به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پتری دیش پلاستیکی

مدل: 8
دسته بندی: پیپت
شناسه محصول: 12330

47000

8

47000
جزییات

6

تماس بگیرید
جزییات

10

65000
جزییات

10 (3-خانه)

69000
جزییات

8 (3 خانه)

50000
جزییات

8 (2 خانه)

49000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

خرید پتری دیش آزمایشگاهی 

  • پتری دیش که به‌عنوان بشقاب پتری یا ظرف کشت سلولی هم مشهور است یک ظرف درپوش سفید و کم عمق می‌باشد و زیست‌شناسان آن را برای نگهداری محیط رشد به کار خواهند برد که در آن سلول‌ها می‌توانند کشت شوندسلول‌هایی مانند سلول‌های باکتری ، قارچ و خزه های کوچک.  این ظرف به اسم کاشف آن، باکتری شناس آلمانی جولیوس ریچارد پتری نامگذاری شده است.  این ظرف متداول‌ترین نوع صفحه کشت است. ظرف پتری دیش یکی از رایج‌ترین ظروف موجود در آزمایشگاه‌های زیست شناسی می‌باشد. بعضی از پتری دیش‌ها به شکل یک بار مصرف ساخته خواهند شد که این نوع پتری دیش‌ها اغلب از جنس پلاستیک می‌باشند. پتری دیش پلاستیکی در مقایسه با پتری دیش شیشه‌ای بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پتری دیش‌ها به شکل استریل شده در بازار به فروش خواهند رسید. استریل کردن پتری دیش‌های پلاستیکی با استفاده از پرتوهای گاما انجام می‌گیرد . از خصوصیات این نوع ظرف می‌توان اتصالات مستحکم آن را نام برد که از خشک شدن محتویات داخل این نوع پتری دیش جلوگیری خواهد کرد. پتری دیش پلاستیکی در مقایسه با پتری دیش شیشه‌ای مات و کدرتر است و توانایی استفاده دوباره از آن وجود نخواهد داشت ولی دَر آن دارای اتصال‌های بسیار قوی است. این ظرف مثل دیگر ظروف آزمایشگاهی کارایی‌های ویژه خود را دارد و برای کشت‌های خاصی به کار خواهد رفت.

ویژگی و خصوصیات پتری دیش پلاستیکی

  • این ظرف فقط یکبار قابلیت مصرف خواهد داشت.
  • دارای ویژگی فیزیکی و شیمیایی مناسب جهت تماس کوتاه با مواد شیمیایی را دارد.
  • پتری دیش پلاستیکی، اغلب حاوی حلقه‌ها و یا شکاف‌هایی بر روی دَر و پایه‌های خود می‌باشد به طوری که در حین روی هم قرار گرفتن یا چسبیدن به سطح صاف به واسطه‌ی مکش کمتر در معرض لیز خوردن از روی یکدیگر هستند.
  • بعضی از پتری دیش‌های پلاستیکی امکان دارد منافذ کوچکی در اطراف لبه، یا دنده‌هایی در سطح زیرین پوشش خود داشته باشند تا جریان هوا بر روی محیط کشت و جلوگیری از تراکم آب وجود داشته باشد.

موارد کاربرد پتری دیش‌های پلاستیکی

  • تعیین کردن آلودگی 
  • ظروف پتری دیش پلاستیکی را می‌توان برای تشخیص محل آلودگی روی سطوح مانند پیشخوان و ظروف آشپزخانه، لباس، تجهیزات آماده سازی غذا در آشپزخانه‌های بزرگ یا پوست حیوانات و انسان به کار برد . برای این کاربرد، ظروف پتری را می‌توان طوری پر کرد که محیط کشت ، کمی از لبه‌های ظرف بیرون بزند تا نمونه‌برداری از اجسام سخت آسان‌تر شود.

قیمت پتری دیش پلاستیکی

فروشگاه اینترنتی آریا طب در زمینه فروش انواع ظروف پتری و سایر ظروف آزمایشگاهی فعالیت می کند. تو می توانیفروش ظرف پتری از فروشگاه آریا طب انجام دهید. یکبار مصرف بودن و خواص فیزیکی و شیمیایی مناسب برای تماس کوتاه با مواد شیمیایی از ویژگی های پتری دیش است.

دیش پتری به نام ژولیوس ریچارد پتری، باکتری شناس آلمانی نامگذاری شده است. زیست شناسان از این دستگاه برای کشت سلولی یا نگهداری قطعات کوچک استفاده می کنند. این ظروف دارای دو نوع پلاستیکی و شیشه ای می باشند. مانند سایر تجهیزات آزمایشگاهی، نوع شیشه آن پس از استریل شدن قابل استفاده مجدد است و نوع پلاستیکی آن برای آلوده شدن یکبار مصرف است.

ظروف پتری یا این ظروف بشقاب مانند استوانه های شیشه ای یا پلاستیکی با عمق کم و درب هستند که در آزمایشگاه های میکروبیولوژی و بیولوژیک کاربرد فراوانی دارند و علاوه بر کشت سلولی برای نگهداری و حمل و نقل مواد نیز کاربرد دارند. می گیرند. می توانید از خدمات فروش ظرف پتری پلاستیکی استفاده کنید.

ویژگی پتری ظرف پلاستیکی

  • یکبار مصرف است
  • خواص فیزیکی و شیمیایی مناسب برای تماس کوتاه با مواد شیمیایی

موارد استفاده از پتری دیش

  • کشت سلولی
  • قطعات کوچک را ذخیره کنید

پتری پلاستیکی بخرید

فروش پتری ظرف پلاستیکی در فروشگاه آریا طب به صورت اینترنتی بوده و محصول خریداری شده پس از پرداخت آنلاین از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز شهرستان ها ارسال خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از آریا طب می توانیدراهنمای خرید را ببینید. همچنین می توانید سایر محصولات و ظروف آزمایشگاهی را در سایت آریا طب مشاهده کنید و یا ظرف پتری پلاستیکی را از این صفحه خریداری کنید.

کشت سلولی
ظروف پتری دیش پلاستیکی همچنین برای کشت سلولی سلول‌های جدا شده از ارگانیسم های یوکاریوتی ، مانند مطالعات ایمونودفیوژن ، روی آگار جامد یا در یک محیط مایع استفاده می شود.
گیاه شناسی و کشاورزی
ظروف پتری دیش پلاستیکی ممکن است برای مشاهده مراحل اولیه جوانه زنی گیاه و رشد گیاهان به صورت غیرجنسی از سلول های جدا شده استفاده شوند.
حشره شناسی
ظروف پتری دیش پلاستیکی ممکن است محفظه‌های مناسبی برای مطالعه رفتار حشرات و سایر حیوانات کوچک باشند.
علم شیمی
ظروف پتری دیش پلاستیکی به دلیل سطح باز بزرگشان ظروف موثری برای تبخیر حلال‌ها و خشک کردن رسوبات در دمای اتاق و یا در  خشک کن‌ها ( دسیکاتور) هستند.
قیمت پتری دیش پلاستیکی
معمولا پتری دیش‌های پلاستیکی به صورت عمده به فروش می‌رسند چون این محصولات یک بار مصرف هستند و خیلی زیاد مورد استفاده قرار خواهند گرف و به علت تقاضای بسیار این محصول ارائه‌ی آن در بازار با هزینه مناسب صورت می‎گیرد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی