به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مزور پایه گرد

مدل: 5
دسته بندی: مزور
شناسه محصول: 7528

تماس بگیرید

5

تماس بگیرید
جزییات

10

تماس بگیرید
جزییات

25

تماس بگیرید
جزییات

50

تماس بگیرید
جزییات

100

تماس بگیرید
جزییات

250

تماس بگیرید
جزییات

500

تماس بگیرید
جزییات

1000

تماس بگیرید
جزییات

2000

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مزور پایه گرد آزمایشگاهی

مزور پایه گرد از ویژگی ها و خصوصیات فراوانی برخوردار می باشد که یکی از لوازم مهم آزمایشگاهی به شمار می رود، در واقع آزمایشگاه بدون مزور خارج از حد تصور است، مزور پایه گرد یکی از ظروف مهم و پر کاربرد در آزمایشگاه می باشد که دارای خصوصیات فراوانی است. درجه بندی مزور پایه گرد بر خلاف بورت و پیپت از پایین شروع می شود و از آن برای تعیین حجم جسم جامد و بی شکل و اندازه گیری حجم معینی از محلول ها استفاده می شود. مزور دارای دو نوع می باشد: 1 مزور پایه شش گوش 2 مزور پایه گرد. مزور پایه گرد از دو بخش استوانه ای و یا لوله و بخش پایه تشکیل شده است، برای اندازه گیری مایعات دارای درجه بندی است. این ظرف آزمایشگاهی دارای ابعاد مختلفی است، در اندازه گیری حجم مایعات دقت بالایی دارد، نشتی ناپذیر و غیر قابل نفوذ است. به طور خلاصه می توان گفت: مزور پایه گرد از دو بخش استوانه ای یا لوله و بخش پایه تشکیل شده است، دارای درجه بندی برای اندازه گیری حجمی از مایعات است که به سرعت و آسانی انجام می گیرد، برای خواندن عدد دقیق مایع در استوانه مدرج باید چشم را در راستای مستقیم با لوله قرار دهید در این غیر صورت عدد خوانده شده درست نمی باشد. مزور پایه گرد بسیار با کیفیت است و مقاومت بالایی دارد و همچنین دارای قیمت مناسبی می باشد.

مزور پایه گرد یک ابزار آزمایشگاهی است که برای اندازه گیری حجم معینی از مایع استفاده می شود. مزور پایه گرد شامل یک لوله و یک پایه است که به شما امکان می دهد دستگاه را روی میز قرار دهید. دقت اندازه گیری این ابزار حجمی کمتر از بورت و پیپت است. نوع پلاستیک آن برای اندازه گیری سریع و آسان حجم استفاده می شود. دو نوع سیلندر وجود دارد: سیلندرهای درجه بندی شده پلاستیکی و استوانه های درجه بندی شده شیشه ای. سیلندر مدرج به دلیل قطر زیاد ، دقت کمتری نسبت به پیپت و بورت دارد. تفاوت دیگر بین استوانه مدرج و بورت و پیپت این است که می توان آن را بدون نیاز به نگهدارنده روی سطوح صاف قرار داد. در آزمایشگاه از استوانه های درجه بندی شده پلاستیکی و استوانه های درجه بندی شیشه ای استفاده می شود.

هر یک از آنها با توجه به شرایط کار انتخاب می شوند. مزیت سیلندر درجه بندی شده پلاستیکی دارای شیشه ای است که سبک تر از شیشه است ، ارزان تر و موضوع کمتری دارد دارد می شکند. اما از سیلندرهای پلاستیکی درجه بندی شده نمی توان برای آزمایش دقیق استفاده کرد استوانه های پلاستیکی درجه بندی شده عموماً از پلی پروپیلن به دلیل مقاومت شیمیایی عالی یا برای شفافیت از پلی متیل پپتان استفاده می شود. این دو ویژگی باعث می شود که آنها سبک تر و با کیفیت تر باشند. مزور پایه گرد  یک ابزار آزمایشگاهی است که برای اندازه گیری حجم معینی از مایع استفاده می شود.

آهنگری پایه گرد شامل یک لوله و یک پایه است که اجازه می دهد تا دستگاه روی میز قرار گیرد. دقت اندازه گیری این ابزار حجمی کمتر از بورت و پیپت است. نوع پلاستیک آن برای اندازه گیری سریع و آسان حجم استفاده می شود. دو نوع بطری وجود دارد: بطری های پلاستیکی و بطری های شیشه ای. استوانه کالیبره شده به دلیل قطر زیاد ، دقت کمتری نسبت به پیپت و بورت دارد. تفاوت دیگر بین استوانه مدرج و بورت و پیپت این است که می توان آن را بدون نیاز به پایه روی سطوح صاف قرار داد. این آزمایشگاه از استوانه های پلاستیکی و کالیبره شده از استوانه های شیشه ای استفاده می کند. هر یک از آنها با توجه به شرایط کار انتخاب می شوند. مزایای استوانه درجه پلاستیکی دارای شیشه ای است که سبک تر از شیشه ، ارزان تر و مواد کمتری دارد در حال شکستن است اما از سیلندرهای پلاستیکی طبقه بندی شده نمی توان برای آزمایش دقیق استفاده کرد سیلندرهای پلاستیکی مدرج به دلیل مقاومت شیمیایی عالی یا از پلی پروپیلن معمولاً ساخته می شوند پلی متیل پپتان برای شفافیت استفاده می شود. این دو ویژگی آنها را سبک تر و با کیفیت تر می کند.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای الکل سنج مناسبه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی