به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل لاغری فیوژن ppc

مدل: F-PPC
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 6178
برند: فیوژن fusion

تماس بگیرید

  • کاهش انباشت و رسوبات چربی
  • آدیپولیز
  • قابلیت استعلام اصالت کالا از وبسایت کمپانی فیوژن

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مزوتراپی لاغری ppc فیوژن

امروزه، تناسب اندام از اصلی ترین دغدغه های بسیاری از افراد است. همه اشخاص به داشتن اندام زیبا و وزن مناسب تمایل دارند. هر فردی که اضافه وزن داشته باشد به دنبال راهی برای لاغر شدن می گردد. اما رسیدن به وزن ایده آل همیشه امر ساده ای نیست؛ بلکه بسیار زمان گیر و دشوار است. عده ای توان تحمل رژیم های سخت را ندارند و در جست و جوی متد های آسان تر برای دست یابی به وزن مورد نظر خود هستند. خوشبختانه با پیشرفت روز به روز علم و تکنولوژی چربی سوزی و لاغری از همیشه ساده تر شده است. برند فیوژن که در اصل یک شرکت اسپانیایی است جایگزینی برای رژیم های لاغری پیدا کرده است. مزوتراپی لاغری. فیوژن کوکتلی به این منظور تولید کرده است که با صرف زمان و هزینه کمتر همان نتیجه یک رژیم لاغری سخت را داشته باشد.

مزو لاغری فیوژن

  • 1 ویال در هر جلسه و 4 جلسه در هر ماه
  • تنها در بافت چربی تزریق شود
  • افراد مبتلا به بیماری قلبی و سایر بیماری های مرتبط با پزشک مشورت کنند
  • فقط برای تجمعات موضعی و کوچک چربی استفاده شود
  • برای یک دوره کامل 2 ویال مورد نیاز است
  • این کوکتل به تنهایی جواب دهی بالای دارد و برای بالاتر بردن جواب دهی بهتر است از رژیم غذایی و ورزش هم استفاده شود
  • این محصول برای لاغری موضعی استفاده می شود

کوکتل لاغری فیوژن ppc

پروتکل مزوتراپی کوکتل F- PPC

  • عمق 6 تا 10 میلی متر در بافت چربی
  • مقدار استفاده در هر نقطه 0/15 تا 0/30 سی سی
  • سوزن 30 G

افراد دارای کبد چرب گرید 3 نمیتوانند استفده کنند 

ترکیبات کوکتل پی پی سی فیوژن

ترکیب اصلی دخیل در این کوکتل فسفاتیدیل کولین یا به اختصار PPC نام دارد. این ماده در حقیقت نوعی آنتی اکسیدان است که خود از مشتقات لسیتین سویا است. این آنتی اکسیدان به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود و در اکثر غشاهای سلولی در موجودات زنده یافت می شود. ماده دیگر موجود در این محصول یک نمک صفراوی با نام داکسی کلات است. این ماده در غشاء سلول های چربی منفذ ایجاد می کند و باعث حل شدن چربی در آب می شود. این فرآیند سبب حل شدن رسوبات چربی موجود در روده در آب و در نهایت حذف آن رسوبات می شود.

 این ترکیبات در روش مزوتراپی، که جایگزینی است برای رژیم های لاغری سخت، در لایه داخلی پوست تزریق می شوند و مانند کاتالیست به فرآیند های عادی بدن که در شرایط طبیعی انجام می شوند سرعت می بخشند. مواد به کار رفته در کوکتل فیوژن PPC همگی به طور طبیعی در بدن موجود هستند و در واقع مورد نیاز پوست هستند؛ در نتیجه ورود این مواد به بدن نه تنها آسیب و عوارض جانبی را در پی ندارد بلکه برای بدن سودمند نیز هست و به آن کمک می کند.

جلسات مورد نیاز

برای استعمال این کوکتل تنها روش ممکن، مزو می باشد و از تکنیک PPP برای تزریق مواد بهره گرفته می شود. یک دوره درمانی کامل برای این محصول شامل سه تا پنج جلسه مزوتراپی است. به گونه ای که لازم است هر دو هفته یک مرتبه برای انجام مزوتراپی به کلینیک مراجعه شود. در یک دوره درمانی کامل به حدود 2 ویال نیاز است؛ البته مقدار مصرف در هر جلسه مزوتراپی از حداقل 3 میلی لیتر و حداکثر 10 میلی لیتر متغیر است و کاملا به وسعت درمان بستگی دارد. لازم به ذکر است برای کارایی هرچه بهتر این محصول بهتر است پس از گذشت 72 ساعت از جلسه درمان از کوکتل magistral نیز استفاده کنید.

کوکتل چربی سوز فیوژن

  PPCخاصیت امولسیفیه و دترژنی دارد و با همین خواص خود موجب می شوند رسوبات چربی در بدن کاهش بیابند. این ماده در حقیقت چربی را به یک مولکول حل شده در آب تبدیل می کند به گونه ای که چربی به مواد بسیار ریزی تجزیه شده و وارد جریان خون می شود. سپس موجب القا شدن یک وانش همراه با آنزیم می شود و بدین وسیله چربی های ریز شده به مونوگلیسیرید هایی با اندازه ای بسیار کوچک و در حد نانو تبدیل می شوند. در مرحله بعد این مونوگلیسیرید ها به کبد می روند و به دلیل داشتن یک گروه به اسم کولین، به مرور طی روندی به نام اکسیداسیون، متابولیزه می شوند. بدین ترتیب این محصول معجزه آسا با ترکیبات جادویی خود سبب حذف رسوبات چربی از بدن و در نتیجه کاهش وزن می شود.

خرید کوکتل لاغری ppc فیوژن اسپانیا

کوکتل F-PPC به گونه ای مهندسی شده تا عموم مردم بتوانند با کمک آن به وزن دلخواه خود برسند. با این وجود استفاده از این محصول برای افرادی که دارای حساسیت به سویا هستند و یا کبد چرب گرید 3 دارند توصیه نمی شود.

  • فیوژن FUSION

  • لاغری

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی