشک متخصص بعد از اینکه به علت ریزش مو پی برد کوکتل تزریقی مناسب را انتخاب می نماید یکی از کوکتل های موثر در درمان طاسی کوکتل تقویت مو دکسپانتنول می باشد. پزشک متخصص کوکتل مزوتراپی دکسپانتنول را با استفاده از یک سوزن بسیار ریز و نازک یا با کمک دستگاه مزوگان به صورت ردیفی در فاصله 1 سانتی متری به بافت مزودرم تزریق می‌ کند. این تزریق با توجه به نوع پوست می‌ تواند در عمق های مختلف از 1 الی 4 میلی متر انجام شود همچنین به شرایط درمان فرد نیز توجه می گردد. در هر تزریق مقدار کمی از مزولایک دکسپانتنول وارد پوست شده و نحوه گرفتن سوزن توسط پزشک متخصص نیز به صورت مورب و زاویه دار می باشد.

کوکتل دکسپانتنول مزولایک

روش درمان مزوتراپی

در روش درمان مزوتراپی فولیکول های مو مواد مغذی را به صورت حداکثری جذب می نمایند جذب این مواد باعث تحریک فولیکول های خفته و نیمه خفته شده و در نتیجه باعث رشد موها می شود. با تزریق کوکتل مزولایک دکسپانتنول، اسید آمینه کافی برای پوست تولید گردیده و باعث تولید کلاژن و الاستین می شود به همین علت روش مزوتراپی به عنوان یک درمان موثر به کار گرفته می شود. در این روش نیازی به استفاده از داروهای بی حسی نیست اما باید گفت که این امر بستگی به میزان حساسیت پوست فرد دارد. برای اینکه فرد به نتیجه مطلوب دست پیدا کند باید این روش درمانی  طی چند جلسه انجام شود تنها با یک جلسه نمی توان به نتیجه دلخواه دست یافت به طور میانگین بین 8 الی 10 جلسه برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است. چهار جلسه اول باید هر هفته و جلسات بعد نیز هر 15 روز یکبار انجام شود همچنین برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است ماهی یکبار یا 3 سه ماه یکبار این عمل تکرار گردد. درمان با مزوتراپی برای هر سنی قابلیت انجام دارد. در این روش درمانی بیمار باید صبور باشد زیرا غالباً در جلسه 5 نتایج درمان مشخص می گردد. مزوتراپی هیچ گونه ریسکی ندارد .

عوارض احتمالی : مزوتراپی بدون عوارض می باشد ولی در صورتی که عوارض جانبی همچون آلرژی مشاهده شود می توان با مصرف دارو به راحتی آن را برطرف کرد.

 

                                                                                                                              کوکتل دکسپانتنول مزولایک

 

نکاتی درباره تزریق مزوتراپی

همچنین نیازی به بیهوشی کامل نیز ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود. بیمار به هنگام تزریق دردی را حس نمی کند. هنگامی که قصد دارید از روش مزوتراپی استفاده نمایید بهتر است که قبل از انجام عمل با پزشک متخصص خود مشورت نمایید و برای ایشان توضیح دهید که از مزوتراپی چه انتظاراتی دارید ممکن است یک هفته قبل از مزوتراپی، آزمایشات تشخیصی از سوی پزشک برای بیمار درخواست داده شود. از مصرف آسپرین، مسکن ها، داروهای ضد التهابی و غیر استروئیدی قبل از انجام مزوتراپی خودداری نمایید زیرا باعث افزایش خونریزی و خونمردگی در زمان تزریق می‌ گردند.

به طور کلی: 

کوکتل مزوتراپی دکسپانتنول ویژگی هایی نظیر رفع ریزش مو  و تقویت مو

کمک به جوانسازی و احیای پوست را در برمیگیرد.

کوکتل تقویت مو مزولایک دکسپانتنول

کوکتل دکسپانتنول مزولایک

مواد اصلی:

1. دکسپانتنول (پروویتامین B5): دکسپانتنول از مشتقات ویتامین B5 است و به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی استثنایی اش شناخته شده است. پوست را عمیقاً آبرسانی می کند و توانایی آن در حفظ رطوبت را بهبود می بخشد و در نتیجه ظاهری حجیم تر و انعطاف پذیرتر دارد. دکسپانتنول همچنین از فرآیندهای ترمیم طبیعی پوست پشتیبانی می کند و به بهبود سلامت کلی پوست کمک می کند.

2. اسید هیالورونیک: اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در پوست است که به حفظ رطوبت و انعطاف پذیری پوست کمک می کند. با ترکیب اسید هیالورونیک در کوکتل، سطح رطوبت پوست را بیشتر افزایش می‌دهد، پوست صاف‌تری را ایجاد می‌کند و ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد.

3. پپتیدها: پپتیدها زنجیره های کوچکی از اسیدهای آمینه هستند که تولید کلاژن را تحریک کرده و باعث جوانسازی پوست می شوند. گنجاندن پپتیدها در کوکتل به بهبود خاصیت ارتجاعی، استحکام و بافت کلی پوست کمک می کند.

4. آنتی اکسیدان ها: کوکتل های MESOLIKE Dexpantenol Meso همچنین ممکن است حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C و ویتامین E باشند. این آنتی اکسیدان ها به محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی ناشی از عواملی مانند آلودگی و اشعه ماوراء بنفش کمک می کنند و باعث ایجاد پوستی جوان تر و درخشان تر می شوند.

کاربرد و مزایا:

کوکتل دکسپانتنول مزولایک معمولا توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده متخصص در پزشکی زیبایی یا پوست تجویز می شود. کوکتل با استفاده از سوزن های ظریف به مزودرم تزریق می شود. در اینجا برخی از مزایای مرتبط با کوکتل دکسپانتنول مزولایک آورده شده است:

1. هیدراتاسیون عمیق: دکسپانتنول و اسید هیالورونیک به صورت هم افزایی برای آبرسانی عمیق پوست، بهبود ظرفیت حفظ رطوبت آن و در نتیجه ظاهری چاق و احیا شده عمل می کنند. پوست هیدراته انعطاف پذیرتر است و کمتر مستعد خشکی و چین و چروک است.

2. ترمیم و بازسازی پوست: دکسپانتنول از فرآیندهای ترمیم طبیعی پوست پشتیبانی می کند و به بهبود پوست آسیب دیده و ارتقای سلامت کلی پوست کمک می کند. این می تواند به بهبود ظاهر اسکارها، علائم آکنه و سایر عیوب پوست کمک کند.

3. افزایش تولید کلاژن: گنجاندن پپتیدها در کوکتل باعث تحریک سنتز کلاژن می شود که برای حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست ضروری است. افزایش تولید کلاژن می تواند ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش دهد و در نتیجه پوستی صاف و جوان تر داشته باشد.

4. افزایش درخشندگی پوست: آنتی اکسیدان های موجود در کوکتل، مانند ویتامین C و ویتامین E، به محافظت از پوست در برابر آسیب های رادیکال های آزاد کمک می کند و باعث ایجاد پوستی درخشان می شود. آنها به بهبود رنگ، بافت و درخشندگی کلی پوست کمک می کنند.

5. درمان شخصی: کوکتل های MESOLIKE Dexpantenol Meso را می توان برای رفع نگرانی های خاص پوست و نیازهای فردی سفارشی کرد. یک متخصص مراقبت های بهداشتی می تواند وضعیت پوست شما را ارزیابی کند، اهداف شما را مورد بحث قرار دهد و یک فرمول کوکتل مناسب برای برآورده کردن نیازهای شما ایجاد کند.

  • مزولایک Mesolike

  • تقویت مو

3.3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(3 از 3)
0%
33.3 %
66.7 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    مو های من در اثر رنگ خیلی خشک شده و آسیب دیده باید از این کوکتل استفاده کنم؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    حداقل فروشتون چند ویال هست؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    1 ویال

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    به بی حسی نیاز داره؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خیر البته بستگی به تحمل مراجعه درد کننده داره

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی