به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل نورامیس بهتره یا رووفیل

ژل نورامیس بهتره یا رووفیل

ژل ساخته شده در کره جنوبی روز به روز محبوب تر می شوند و به زودی با سایر برندها در سطح جهانی رقابت خواهند کرد. با دانستن کاربردهای پرکننده، استفاده از آنها رو به افزایش است. فیلرها کاربردهای زیادی دارند که می تواند از اصلاح یک ویژگی صورت که باعث نارضایتی می شود (مانند بینی) تا از بین بردن چین و چروک و حجم دادن به صورت را شامل شود.با این حال، بسیاری از مردم هنوز اطلاعات کاملی در مورد نحوه عملکرد فیلرها و تفاوت فیلرهای کره ای با مارک های دیگر (ساخته شده در کشورهای خارج از کره جنوبی، از جمله آمریکا، که دو مورد از آنها در کره جنوبی ساخته شده اند) و همچنین توضیحی در مورد آنها ندارند. 

ژل نورامیس یا رووفیل

روفیل

Revofil نام یک برند پرکننده پوست است که از سه فیلر تشکیل شده است. این پرکننده ها از پپتیدهای شبه بیولوژیکی ساخته شده اند و برای بازسازی و شکل دادن به بافت های صورت طراحی شده اند. فیلرهای روفیل گزینه بسیار مناسبی برای جوانسازی پوست پیر می باشد. روفیل دارای خواص فیزیکی دو فاز و تک فاز است که با ترکیبی از فناوری پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک متقاطع بر اساس آخرین روش های علمی تولید می شود. ترکیبی از اینها کیفیت پیشرفته ای را برای ویسکوزیته (ضخامت) و خاصیت ارتجاعی ژل به ارمغان می آورد.

ژل نورامیس بهتره یا رووفیل

نتایج به‌دست‌آمده با روفیل فوری است و به لطف مهار قوی هیالورونیداز درون‌زا که باعث افزایش طول مدت ژل در بافت‌های پوست می‌شود، این مدت طولانی 10 تا 12 ماه ایجاد می‌کند. درمان روفیل دارای یک اثر سفت کننده و ضد چروک فوق العاده با ظاهری طبیعی است. برند روفیل شامل سه فیلر است. Revofil Fine برای درمان خطوط ریز، Revofil Plus برای افزایش حجم و Revofil Ultra برای پر کردن عمیق و حجم دهی شدید.

Revofil Fine یک پرکننده پوستی ملایم و غیر تهاجمی است که برای بهبود خطوط ریز، اصلاح جای زخم فرورفته و جوانسازی پوست دست طراحی شده است. این فیلر برای تزریق در درم سطحی و برای استفاده در ناودان اشکی، گونه های توخالی و قسمت بالایی گونه در نظر گرفته شده است. نتایج به دست آمده با روفیل فاین بسته به نوع پوست بیمار، سن و تکنیک پزشک به طور متوسط ​​تا 10 ماه دوام خواهند داشت. این محصول دارای 2 عدد سرنگ می باشد.

Revofil Ultra یک فیلر پوستی است که برای اصلاح خطوط عمیق و چین و چروک در بافت ضخیم پوست طراحی شده است. این فیلر برای بازگرداندن حجم و کانتور از دست رفته صورت ایده آل است. Ruofil Ultra باید به عمق درم نواحی مورد نظر مانند پیشانی، پل بینی، خط خنده، چین های لب، گونه ها، لب ها، خط فک و چانه تزریق شود. نتایج به دست آمده با Revofil Ultra بسته به نوع پوست بیمار، سن و تکنیک پزشک به طور متوسط ​​تا 12 ماه دوام خواهند داشت. این محصول دارای 2 عدد سرنگ می باشد.

Revofil Plus یک فیلر پوستی است که برای افزایش حجم، کانتور و پر کردن چین و چروک های متوسط ​​تا عمیق طراحی شده است. Ruofil Plus برای تزریق در قسمت میانی تا عمیق درم در نواحی دلخواه مانند پیشانی، پل بینی، چین های لب، لب ها، گونه ها و خط فک در نظر گرفته شده است. نتایج به‌دست‌آمده با رووفیل پلاس طولانی‌مدت خواهد بود و بسته به نوع پوست بیمار، سن و تکنیک پزشک، به‌طور متوسط ​​تا 12 ماه طول خواهد کشید. این محصول دارای 2 عدد سرنگ می باشد.

ژل نورامیس بهتره یا رووفیل

نورامیس

نورامیس به عنوان یک فیلر پوستی بسیار موثر و موثر اسید هیالورونیک (HA) شناخته شده است. نورامیس بسیار انعطاف پذیر است و اثربخشی آن مورد تحسین کاربران و پزشکان قرار گرفته است. نورامیس در جوانسازی کلی پوست، حجم دادن به نواحی فرورفته، درمان چین و چروک های عمیق و ثابت و خطوط ریز بسیار موثر است.

خط تولید نورامیس توسط Medytox، یک شرکت دارویی بیولوژیکی که سم بوتولینوم نوع A را بر اساس نوآوری SHAPE خود تولید کرده است، که با فرآیند پیوند متقابل دو مرحله‌ای و فرآیند تصفیه پیشرفته مشخص می‌شود، تولید می‌شود. علاوه بر این، BDDE عدم عبور از بدنه را به حداقل می رساند.

 Neuramis Deep Lidocaine دارای ویسکوزیته متوسط ​​هستند. این فیلر می تواند بلافاصله و با موفقیت چین و چروک های پوست را پر کند و به خوبی روی لایه های عمیق پوست صورت، گردن، دست ها و سینه کار می کند. Noramis Deep Filler با استفاده از فناوری اتصال متقابل سه بعدی تولید می شود و خواص حجم بالای آن محافظت بیشتری در برابر تخریب زیستی ایجاد می کند. این فیلر را می توان با قلم هیالورونان نیز استفاده کرد.

فیلر Neuramis Volume Lido ضخیم ترین فیلر پوستی شرکت سازنده خود می باشد. نورامیس والیوم حاوی ذراتی است که به طرز ماهرانه ای حجم بافت های فرورفته پوست را در قسمت های مختلف صورت پر می کند. مانند سایر فیلرهای این خط تولید، این پرکننده نیز با فناوری اتصال متقابل سه بعدی ساخته شده است تا بهترین نتیجه را به دست آورد.

نورامیس لایت بهترین پرکننده پوست از شرکت مدیتوکس است. نورامیس لایت حاوی ذراتی است که به طرز ماهرانه ای خطوط و چین و چروک های صورت را پر می کند. همچنین به صورت آبرسانی کافی و ظاهری چاق می دهد. مانند سایر فیلرهای این خط تولید، این پرکننده نیز با فناوری اتصال متقابل سه بعدی ساخته شده است تا بهترین نتیجه را به دست آورد.

ژل نورامیس بهتره یا رووفیل

فیلر رووفیل بهتره یا نورامیس

هنگام مقایسه پرکننده ها، قیمت اغلب عامل تعیین کننده ای برای انتخاب برند است. این تصور غلط وجود دارد که هرچه فیلر گرانتر باشد، کیفیت بهتری دارد. با این حال، فیلرهای کره ای به دلیل نحوه واردات آنها معمولاً ارزان تر از پرکننده های آمریکایی هستند.

مدت اثر ژل ها بسته به نوع آن متفاوت خواهد بود. بیشتر فیلرهای هیالورونیک بین 6 تا 8 ماه ماندگاری دارند.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی