به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش لاتکس حریر اکسلنت

مدل: دستکش لاتکس op
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 5511

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش لاتکس حریر اکسلنت

  • امروزه در عرصه پزشکی و آزمایشگاهی نیاز است تا از دستکش هایی با جنس های مختلف استفاده گردد که به این مدل از دستکش ها، دستکش معاینه می گویند. شرکت های بسیاری در خارج و داخل کشور در زمینه تولید و عرضه این محصول به رقابت می پردازند و هر یک سعی دارد تا با ارتقا کیفیت محصولات خود مشتریان بیشتری را جذب نماید. دستکش های لاستیکی که از مواد طبیعی ساخته می‌ شوند با نام دستکش های لاتکس شناخته شده هستند که از آن ها به طور متداول در موارد صنعتی و پزشکی به منظور محافظت از دست استفاده می گردد. دستکش لاتکس حریر اکسلنت یک نمونه از دستکش های موجود در بازار است که توسط شرکت حریر ایرانی تولید می شود. لاتکس نوعی ماده طبیعی است که از شیره درختان و گیاهان خاص به دست می آید و در صنعت و ساخت محصولات بهداشتی و مصرفی استفاده های بسیاری دارد.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  دستکش معرفی شده دارای مقاومت و استحکام بالایی بالا و مناسبی است.
    •  همچنین از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که همین امر سبب می گردد تا به راحتی پوشیده شود.
    •  دستکش لاتکس حریر اکسلنت دارای لطافت خاصی است که به پوست دست کاربر آسیب نمی زند و کاربر با پوشیدن آن احساس راحتی دارد.
    •  همچنین یکبار مصرف است و این بدین معنی است که تنها یکبار قابلیت استفاده دارد.
    •  حفظ سطح لامسه این محصول بسیار بالا است به همین دلیل با کمک آن معاینه به صورت دقیق تری انجام می شود همچنین با کمک این دستکش می توان برای مدت زمان طولانی تری بدون ایجاد مشکل به کار پرداخت.
    •  از دیگر ویژگی های دستکش نامبرده شده برخورداری از پودر کم و سازگاری با محیط زیست می باشد. شرکت دستکش حریر ایران سال ها با سابقه درخشان در زمینه تولید دستکش های لاتکس فعالیت دارد و محصولات خود را به دو دسته لاتکس پرمیوم و لاتکس اکسلنت ارائه می کند. پرمیوم به معنای کیفیت متوسط و دارای بسته بندی صورتی و اکسلنت به معنای کیفیت عالی و دارای بسته بندی آبی رنگ می باشد.
  •  
  • این دستکش در رستوران ها، کافی شاپ ها، بیمارستان ها و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرد. لاتکس برای برخی از افراد ممکن است ایجاد حساسیت پوستی نماید به همین علت عده‌ ای نمی‌ خواهند از این دستکش ها استفاده کنند در صورتی که پوست شما به لاتکس واکنشی نشان نمی دهد و نگران وجود حساسیت پوستی به این ماده نیستید می توانید با خیال راحت از این دستکش ها استفاده کنید. دستکش لاتکس حریر اکسلنت در مقایسه با دستکش های نیتریل به دلیل انعطاف بیشتر مناسب تر هستند این نمونه از دستکش کاملا در دست فیت می شود و مانند پوست دوم عمل کرده و کار را برای کاربر راحت می کند. در محیط هایی که ریسک بالایی دارند مانند محیط های عفونی، بسیار گزینه مناسبی هستند. دستکش لاتکس حریر اکسلنت در سه سایز اسمال، مدیوم و لارج تولید و عرضه می گردد.
  •  
  • فروشگاه آریا طب در زمینه تهیه و تامین تمامی محصولات مصرفی پزشکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب آمادگی خود را به منظور همکاری با بیمارستان ها، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه ها اعلام می نماید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت انواع دستکش های یکبار مصرف می توانید همین حالا با کارشناسان آریا طب تماس حاصل بفرمایید.
  • لاتکس

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی