به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل + ppc فیوژن

مدل: + F-PPC
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 6182
برند: فیوژن fusion

تماس بگیرید

  • کاهش انباشت و رسوبات چربی
  • آدیپولیز
  • قابلیت استعلام اصالت کالا از وبسایت کمپانی فیوژن

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل لاغری پی پی سی پلاس فیوژن

مزوتراپی یک تکنیک پزشکی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این روش توسط دکتر میشل پاستور فرانسوی در سال 1952 برای درمان بیماری های عفونی و عروقی، صدمات ورزشی و بهبود گردش خون ابداع شد. در این روش، مقدار کمی از داروهای مختلف به داخل مزودرم پوست (لایه چربی و بافت همبند پوست) تزریق می‌شود. با تزریق مقدار کمی دارو به مز ودرم، چربی های زیر پوست ذوب شده و به لاغری منجر می‌شود. با انجام مزوتراپی لاغری بدون نیاز به عمل جراحی، بدون هیچ گونه زخم و عفونتی و بدون خون ریزی می‌توان به اندام دلخواه خود رسید.

کوکتل + ppc فیوژن

توضیحاتی درباره کوکتل لاغری ppc پلاس

یکی از بهترین و مهم ترین مزوتراپی لاغری نسبت به جراحی غیر تهاجمی بدن این روش می باشد که برای چربی سوزی است . عوارض این مزوتراپی بسیار کم تر از دیگر روش هاست و عملا هیچ عوارضی ندارد و انجام مزوتراپی برای هر فرد متفاوت است و معمولا بعد از مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد .

نکات مهم درباره ی کوکتل پی پی سی پلاس

1 ویال در هر جلسه و 4 جلسه در هر ماه

تنها در بافت چربی تزریق شود

افراد مبتلا به بیماری قلبی و سایر بیماری های مرتبط با پزشک مشورت کنند

فقط برای تجمعات موضعی و کوچک چربی استفاده شود

برای یک دوره کامل 2 ویال مورد نیاز است

کوکتل لاغری پی پی سی پلاس فیوژن به تنهایی جواب دهی بالای دارد و برای بالاتر بردن جواب دهی بهتر است از رژیم غذایی و ورزش هم استفاده شود

کوکتل مزو لاغری فیوژن برای لاغری موضعی استفاده می شود

 

افراد دارای کبد چرب گرید 3 نمیتوانند از این محول استفاده کنند

کوکتل لاغری ppc پلاس

 درمان مزوتراپی برای همه افراد کابرد دارد. افرادی که از چاقی در تنه، بدن، شکم، باسن، بازو ها و پا ها شکایت دارند، می‌توانند از مزوتراپی لاغری بهره ببرند. با انجام مزوتراپی، چربی های زیر پوست می‌سوزد و به روش طبیعی دفع می‌شوند. استفاده از مزوتراپی هیچ خطری ندارد و برای همه‌ی افراد در رنج سنی 18 تا 70 سال مناسب است. البته به افراد داری بیماری قلبی، لخته های خونی، دیابت، زنان باردار و بیماران سرطانی اخطار می‌دهیم که از مزوتراپی استفاده نکنند.

کوکتل مزو فیوژن PPC+ چیست؟

کوکتل مزو فیوژن PPC+ از فسفاتیدیل کولین ها ساخته شده است. فسفاتیدیل کولین ها دسته ای از فسفو لیپید ها هستند که در آن ها کولین نقش اصلی ترکیب را به عهده دارد. فسفاتیدیل کولین ها یکی از اجزای اصلی غشا های بیولوژیکی هستند . فسفاتیدیل کولین ها در منابع غذایی مانند تخم مرغ و دانه های سویا وجود دارند. در آن ها همچنین، لسیتین که نوعی چربی است نیز وجود دارد. فسفاتیدیل کولین ها در بافت های حیوانی و گیاهی یافت می‌شوند. در حالی که فسفاتیدیل کولین ها در تمام سلولهای گیاهی و حیوانی یافت می شوند ، در غشای اکثر باکتری ها وجود ندارد.

نحوه درمان با کوکتل مزو فیوژن PPC+ چگونه است؟

کوکتل مزو فیوژن PPC+ را با مزوتراپی به داخل مزدورم پوست وارد می‌کنند. فسفاتیدیل کولین های موجود در  کوکتل مزو فیوژن PPC+ خاصیت تجزیه کنندگی دارند و رسوبات چربی را کاهش می‌دهند. فسفاتیدیل کولین ها چربی را به مونوگلیسریدهایی با خاصیت تجزیه کنندگی تبدیل می‌کنند و مونوگلیسریدها با تجزیه چربی های زیر پوست باعث لاغری می‌شوند.

کوکتل + ppc فیوژن

درمان با کوکتل مزو فیوژن PPC+ برای چه کسانی مناسب است؟

مزوتراپی لاغری با کوکتل مزو فیوژن PPC+ برای هر فردی که بخواهد قسمت هایی از بدن خود را لاغر کند مناسب است. کوکتل مزو فیوژن PPC+ خاصیت لاغری موضعی داشته و شما می‌توانید از آن برای لاغری در باسن، شکم، ران و بازو استفاده کنید.

اما توجه داشته باشید که مزوتراپی لاغری با کوکتل مزو فیوژن PPC+ به افراد حساس به سویا و تخم مرغ و همچنین افراد داری کبد چرب توصیه نمی‌گردد. در هر صورت برای درمان لاغری با کوکتل مزو فیوژن PPC+ با پزشک متخصص مشورت کنید.

قیمت کوکتل + ppc فیوژن

قیمت کوکتل مزو لاغری فیوژن با کوکتل مزو لاغری فیوژن PPC+ بسته به موضعی که نیاز به درمان دارد و بسته به نظر پزشک متخصص متغیر است. اما قیمت هر کوکتل مزو فیوژن PPC+، 10 میلی لیتری بین 800 هزار تا یک میلیون تومان متغیر است.  

کوکتل لیپولیتیک فیوژن

  • فیوژن FUSION

  • لاغری

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی