به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت معاینه پزشکی 2 کشو

مدل: تخت معاینه پزشکی 2 کشو
دسته بندی: تخت معاينه
شناسه محصول: 4268

تماس بگیرید

  • پایه پروفیل
  • ارتفاع تخت 65 سانتی متر
  • زاویه پشتی تخت 65 درجه

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت‌های معاینه پزشکی ، جهت معاینه بیمار در مرکز های درمانی و بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. از تخت‌های معاینه پزشکی برای مطب‌های پزشکی، روانپزشکی ، تزریقات و یا حتی برای مراکز شیمی درمانی استفاده می‌شود این تخت‌ها یکی از اساسی ترین تجهیزات تشکیل دهنده مراکز درمانی بوده و به گونه ای طراحی شده اند که ، باعث ایجاد حس راحتی و آسایش برای تمام بیماران و پرسنل و پزشکان را فراهم کنند ؛ یکی از خصوصیاتی که در تمامی این تخت‌ها وجود دارد، داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع، برای ارتفاع های مختلف و دکمه های الکترونیک نیز دارد.

ویژگی ها :

  • دارای یک شکن

  • دارای عملگر جک دستی

  • دارای دو کشو

  • پایه پروفیل

  • پوشش بدنه رنگ الکترواستاتیک

  • ابعاد تخت 60*180 سانتی متر

  • ارتفاع تخت 65 سانتی متر

  • زاویه  پشتی تخت 65 درجه

  • تشک 10 سانتی از ابرفشرده و روکش ضدآب

  • قابلیت نصب جای رول ملحفه در صورت درخواست

  • قابلیت تعویض جای کشوها در صورت درخواست

در هنگام خرید این تخت‌ها باید به نکات زیادی توجه کرد

این نکات بعضی از این نکات مانند برخورداری از

استانداردهای لازم ،

داشتن ظاهری مناسب ،

قابل تحمل بودن وزن بیمار،

داشتن درجه حفاظت بالا در در برابر ا شتعال و مواد بیهوشی

دارا بودن گارانتی

 وخدمات پس از فروش 

تخت‌های معاینه پزشکی، که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این تخت های معاینه پزشکی دارای دو مدل پایه های متحرک و پایه ثابت می‌باشد تخت‌هایی که پایه ثابت دارند، استقامت بیشتری نسبت به تخت‌ها پایه متحرک داشته و بیشتر مورد استقبال کادر درمانی و پزشکان قرار می‌گیرند. این تخت‌ها از نظر جنس دارای زیره های متفاوتی، مانند زیره چوبی زیره ام دی اف وزیره های فلزی می‌باشد. زیره های فلزی در بین این نمونه ها مقاوم تر بوده، و دچار شکستگی نمی‌شود. اما  در زیره چوبی وزیر ام دی اف امکان شکستگی بیشتری را وجود دارد‌.  یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید این تخت‌ها اهمیت زیادی دارد، جنس رویه و فوم تخت‌های معاینه پزشکی می‌باشد. فوم به کار رفته در تخت‌های  پزشکی از دو نوع فوم  و رویه اسفنجی و رویه فوم سرد می‌باشد. مدل هایی از تخت‌های معاینه پزشکی که دارای فوم سرد بوده، نسبت به فوم رویه اسفنجی مقاوم تر می‌باشد.   

این تخت‌های معاینه پزشکی، کارایی‌های متفاوتی دارند که این تفاوت‌ها متناسب با نیاز مراکز درمانی و پزشکی خریداری می‌شود؛  بعضی از این تخت‌ها برقی بوده و کنترل حرکت آن‌ها ، از طریق موتورهایی که داخل تخت تعبیه شده صورت می‌گیرد. در این تخت‌ها پنل های کنترل به صورت ثابت و متحرک وجود دارد؛  و با فشار دادن دکمه های کنترل می‌توان زاویه تخت را تغییر داد . از عواملی که در انتخاب تخت‌های معاینه پزشکی تاثیر بسیار زیادی دارد ، می‌توان به قیمت تخت،  کارایی تخت معاینه پزشکی ، کیفیت تخت مورد نظر،  استحکام و ابعاد تخت معاینه پزشکی اشاره نمود.                                    

از تخت‌های معاینه برای مراکز درمانی ، مطب پزشکان و روانپزشکان ، تزریقات و اتاق‌های گچ‌ گیری، استفاده می‌شود ؛این تخت‌های معاینه پزشکی،  به گونه ای طراحی شده اند که باعث ایجاد راحتی و آسایش برای بیماران و درمانگران پزشکان می‌شود؛ این تخته انواع متفاوتی مثل پایه ثابت و تخت پایه تاشو دارد ؛و به علت داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرند . در زمان خرید این تخت ها باید به کارایی ، قیمت ، کیفیت تخت و استحکام آن‌ها دقت کرد تا بتواند تخت مناسب را خرید.

استفاده از زیره های فلزی در این تخت ها خیلی بهتر بوده ، زیرا دچار شکستگی نمی‌شود . زیره های چوبی احتمال شکستگی بیشتری دارد؛ یکی دیگر از ویژگی‌های این تخت‌ها که باید دقت شود؛ جنس رویه و فوم آن‌ها استفاده از فوم سرد می‌تواند کیفیت بالاتری به تخت نسبت به استفاده از فوم اسفنجی بدهد،  و باعث شود تخت مقاومت بیشتری داشته‌باشد .

این تخت‌ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و واحدهای قابل تنظیم و دکمه الکترونیک نیز می‌باشد. این تخت ها دارای کارایی های متفاوت بنا بر نیاز مراکز درمانی می‌باشد. این تخت‌ها دارای نوع برقی نیز بوده که کنترل آن‌ها توسط موتوری که داخل تخت تعبیه شده صورت می‌گیرد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی