به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مزور شیشه ای

مدل: 5
دسته بندی: مزور
شناسه محصول: 6160

64000

5

64000
جزییات

10

76000
جزییات

25

94000
جزییات

50

99000
جزییات

100

115000
جزییات

250

142000
جزییات

500

تماس بگیرید
جزییات

1000

379000
جزییات

2000

629000
جزییات

  • پایه پلاستیکی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

استوانه مدرج شیشه ای

استوانه مدرج یا مزور یکی دیگر از ابزار های حجم سنجی آزمایشگاهی است که کاربرد های فراوانی دارد ، این محصول از یک لوله ی شیشه ای که کف آن بسته و سر آن باز است تشکیل شده است . به دلیل پایه پلاستیکی که دارد می توانید این وسیله را به راحتی روی میز قرار دهید. از این ابزار آزمایشگاهی برای اندازه گیری حجم معینی از مایعات مختلف استفاده می کنند.

مزور مدرج شیشه ای

استوانه مدرج یکی از تجهیزات آزمایشگاهی می باشد که برای اندازه گیری حجم معینی از مایعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول شیشه ای از یک لوله بلند و یک پایه تشکیل شده است که این پایه از افتادن استوانه جلوگیری می کند . استوانه مدرج برای الکل سنج و چگالی سنج بسیار مناسب می باشد که به آن استوانه ی الکل سنج نیز می گویند.

مزور منقاری شیشه ای

استوانه ی شیشه ای مدرج یکی از کاربردی ترین ظروف شیشه ای آزمایشگاهی می باشد ، که مشابه لوله آزمایش است که دارای یک پایه از جنس پلاستیک می باشد و یا دارای پایه ی پهن شیشه ای است که می توانید آن را روی میز به طور قائم بگذارید . لبه ی استوانه مدرج مانند بشر، برگشتگی شیار مانندی برای خالی کردن محلول دارد. تفاوت درجه بندی استوانه ی مدرج شیشه ای با بورت و پیپت ، درجه های کوچکتر آن است که در پایین قرار دارند.

طریقه ی استفاده از استوانه مدرج شیشه ای پایه پلاستیکی به این صورت می باشد

  • باید آن را در جایی که کاملاً صاف و مسطح باشد قرار دهید و در زمان ریختن و برداشتن محلول ، پایه ی آن را با دو انگشت محکم نگه دارید تا مانع افتادن و شکستن آن شود.

ویژگی های استوانه مدرج شیشه ای

  • در ابعاد های مختلف موجود است.
  • دادای دقت بالایی در اندازه گیری حجم مایع می باشد.
  • کیفیت خوبی دارد.
  • همچنین غیرقابل نفوذ و نشتی ناپذیر می باشد.

مشخصات استوانه مدرج شیشه ای پایه پلاستیکی

این محصول برای اندازه گیری در حد میلی لیتر می باشد، دقت اندازه گیری آن کمتر از  از بورت و پیپت می باشد، ولی دقت اندازه گیری حجم مایع آن بسیار بالا است. استوانه مدرج شیشه ای دارای نوع شیشه ای و پلاستیکی است. مدل شیشه ای آن از جنس پیرکس ساخته شده است، که در آزمایشگاه بسیار پر کاربرد می باشد . هنگامی که با استوانه مدرج شیشه ای کار می کنید در حمل و نقل آن مراقب باشید زیرا لبه ی آن به سادگی در برخورد با اشیاء دیگر می شکند، لب پر می شود. برای جلوگیری لب پر شدن گاهی اوقات یک محافظ لاستیکی در قسمت بالا ی آن نصب می کنند.

مزور شیشه ای آزمایشگاهی

ابزاری است که برای اندازه گیری حجم مایع ها مورد استفاده قرار می گیرد ، یک نکته قابل ذکر در مورد مزور وجود دارد ، که برخلاف لوله آزمایش جای خاصی برای نگه داری ندارد . پس باید بعد از انجام کار ، آن را دور از دسترس و در یک جای امن قرار دهید . اگر لبه ی  استوانه مدرج پریده باشد ، نباید آن را دور بیاندازید ، زیرا می توانید دوباره از آن ها استفاده کنید به این صورت که از لوله های پلاستیکی شفاف و مناسب کمک بگیرید و یا آن را به کارگاه شیشه گری برده و تعمیر کنید.

به طور خلاصه می توان گفت

استوانه مدرج شیشه ای وسیله ای برای قرار دادن الکل سنج و چگالی سنج است که شما از طریق آن بتوانید درصد و حجم محلول در شیشه را به دست آورید . این استوانه مدرج شیشه ای یک لوله شیشه ای است که کف آن بسته و سر باز  دارد، پایه ی استوانه مدرج پهن است که باعث می شود به طور قائم روی میز بایستد. لبه ی استوانه ی مدرج شیشه ای یک برآمدگی دارد که به سمت خارج می باشد که موجب آسان ریختن یک مایع به ظرف دیگر می شود.

3.5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(2 از 2)
0%
50 %
50 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    اندازه وشکل خوبی دارد

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    به نظرم جنس خوبی داره و بزرگ و شفاف هم هست . سالم به دستم رسید مرسی

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی