به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش لاتکس حریر

مدل: دستکش لاتکس op
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 5510

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش لاتکس حریر

  • دستکش های لاتکس در دو مدل کلی بدون پودر و با پودر تولید می‌ شوند عده‌ای از افراد بر این باور هستند که دستکش های دارای پودر و بدون پودر تفاوتی با یکدیگر ندارند ولی هر یک از آن ها از مزایایی برخوردار می باشد اما در واقع باید گفت که دستکش هایی که دارای پودر هستند بسیار روان و از خاصیت ارتجاعی بیشتری برخوردار می باشند به همین علت راحت تر پوشیده می شوند پودر استفاده شده در این نوع دستکش ها سبب می گردد تا در طول مدت استفاده دست فرد کاملا خشک باقی بماند و از عفونت و آلودگی در برابر محیط محفوظ بماند. برای ساخت این نوع از دستکش ها از لاستیک طبیعی استفاده شده است تا به خوبی در برابر هر گونه عفونت و آلودگی از دست مراقبت نماید. یکسری از دستکش های لاتکس دار ضخامت بیشتری دارند به همین دلیل برای استفاده در محیط‌ های ریسک پذیرتر مناسب تر هستند زیرا به راحتی پاره نمی شوند و در برابر پارگی از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

دستکش لاتکس حریر

  • امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستکش های بهداشتی دیگری به بازار راه پیدا کرده اند  که حساسیتی برای پوست کاربر ایجاد نمی کنند اما همچنان باید گفت که دستکش های لاتکس دار نسبت به بقیه دستکش ها دارای کارایی بیشتر و بالاتری هستند زیرا خیلی راحت به دست می چسبند و خاصیت ارتجاعی بیشتری دارند و این به دلیل لاتکس استفاده شده در آن ها می باشد. یک نمونه از دستکش های لاتکس دار دستکش لاتکس حریر ممتاز است که به دلیل کیفیت بالا و مقاومت در برابر نفوذ آب برای دامنه وسیعی از مصارف شخصی و حرفه‌ای در منزل یا مراکز بهداشتی و درمانی قابلیت استفاده دارد.

دستکش لاتکس حریر

  • ویژگی ها:
    •  دستکش لاتکس حریر ممتاز در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می گردد که متناسب با سایز دست می‌ توانید مناسب ترین آن را انتخاب نمایید.
    •  هر بسته از این محصول حاوی 100 عدد یا همان 50 جفت دستکش می باشد که به صورت یکبار مصرف و غیر استریل تولید می گردد.
    •  سطح این دستکش به گونه ای طراحی شده تا ضد لغزش باشد و کاربر هنگامی که اجسام را در دست می گیرد از ایمنی لازم برخوردار باشد و اجسام از دستش لیز نخورد.
    •  این محصول یکی از پر مصرف ترین محصولات مصرف پزشکی، دندانپزشکی و داروخانه ای است و در اصناف دیگر همچون آرایشگاه ها، تولیدات، رستوران‌ ها و ... نیز بسیار کاربرد دارد.
  •  
  • دستکش لاتکس حریر ممتاز توسط شرکت حریر ایران در شهر قزوین تولید می گردد. این شرکت در سال 1356 هجری شمسی در ابتدا تحت عنوان بلومولدینگ تاسیس گردید و با راه اندازی خط تولید کم ظرفیت، فعالیت خود را با تولید دستکش های خانگی شروع نمود. پس از انقلاب اسلامی مدیریت این شرکت تغییر پیدا کرد و نام شرکت نیز به شرکت دستکش حریر ایران تغییر یافت و پس از مدتی به دلیل تلاش پرسنل و تیم مدیریتی جدید شرکت حریر ایران به یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی دستکش های لاتکس در خاورمیانه تبدیل گردید. محصولات این شرکت علاوه بر تامین نیازهای داخلی به کشورهایی از قبیل روسیه، اکراین، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، افغانستان و ... نیز صادر می گردد.
  • لاتکس

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی