به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل سونوگرافی شفا 5 لیتری

مدل: 5 لیتری
دسته بندی: مصرفی مطب
شناسه محصول: 4673

تماس بگیرید

5 لیتری

تماس بگیرید
جزییات

260 گرمی

تماس بگیرید
جزییات

1 لیتری

تماس بگیرید
جزییات

2 لیتری

تماس بگیرید
جزییات

  • بی رنگ

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ژل سونوگرافی شفا 5 لیتری

  • توضیح ژل سونوگرافی شفا 5 لیتری : ژل سونوگرافی شفا 5 لیتری در اصل یک ماده ژلی بی رنگ می باشد که بر روی ناحیه ای که قصد انجام اسکن و سونوگرافی دارد مالیده می شود و به عنوان یک حائل عمل می نماید. ژل سونوگرافی بر مبنای آب می باشد و در تمام مراحل انجام سونوگرافی به شکل یک روان کننده عمل می نماید تا تصویر بزرگ تری از ناحیه اسکن شده برای دستگاه سونوگرافی ایجاد می نماید.کاربرد ژل سونوگرافی شفا 5 لیتری در اصل به عنوان یک رسانا عمل می کند و در ضمن حاوی پلی آکریل آمید یا به عنوان فرآورده های فرعی ژل که تحت فرآیند الکتروفورز عمل می نماید و به عنوان یک رسانا عمل می نماید و از مواد شیمیایی مانند پروپیلن گلیکول و گلیسیرین و فنوکسیتانول یا رنگدانه های متفاوت از یکدیگر تولید می گردند.
  •  
  • گلیکول چیست
  • در ضمن پروپیلن گلیکول یک ماده ای است که در فرآیندهای دارویی و آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل  مولکول شیمیایی این ماده در طبیعت پایدار و خنثی می باشد و در صورت ترکیب با سایر مواد واکنش پذیر نمی باشد. در ضمن به عنوان یک ماده امولسیفایر عمل می نماید که در نگهداری و اتصال مولکول های آب و دیگر مواد تاثیرگذار می باشد.در ضمن گلیسیرین یک ترکیبی است که معمولا در تولید صابون به کار برده می شود و کاملا بی رنگ و شیرین می باشد. رنگدانه هایی که در تولید این نوع ژل ها به کار برده می شود ساخته شده از نفت می باشد که در ساخت و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  
  • نکته ای مهم در رابطه با ژل سونوگرافی شفا 5 لیتری : نکته دیگری که برای استفاده از ژل ها باید عنوان کرد این است که این ژل ها عمدتا به شکل سرد می باشد ولی یک سری گرم کننده هایی وجود دارد که از قبل برای گرم کردن می توان از آن استفاده نمود.در ضمن ژل سونوگرافی را بر ناحیه پوستی مورد نظر قرار می گیرد و این ژل کاملا شفاف و مقدار استفاده شده از آن در حد یک لایه ضخیم می باشد .

 

ژل سونوگرافی شفا 2 لیتری

  • توضیح ژل سونوگرافی شفا 2 لیتری : ژل سونوگرافی در اصل به عنوان یک رسانه بین امواج صوتی و بدن عمل می نماید و به پردازش دقیق ساختار داخلی بدن عمل می کند که توسط دستگاه سونوگرافی انجام می گیرد. سونوگرافی نه تنها برای خانم های باردار که می خواهند نوزاد داخل شکم خود را ببیند. برای تشخیص تومورهای خوش خیم و یا بد خیم و هم چنین تشخیص زود هنگام گسترش سلول های سرطانی و هم چنین توده های غیر طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.بعد از انجام سونوگرافی ژل سونوگرافی را می توان به آسانی با یک دستمال بهداشتی از سطح پوست پاک نمود.
  •  
  • دلیل استفاده از ژل سونوگرافی در دستگاه های سونوگرافی : دلیل استفاده از ژل سونوگرافی در دستگاه های سونوگرافی به این دلیل است که نمی توانند در هوا سیر کنند و لذا وجود هوا بین پراب و بافت بدن در کار سونوگرافی اختلال ایجاد می نماید. ژل سونوگرافی به عنوان یک ماده واسط و رسانا عمل می کند که به انتقال مستقیم امواج از دستگاه به بافت بدن کمک می نماید.در اصل ژل سونوگرافی به عنوان یک عامل اتصال عمل می کند و آن صدایی که توسط متخصص سونوگرافی برای پدر و مادر از ضربان قلب برای جنین پخش می گردد ناشی از عملکرد صحیح این نوع از ژل می باشد. ژل سونوگرافی معمولا از پروپیلن گلیکول و آب و گاهی اوقات رنگ تولید شده است. ژل سونوگرافی معمولا روشن و کمی چسبنده می باشد و همین چسبندگی موجب می شود که هنگام معاینه از بافت بدن چکه نکند و بعد از آن به راحتی پاک شود.
  •  
  • هدف از استفاده ژل سونوگرافی : در زمان سونوگرافی از این ژل استفاده می گردد که ماده تشکیل دهنده این ژل از آب می باشد که به عنوان یک رسانه برای ارتباط بین سر سونوگرافی و بافت بدن استفاده می گردد. هدف از استفاده این نوع ژل انتقال انرژی صوتی از پراب به بافت بدن می باشد که بدون وجود هیچ گونه هوا می باشد. اهمیت این نوع ژل سونوگرافی به دلیل انعکاس و انکسار کمتر امواج هنگام عبور از بافت های بدن می باشد. کاربرد ژل سونوگرافی در مورد بدن فرد به این صورت است که باید از ژل سونوگرافی در ناحیه ای که قرار است سونو انجام بگیرد.لایه ای نازک از ژلی بی رنگ را بر روی ناحیه ای که قصد انجام اسکن سونوگرافی دارد،می مالد.ژل سونوگرافی بر مبنای آب می باشد و در تمام مراحل انجام سونوگرافی به شکل روان کننده عمل می نماید تا تصویر بزرگتری از ناحیه اسکن شده برای سونوگرافی انجام می گردد.

 

ژل سونوگرافی شفا 1 لیتری

  • توضیح ژل سونوگرافی شفا 1 لیتری : در توضیح ترکیبات متشکله ژل سونوگرافی می توان گفت که در فرآیندهای دارویی و آرایشی استفاده نمود. مولکول شیمیایی این ماده در طبیعت بسیار پایدار و خنثی بوده و در ضمن در صورت ترکیب با سایر مواد واکنش پذیر نمی باشد.در عین حال به عنوان یک ماده اولسیفایر عمل می کند،که به نگهداری و هم چنین اتصال مولکول های آب و سایر مواد کمک می نماید.ماده گلیسیرین که در تولید ژل سونوگرافی شفا 1 لیتری، به کار برده می شود کاملا بی رنگ و شیرین می باشد. فنوکسی اتانول که به عنوان گلیکول اتر نیز شناخته می گردد که در ضمن یک حلال محلول در آب می باشد و معمولا در رده محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.استفاده بیشتر از این نوع ماده در محصولات آرایشی و بهداشتی منجر به آسیب سیستم عصبی مرکزی می گردد. در ضمن رنگدانه ها و رنگ های مصنوعی از مایع نفت تولید شده اند که در ژل سونوگرافی نیز کاربرد دارند و این نوع رنگ ها در محصولات غذایی و آرایشی استفاده می شود.
  •  
  • ژل سونوگرافی در زمان سونوگرافی چگونه است : استفاده از ژل سونوگرافی در زمان سونوگرافی می تواند به عنوان یک رسانا عمل کند و مقداری از این مایع بر ناحیه پوستی که قرار است اسکن انجام گیرد مالیده می شود و این ژل کاملا شفاف می باشد و در حد یک لایه ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد.اغلب ژل های سونوگرافی به صورت سرد می باشد که برای گرم نمودن آن ها از قبل مورد استفاده قرار می گیرد.در اصل ژل سونوگرافی در نقش یک رسانه ای عمل می کند که در انتقال امواج صوتی عمل می نماید. پس از قرار دادن ژل مبدل در مکان مورد نظر انجام می گیرد و با دقت بالا ژل بعد از تمام هوا در ناحیه مورد نظر عکس هایی با کیفیت بالا واضح را نمایش می دهد.
    • مواد تشکیل دهنده ژل سونوگرافی شفا : ژل سونوگرافی شفا 1 لیتری در اصل یک ماده روانی می باشد که از پروپیلن گلیکول، گلیسیرین و فنوکسیتانول و از رنگدانه های متفاوت تشکیل شده است.

 

ژل سونوگرافی شفا 260 گرمی

  • چرا از ژل سونوگرافی استفاده میشود : دلیل اینکه از ژل سونوگرافی در عمل سونوگرافی استفاده می شود این است که به عنوان یک رسانه عمل می کند و برای ارتباط بین سر سونوگرافی و بافت بدن استفاده می گردد. در ضمن هدف از استفاده از این نوع ژل این است که به عنوان یک انتقال انرژی صوتی از پرآب به بافت بدن انجام می گیرد و از انتقال هر گونه هوا جلوگیری می کند. از دیگر دلایلی که می توان برای ژل سونو بیان کرد این است که به خاطر انعکاس و انکسار کمتر امواج در هنگام عبور از بافت های بدن می باشد. مقاومت صوتی در اصل به مقاومت های مولکولی یک ماده گفته می شود که به علت وضعیت ارتعاش مکانیکی تغییر می یابد.هر ماده ای دارای مقاومت صوتی مختص به خود می باشد. مانند استخوان که دارای مقاومت صوتی بسیاربالا،نسبت به ماده ای که دارای مقاومت صوتی پایین تری نیز می باشد مانند هوا و آب، می تواند مقاومت بیشتری در برابر تغییر به واسطه ارتعاش داشته باشد. که در انجام سونوگرافی ژل سونوگرافی می تواند به عنوان یک مقاومت صوتی بسیار مناسب عمل نماید.
  •  
  • مشخصات ژل سونوگرافی : سونوگرافی برای خانم‌ های بارداری که می‌ خواهند از وضعیت سلامت فرزندشان مطمئن شوند دارای کاربرد می باشد و علاوه بر این مورد برای موارد دیگری از قبیل تشخیص تومورهای خوش خیم و بدخیم و تشخیص سلول های سرطانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که تجربه سونوگرافی داشته اند مشاهده کرده اند که پزشک قبل از اینکه عمل سونوگرافی را انجام دهد ژل شفاف و بی رنگ مخصوصی را بر روی سطح پوست موضع مورد نظر مالش می دهد سپس اقدام به انجام عمل سونوگرافی می نماید این ژل حالت خنک دارد و پس از قرارگیری بر روی پوست، شخص کمی احساس سرما می نماید علت عمده این امر وجود درصد زیادی از آب در ساخت آن می باشد به این ژل مخصوص ژل سونوگرافی گفته می شود که به عنوان یک رسانه بین پوست و پروب عمل می نماید.
  •  
  • هدف از استفاده ژل سونوگرافی : هدف کلی استفاده از این محصول این است تا امواج صوتی از سر اولتراسوند به بافت بدن بدون عبور هوا انتقال یابند و تصاویر با کیفیتی ارائه شود. ژل سونوگرافی از لوازم مورد نیاز و ضروری برای هر نوع سونوگرافی می باشد.
  •  
  • توضیح ژل سونوگرافی شفا 260 گرمی :  یک نمونه از ژل های سونوگرافی تولیدی کشورمان ژل سونوگرافی شفا 260 گرمی است. شرکت شفا در جهت بالا بردن کیفیت محصولات خود بسیار تلاش نموده و توانسته است محصولاتی با کیفیت عالی را به بازار ارائه دهد و با رقبای خارجی خود نیز به رقابت بپردازد. به هنگام استفاده از ژل سونوگرافی شفا 260 گرمی به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و در صورتی که تاریخ آن به پایان رسیده باشد نباید آن را مورد استفاده قرار دهید در تولید این محصول از متریال های با کیفیت استفاده شده است به همین دلیل سبب خوردگی تجهیزات پزشکی و لوازم جانبی آن ها نمی‌ شود و به آن ها هیچ آسیبی نمی رساند به دلیل چسبندگی بالای خود به راحتی بر روی سطح پوست قرار می‌ گیرد و در حین انجام عمل سونوگرافی پاک نمی شود تمامی اصول استاندارد جهانی و اصول بهداشتی در تهیه این ژل توسط سازنده رعایت شده است و از تاییدیه وزارت بهداشت کشور نیز برخوردار می باشد بنابراین با خیال راحت می توانید از این تولید ملی استفاده نمایید.
  •  
  • نحوه تهیه ژل سونوگرافی : خرید ژل سونوگرافی شفا 260 گرمی از فروشگاه آنلاین آریا طب امکان پذیر بوده چنانچه قصد خرید آن را دارید می توانید به سایت فروشگاه مراجعه نموده و به صفحه معرفی محصولات رفته محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه کرده و پس از تکمیل فرم مربوطه و پرداخت هزینه آن از طریق درگاه بانکی سفارش خود را ثبت نهایی نمایید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن جهت ارسال محصول درب منزل شما اقدام نمایند. فروش این محصول به صورت عمده انجام می شود پس حداقل خرید شما عزیزان باید یک کارتن باشد تعداد ژل های موجود در هر کارتن 72 عدد و حجم هر یک 260 گرم است. این شرکت نماد اعتماد را از سازمان صنعت، معدن و تجارت کسب نموده و با مجوزهای لازم نسبت به فروش محصولات خود اقدام می نماید بنابراین می توانید خریدی مطمئن را تجربه نمایید.
  •  
    • ژل سونوگرافی شفا 260 گرمی بسیار شفاف بوده و حلال در آب می باشد و هنگامی که مورد استفاده قرار می گیرد اثر چربی از خود بر روی پوست به جا نمی گذارد استفاده از آن ایمن بوده و عوارض جانبی به دنبال ندارد و با هر پوستی سازگار می باشد همچنین خارش و دیگر مشکلات پوستی را به همراه ندارد برای پاک کردن ژل از روی سطح بدن احتیاج به انجام عمل خاصی نمی باشد تنها کافی است آن را با یک دستمال تمیز به راحتی پاک کرد در تولید این محصول از الکل و اسانس استفاده نشده و کاملا بی بو است

 

  • 5 لیتری

  • شفا

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی