به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت معاینه پایه ثابت

مدل: درجه یک
دسته بندی: تخت معاينه
شناسه محصول: 4264

2714250

درجه یک

2714250
جزییات

درجه دو

تماس بگیرید
جزییات

  • عرض 60 سانتی متر ارتفاع 70
  • پایه قوطی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت های بیمارستانی از گستره وسیعی برخوردار بوده و شامل تخت پزشکی، تخت درمانگاهی، تخت معاینه و ... می گردند. در این مقاله قصد داریم به طور مختصر راجع به تخت های معاینه صحبت کنیم و سپس به معرفی و بررسی یک نمونه از این تخت ها با نام تخت معاینه ثابت بپردازیم پس با ما همراه باشید.

تخت معالجه وسیله ای است که معاینه عمومی و تخصصی بیماران در مراکز درمانی، بیمارستان ها و کلینیک ها را برای پزشک راحت تر می کند و او را در این امر یاری می دهد از این تخت می توان در درمانگاه ها و کلینیک ها به منظور تزریقات و سرم تراپی، در مراکز فیزیوتراپی و کار درمانی، در مراکز قلب جهت گرفتن اکو و نوار قلب، در مراکز زنان برای معاینه شکم و در مراکز ماساژ و زیبایی استفاده کرد.

خرید تخت معاینه پایه ثابت

تخت معاینه پایه ثابت ، از جمله تخت هایی است که همه ما آن را در مراکز درمانی مشاهده کرده ایم . پس قطعا محصولی نا ملموس نبوده و به راحتی می توانیم ساختار و شکل آن را تصور کنیم .

تخت های معاینه بسیاری طراحی و تولید شده اند که هر کدام بسته به کارایی که دارد ، برای مکان و محیطی مناسب است . تخت معاینه یکی از محصولات درمانی به شمار می آید که امروزه در کلینیک ها ، مطب های پزشکی ، بیمارستان ها و ... شاهد استفاده از آن هستیم .

برای سهولت بخشیدن در امر معاینه توسط پزشک ، تخت های معاینه وارد کار شده اند تا علاوه بر راحتی بیمار ، پزشک بتواند با دقت بیش تری معاینه را انجام داده و بیماری را تشخیص دهد .

تخت معاینه پایه ثابت

تخت های معالجه در انواع مختلف به تولید می رسند و به طور کلی به دو دسته تخت معاینه پایه ثابت و تخت معاینه پایه تاشو تقسیم می شوند که دسته اول محصولی مستحکم و قابل قبول بوده و در مقایسه با تخت معاینه پایه تاشو از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. از جمله مولفه هایی که بر روی کیفیت تخت تاثیر می گذارد شامل مواردی از قبیل جنس فوم و رویه تخت، نوع چرم و رنگ بندی رویه تخت، نوع پایه و نوع زیره تخت می باشد. تخت معاینه ثابت از جمله تخت های بیمارستانی پرکاربرد است که بسیاری از خریداران آن را نسبت به سایر تخت ها ترجیح می دهند و به دلیل کیفیت و کارایی بالای خود علاوه بر مراکز درمانی در سالن های زیبایی و ... نیز قابلیت استفاده دارد به همین دلیل خریداران بیشتری برای این نوع تخت وجود دارد. تخت معاینه ثابت دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت این تخت را می توان در مراکز درمانی مختلفی از جمله بخش تزریقات، مطب پزشکان و حتی سالن های زیبایی و آرایشگاه ها مورد استفاده قرار داد.

موارد استفاده از تخت های پایه ثابت:

مراکز درمانی

کیلینیک ها

بیمارستان ها 

سالن های زیبایی 

 

تخت معاینه پایه ثابت

 ابعاد تخت معاینه پایه ثابت:

تخت معاینه ثابت با طول 170 الی 180 سانتی متر، عرض 60 الی 80 سانتی متر و ارتفاع 60 الی 70 سانتی متر به تولید می رسد

تشریح اجزای تخت پایه ثابت:

به دلیل برخورداری از ارتفاع مناسب و استاندارد برای هر فرد با هر قدی مناسب بوده و رفتن بر روی آن برای همه افراد با هر سایزی آسان می باشد. بدنه فلزی تخت معاینه مذکور ساخته شده از پروفیل با لوله های 32 و با ضخامت 1.5 میلی متری می باشد در نتیجه در برابر ضربه و فشارهای احتمالی بسیار مقاوم و محکم است.

تخت بیمارستانی ساده با پایه ثابت یک نوع تخت بیمارستانی است که پایه‌های ثابت و غیرقابل جابجایی دارد. این تخت‌ها برای استقرار بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استفاده می‌شوند. ویژگی‌های تخت بیمارستانی ساده با پایه ثابت شامل موارد زیر می‌شود:

ساختار پایه ثابت: تخت بیمارستانی ساده با پایه ثابت دارای پایه‌های سفت و غیرقابل جابجایی است. این پایه‌ها معمولاً از جنس فلزی ساخته شده و با پیچ و مهره به تخت اتصال داده می‌شوند. این طراحی به تخت استحکام و ثبات بیشتری می‌بخشد.

سطح مسطح: تخت بیمارستانی ساده با پایه ثابت دارای سطح مسطحی است که بیمار روی آن قرار می‌گیرد. این سطح معمولاً از موادی مانند فولاد، آلومینیوم یا پلاستیک ساخته شده است و قابلیت تحمل وزن بالا را دارد.

کف قابل شستشو: سطح تخت بیمارستانی ساده با پایه ثابت معمولاً با کفی قابل شستشو و ضدعفونی طراحی شده است. این ویژگی به پرسنل درمانی امکان می‌دهد تا تخت را به راحتی تمیز کنند و به عفونت‌ها و پخش بیماری‌ها جلوگیری کنند.

فوم تشک آن نیز 4.5 الی 5 سانتی متر است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بر اثر گذر زمان دچار فرو رفتگی نمی شود همچنین ضخامت خوب تشک آن باعث ایجاد آرامش و آسودگی بیمار حین معاینه می گردد که این امر نیز موجب می شود تا پزشک بتواند معاینه بیمار را با دقت بیشتری انجام دهد و حین معاینه راحت باشد. رویه تشک نیز از چرم مصنوعی ساخته شده و قابلیت شست و شو دارد و ایزی کلین بودن آن ( شست و شوی تخت بدون مواد شوینده ) سبب تمایز آن از تخت های معاینه مشابه گردیده است.

از دیگر مزایای تخت معاینه ثابت استفاده از آهن به جای کفی چوبی یا نئوپانی است که مقاومت تخت را افزایش داده و توانایی تحمل وزن های بالا را به راحتی دارد. بدنه فلزی تخت نیز با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده به همین دلیل زیبایی خاصی به آن بخشیده است البته ناگفته نماند که این پوشش رنگ، مانع از شست و شوی بدنه نمی شود و با خیال آسوده می توان بدنه تخت را بدون اینکه شاهد زنگ زدگی آن باشیم بشوییم. تخت معاینه ثابت دارای رنگ بندی متنوعی است که انتخاب رنگ آن کاملا سلیقه ای بوده و می توانید آن را با دکوراسیون مطب یا سالن زیبایی خود ست نمایید. قیمت تخت معرفی شده به عوامل مختلفی همچون جنس تخت، استحکام پایه، جنس فوم، چرم مصنوعی استفاده شده و ... بستگی دارد. چنانچه قصد خرید تخت معاینه دارید ما به شما توصیه می کنیم که تخت معاینه پایه ثابت را خریداری نمایید هرچند که دو نمونه تخت از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند اما باید گفت که تخت پایه ثابت در مقایسه با تخت های معاینه پایه تاشو از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار بوده در نتیجه طول عمر بیشتری دارند بنابراین خرید آن ها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

قیمت تخت معاینه ثابت

تخت معاینه ثابت ساده یک تخت است که برای استفاده در محیط‌های پزشکی و مراکز معاینه طراحی شده است. این تخت‌ها برای انجام معاینات پزشکی، آزمایش‌ها و فرآیندهای درمانی استفاده می‌شوند. ویژگی‌های تخت معاینه ثابت ساده عبارتند از:

1. ساختار پایه ثابت: تخت معاینه ثابت ساده دارای پایه‌های ثابت و غیرقابل جابجایی است. این پایه‌ها معمولاً از جنس فلزی ساخته شده و با پیچ و مهره به تخت اتصال داده می‌شوند. این طراحی به تخت استحکام و ثبات بیشتری می‌بخشد.

2. سطح مسطح: تخت معاینه ثابت ساده دارای سطح مسطحی است که بیمار یا فرد مورد معاینه روی آن قرار می‌گیرد. این سطح معمولاً از موادی مانند فولاد، آلومینیوم یا پلاستیک ساخته شده و قابلیت تحمل وزن بالا را دارد.

3. قابلیت تنظیم ارتفاع: برخی از تخت‌های معاینه ثابت ساده قابلیت تنظیم ارتفاع ندارند. ارتفاع آنها معمولاً ثابت است و توسط پرسنل پزشکی و معاینه‌گر به موقعیت مناسب تنظیم می‌شود.

4. کف قابل شستشو: سطح تخت معاینه ثابت ساده معمولاً با کفی قابل شستشو و ضدعفونی طراحی شده است. این ویژگی به پزشکان و پرسنل معاینه‌گر امکان می‌دهد تا تخت را به راحتی تمیز کنند و به عفونت‌ها و پخش بیماری‌ها جلوگیری کنند.

5. پشتیبانی از تجهیزات معاینه: تخت معاینه ثابت ساده ممکن است دارای برخی ویژگی‌های اضافی مانند نگهدارنده‌ها یا قرقره‌ها برای نگهداشتن تجهیزات معاینه مورد نیاز باشد. این ویژگی‌ها به پزشکان و معاینه‌گران کمک می‌کنند تا ابزارها و تجهیزات را به راحتی در دسترس داشته باشند.

تخت معاینه ثابت ساده می‌تواند با توجه به نیازهای مختلف محیط‌های پزشکی، از جمله بیمارستان‌ها، مراکز معاینه و کلینیک ها و .... قابل استفاده باشد.

تخت معاینه پایه ثابت

تخت های معاینه از چند بخش تشکیل و ساخته شده اند ؟

تخت های معاینه به طور کلی از :

بدنه

تشک

زیره تخت

تشکیل شده اند که هر کدام بسته به نوع مصرف تخت معاینه ، دارای جنس و مشخصات ویژه ای می باشد .

مشخصات و ویژگی های تخت معاینه پایه ثابت

این تخت با ارتفاع 60 تا 70 سانتی متر ، با طول 170 تا 180 سانتی متر و با عرض 60 تا 80 سانتی متر ، برای هر شخصی ، با هر قد و قامتی کاملا مناسب می باشد .

بدنه این تخت از جنس فلز می باشد . پروفیل به کار رفته در ساخت تخت معاینه پایه ثابت ، لوله های 32 میلی متری هستند  که ضخامت 1.5 میلی متری را دارا می باشند . پس با این اوصاف ، این محصول از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است . هم چنین توان بالایی در برابر ضربه  فشار دارد .

متریال تشک استفاده شده از ساخت این تخت ، فوم 4.5 تا 5 سانتی متری است . کیفیت این فوم باور نکردنی است به طوری که شما در دراز مدت متوجه خواهید شد که تشک دچار فرورفتگی و یا نشست نشده است .

ضخامت مناسبی که تشک این تخت معاینه دارد ، می تواند راحتی و آسودگی را برای بیمار به ارمغان بیاورد به همین خاطر پزشک نیز می تواند با تسلط بیش تری به امر معاینه بپردازد .

چرم مصنوعی ، جنس رویه تشک تخت معاینه پایه ثابت است . این رویه ، قابلیت شستشو داشته و از انتقال آلودگی جلو گیری می نماید .

جنس بدنه این محصول ، از فلز بوده که با رنگ الکترواستاتیک ، رنگ شده و به علت در معرض حرارت بودن بدنه ، مقاومت بالایی دارد . این پوشش رنگ ، نیز قابلیت شستشو بدنه را به این محصول اضافه نموده است .

متریال زیره تخت ، از نئوپان و یا چوب نیست ، بلکه برای مقاومت بیش تر آن از فلز استفاده شده است تا افراد سنگین وزن نیز بتوانند از این محصول استفاده نمایند .

از دیگر ویژگی های تخت معایه پایه ثابت می توان به ابعاد و اندازه مناسب آن اشاره نمود . به طوری که به شما این امکان را می دهد تا در صورت نیاز ، کشو و یا کمد مورد نیاز خود را بر روی آن نصب نمایید .

قابلیت دیگری که تخت معاینه پایه ثابت برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است ، نصب بالشتک پرتابل و کش دار است . شما می توانید با تهیه انواع بالشتک های پرتابل موجود در بازار ، آن را به راحتی بر روی تخت معاینه خود نصب نمایید .

این محصول برای فعالیت هایی که نیاز به صاف بودن سر بیمار می باشد ، کاملا مناسب است .

شما نیز می توانید در صورت نیاز ، رول ملحفه بهداشتی را بر روی آن نصب نموده و در زمان معاینه و استفاده از تخت ، از ملحفه بهداشتی نیز استفاده نمایید .

به منظور دریافت مشاوره برای خرید تخت معاینه و تجهیزات مطب خود می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی