به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل فیلر نورامیس دیپ لیدوکائین
مدل: DEEP LIDO
دسته بندی: ژل و فیلر
شناسه محصول: 25174

1480000

  • خطوط پیشانی ، صورت ، گردن و نقاط دکلته
  • 1 سی سی
  • کره

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ژل نورامیس دیپ لیدوکائین

ژل نورامیس دیپ لیدوکائین یکی از محصولات برند کره ای مدیتوکس است که به عنوان حجم دهنده و پرکننده استفاده می شود. این محصول به دلیل داشتن لیدوکائین و اسید هیالورونیک طبیعی برای جوانسازی پوست استفاده می شود. ژل نورامیس دیپ لیدوکائین برای از بین بردن چین و چروک های عمیق پوست صورت و حجم دادن به لب ها استفاده می شود. ژل نورامیس دیپ لیدوکائین مطابق با استانداردهای بهداشتی FDA آمریکا، EDQM اروپا و کره جنوبی است. این محصول دارای مجوز وزارت بهداشت ایران نیز می باشد.

ژل نورامیس دیپ لیدوکائین

ژل نورامیس دیپ لیدو

  • فرم دهنده و حجم دهنده لب
  • چین و چروک های صورت به خصوص لاله گوش را از بین ببرید
  • چین و چروک های پیشانی
  • خط خنده را بردارید

ژل نورامیس دیپ لیدو عوارض بسیار کمی دارد و در واقع کیفیت آن 100% تضمین شده است. با این حال، برخی از افراد ممکن است با عوارضی مانند تورم، قرمزی و کبودی در محل تزریق مواجه شوند که در نهایت پس از 72 ساعت به طور کامل از بین خواهند رفت. در غیر این صورت باید با پزشک مشورت کنید. توصیه می کنیم اگر به تزریق ژل یا فیلر حساسیت دارید یا حساسیت پوستی و عصبی دارید، بهتر است قبل از تزریق ژل، سابقه پزشکی و بیماری خود را با پزشک خود در میان بگذارید تا بعد از تزریق ژل نورامیس دیپ لیدو دچار عوارض جدی نشوید.

ژل نورامیس دیپ لیدو

فیلر نورامیس دیپ لیدو

اگر بخواهیم تفاوت ژل های دائمی و نورامیس را بیان کنیم، باید گفت که فیلر نورامیس دیپ لیدو پس از 9 ماه و پایان ماندگاری کاملا جذب پوست می شوند و اثری از خود باقی نمی گذارند و باید دوباره ترمیم شوند، اما ژل ها به صورت دائمی هستند. هرگز جذب پوست نمی شود، اما با گذشت زمان می تواند به یک توپ تبدیل شود یا زیر پوست حرکت کند و باعث شود فرد ژل را از ناحیه تزریق شده تخلیه کند. لازم به ذکر است که ژل ممکن است هرگز به طور کامل جذب نشود. تخلیه شده و برخی ممکن است برای همیشه در ناحیه تزریق باقی بمانند.

فیلر نورامیس دیپ لیدوکائین

فیلر نورامیس دیپ لیدوکائین بر خلاف ژل های دائمی باید هر 9 ماه یکبار تجدید و تزریق شوند زیرا پس از این مدت تمام مواد جذب شده و اثر آن کاملا از بین می رود. در حالی که ژل های دائمی به دلیل عدم جذب توسط پوست پس از مدتی به گلوله تبدیل می شوند و باید تخلیه شوند زیرا زیر پوست حرکت می کنند و فرم لب یا محل تزریق را خراب می کنند. البته باید توجه داشت که ژل های دائمی را نمی توان به طور کامل تخلیه کرد و در هر صورت مقداری در زیر پوست باقی می ماند.

ژل نورامیس دیپ لیدوکائین معمولا بین 4 تا 12 ماه ماندگاری دارد و پس از آن به تدریج به یک فرم کاملا طبیعی تبدیل شده، جذب شده و از بین می رود. البته این بازه زمانی می تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد که مهمترین آنها سن، غلظت و مقدار ژل تزریقی، وضعیت بدنی، نوع رژیم غذایی، نوع پوست و ... است.

ژل نورامیس دیپ لیدوکائین

برای اینکه بیماران به طور دائم از اثرات این ژل بهره مند شوند، باید آن را در دوره های 6 یا 12 ماهه تزریق کنید. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که روش تزریق ژل نورامیس دیپ لیدوکائین نیز بسیار مهم است و باید با رعایت تمامی پروتکل های تعیین شده انجام شود. برای اینکه بتوانید تاثیرات تزریق این ژل و همچنین ماندگاری آن را افزایش دهید می توانید مواردی را که در زیر توضیح می دهیم را مشاهده کنید.

  • بیمار باید حداقل 72 ساعت قبل از تزریق این ژل از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کند.
  • توجه داشته باشید که بیمار نباید دو هفته قبل از تزریق از داروهای ضد انعقاد استفاده کند.
  • برای کاهش خطر کبودی، قرمزی یا تورم در محل تزریق، می توانید ده دقیقه قبل و بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • از آنجایی که این ژل حاوی لیدوکائین است، ممکن است باعث بی حسی در ناحیه تزریق شود، به همین دلیل، اگر آن را برای لب های خود تزریق کرده اید، بهتر است از خوردن و آشامیدن تا بازگشت به حالت طبیعی خودداری کنید. زیرا در غیر این صورت ممکن است لب های خود را گاز بگیرید.
  • بیمار تا 24 ساعت پس از تزریق نباید فعالیت های سنگین انجام دهد.

فیلر نورامیس دیپ لیدوکائین

همانطور که اشاره شد برند نورامیس برای تولید محصولات خود از استانداردهای سختگیرانه ای استفاده می کند و به همین دلیل محصولات این مجموعه کمترین عارضه را دارند. این محصولات کیفیتی مثال زدنی دارند و دوره نقاهت ندارند. البته گاهی ممکن است مشکلاتی مانند کبودی، تورم، قرمزی و غیره ایجاد شود. ممکن است بعد از تزریق رخ دهد که کاملا طبیعی است و به سرعت برطرف می شود. همچنین توجه داشته باشید که استفاده از ژل دیپ نورامیس با لیدوکائین برای افراد زیر ممنوع است.

  • زنان باردار یا شیرده.
  • بیمارانی که از بیماری های خاص مانند دیابت، سرطان پوست، روماتیسم، اختلالات بافت همبند و ... رنج می برند.
  • در صورت وجود عفونت فعال یا تبخال در ناحیه مورد نظر، امکان تزریق وجود ندارد.
  • افرادی که سابقه سکته مغزی یا حمله قلبی دارند.

     ژل نورامیس Deep Lidocaine
    ژل نورامیس Deep Lidocaine1x1 m

  • ژل نورامیس Deep Lidocaineمناسب برای لب (با لیدوکائین)

  • ژل نورامیس Deep Lidocaineفیلر نورامیس یک نوع مونافز بوده که جنسی از هیالورونیک اسید داشته که با 3% لیدوکائین همراه می باشد این درصد از لیدوکائین موجب کاهش درد تزریق می گردد و علاوه بر این، تزریق این ژل با سوزن های ظریف و نازیک با قطر داخلی بیشتر انجام می شود تا سبب کاهش درد به هنگام تزریق گردد. ژل های نورامیس همگی ساخت کمپانی مدیتوکس کره جنوبی بوده که با کیفیتی عالی و درجه یک ارائه می گردند و بدین طریق از تمامی رقیبان خود پیشی گرفته است. مدیتوکس تولید کننده ای مجاز در تولید بوتاکس نورونوکس می باشد.

    انواع فیلرهای کره ای شامل نورامیس با لیدوکائین :

    ژل نورامیس Deep Lidocaineنورامیس دیپ ( عمقی ) با لیدوکائین

    ژل نورامیس Deep Lidocaineنورامیس حجم دهنده با لیدوکائین 

    ژل نورامیس Deep Lidocaineدسته اول برای درمان تمامی چین و چروک های صورت ، زیر چشم ها و حجم دهی به لب مناسب است که با رستیلان لیدوکائین و ژوودرم اولترا 3 شباهت دارد. دسته دوم برای حذف چین و چروک های عمیق، خطوط اطراف دهان از لبه بینی تا گوشه دهان ساخته شده است که شباهت زیادی با محصولاتی همچون پرلان و ژوودرم اولترا 4 دارد و دسته سوم که نورامیس حجم دهنده با لیدوکائین می باشد برای حجم دهی گونه ها، بینی و چانه به تولید رسیده است و می توان گفت دارای نتایجی مشابه با رستیلان ساب کیو و ژوودرم ولوما است و اختلاف آن ها در قیمت و ماندگاری نتایجشان می باشد.

    ژل نورامیس Deep Lidocaineمحصولات نورامیس نسبت به محصولات مشابه از ماندگاری بالاتری برخوردار هستند زیرا در ساخت آن ها از فناوری تقویت خالص سازی و اسید هیالورونیک تثبیت شده ( پیوند متقاطع دوگانه منحصر به فرد ) کمک گرفته شده است همچنین طبق مطالعات بالینی انجام شده و شواهد مستند باید گفت که فیلرهای نورامیس کره به نسبت رستیلان و ژوودرم از تاثیرات و نتایج بهتری برخوردار هستند.

    ژل نورامیس Deep Lidocaineدر این مقاله قصد داریم به معرفی ژل نورامیس DEEP LIDOCAINE بپردازیم. هیالورونیک اسید به کار گرفته برای فیلر دیپ غیر حیوانی بوده که طراحی و تولید آن با کمک تکنولوژی خاص و انحصاری کمپانی مدیتوکس می باشد و نتایج کاملا طبیعی را به ارمغان می آورد. از ژل نورامیس DEEP LIDOCAINE می توان برای حذف چین و چروک های عمیق مثل خطوط پیشانی، خط اخم، خطوط لبخند و برجسته سازی لب و گونه استفاده کرد همچنین برای درمان چروک های اطراف لاله گوش نیز بسیار مثمر ثمر خواهد بود و به طور فوق العاده ای عمل می کند.

    ژل نورامیس Deep Lidocaineماندگاری نتایج ژل نورامیس DEEP LIDOCAINE بیش از 2 سال می باشد و در صورت تزریق صحیح حساسیت و عوارضی را ایجاد نمی کند. امروزه افراد بسیاری تمایل به تزریق فیلر دارند و به همین علت نیز مراکز بسیاری اقدام به این کار کرده اند برخی از افراد بدون اینکه آموزش های لازم را در این زمینه بگذرانند مکانی را به انجام تزریق ژل اختصاص داده و کار خود را شروع کرده اند و وقتی از متقاضیان علت رجوع به اینگونه مراکز را جویا می شویم از هزینه مناسب آن ها سخن می گویند این عزیزان نمی دانند که تزریق های نادرست ممکن است آسیب های جدی و هزینه های سنگین ترمیم و درمان های بعدی را به دنبال داشته باشند پس قبل از هر اقدامی باید تحقیقات لازم انجام شود و به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کرد تا در آینده دچار مشکل و پشیمانی نشویم.

    ژل نورامیس Deep Lidocaineبرای استفاده از هر فیلر لیدوکائین ابتدا باید بدانید که برای چه ناحیه ای از صورت مناسب بوده و چه مقدار از آن باید تزریق گردد به عنوان مثال برای حجم دهی لب حداکثر 1 سی سی، برای رفع خط خنده و خط اندوه هر دو باهم 1 سی سی، پروتز گونه 1 الی 2 سی سی، زاویه سازی صورت 2 الی 3 سی سی، زاویه سازی فک 2 الی 4 سی سی، رفع فرم غم و خستگی نیمه پایین صورت 1 الی 5 سی سی، پروتز چانه 1 الی 2 سی سی نیاز است البته برای اینکه فرم طبیعی به دست آید این مقدار از حجم ها طی دو مرحله با فاصله دو هفته انجام می شود.

    ژل نورامیس Deep Lidocaine

     

    ژل نورامیس Deep Lidocaineقیمت تزریق ژل لیدوکائین بستگی به برند مورد استفاده دارد که به طور میانگین باید گفت برای هر سی سی 1,500,000 الی 2,500,000 هزار تومان باید هزینه گردد البته این هزینه ها به دلیل بوده که طراحی و تولید آن با کمک تکنولوژی خاص و انحصاری کمپانی مدیتوکس می باشد و نتایج کاملا طبیعی را به ارمغان می آورد.

    ژل نورامیس Deep Lidocaineاز ژل نورامیس DEEP LIDOCAINE می توان برای حذف چین و چروک های عمیق مثل خطوط پیشانی، خط اخم، خطوط لبخند و برجسته سازی لب و گونه استفاده کرد همچنین برای درمان چروک های اطراف لاله گوش نیز بسیار مثمر ثمر خواهد بود و به طور فوق العاده ای عمل می کند. ماندگاری نتایج ژل نورامیس DEEP LIDOCAINE بیش از 2 سال می باشد و در صورت تزریق صحیح حساسیت و عوارضی را ایجاد نمی کند.

    ژل نورامیس Deep Lidocaineامروزه افراد بسیاری تمایل به تزریق فیلر دارند و به همین علت نیز مراکز بسیاری اقدام به این کار کرده اند برخی از افراد بدون اینکه آموزش های لازم را در این زمینه بگذرانند مکانی را به انجام تزریق ژل اختصاص داده و کار خود را شروع کرده اند و وقتی از متقاضیان علت رجوع به اینگونه مراکز را جویا می شویم از هزینه مناسب آن ها سخن می گویند این عزیزان نمی دانند که تزریق های نادرست ممکن است آسیب های جدی و هزینه های سنگین ترمیم و درمان های بعدی را به دنبال داشته باشند پس قبل از هر اقدامی باید تحقیقات لازم انجام شود و به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کرد تا در آینده دچار مشکل و پشیمانی نشویم.

    ژل نورامیس Deep Lidocaineنکته مهم : برای استفاده از هر فیلر لیدوکائین ابتدا باید بدانید که برای چه ناحیه ای از صورت مناسب بوده و چه مقدار از آن باید تزریق گردد به عنوان مثال برای حجم دهی لب حداکثر 1 سی سی، برای رفع خط خنده و خط اندوه هر دو باهم 1 سی سی، پروتز گونه 1 الی 2 سی سی، زاویه سازی صورت 2 الی 3 سی سی، زاویه سازی فک 2 الی 4 سی سی، رفع فرم غم و خستگی نیمه پایین صورت 1 الی 5 سی سی، پروتز چانه 1 الی 2 سی سی نیاز است البته برای اینکه فرم طبیعی به دست آید این مقدار از حجم ها طی دو مرحله با فاصله دو هفته انجام می شود. قیمت تزریق ژل لیدوکائین بستگی به برند مورد استفاده دارد که به طور میانگین باید گفت برای هر سی سی 1,500,000 الی 2,500,000 هزار تومان باید هزینه گردد البته این هزینه ها به دلیل نوسانات قیمت دارو به صورت تقریبی بیان شده است. ژل نورامیس DEEP LIDOCAINE از تاییدیه های معتبری همچون سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، سازمان غذا و داروی کره و اروپا  و وزارت بهداشت ایران بهره مند می باشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی