به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل هایومکس بهتره یا درموفیل

ژل هایومکس بهتره یا درموفیل

Hyomax تولید کننده پرکننده های اسید هیالورونیک است که فناوری آن توسط دانشمندان کشورهای مختلف توسعه یافته است. این شرکت دارای 15 سال تخصص و تجربه در زمینه تولید بیوپلیمرها و پرکننده های تزریقی می باشد. محصولات تولیدی این شرکت قادر است نیازهای پزشک و بیمار را به طور کامل پوشش دهد. ایمنی و کارایی دو هدف اصلی این شرکت است. فیلر هیالورونیک اسید هایومکس از ریشه های غیر حیوانی استخراج می شود و پس از تجزیه در بدن به طور طبیعی جذب بدن می شود. این محصول با غلظت بالای هیالورونیک اسید و نوع باند خالص آن دارای اثرات ماندگار و اثربخشی قابل قبول و پایداری است.

تزریق این فیلر سریع و راحت بوده و به راحتی با استفاده از سرنگ BD انجام می شود و باعث کاهش درد بیماران می شود. نتایج تزریق هایوماکس به سرعت و بلافاصله قابل مشاهده است و دوره نقاهت نیز کوتاه است، بنابراین بیماران بلافاصله پس از تزریق بدون هیچ مشکلی می توانند کارهای روزانه خود را انجام دهند.

Hyomax Deep Filler یک پرکننده با ماندگاری طولانی است که می تواند چین و چروک های سطحی و عمیق صورت را درمان کند. این ژل با استفاده از سوزن ظریف 27G تزریق می شود و درد بسیار کمی ایجاد می کند. عمر مفید ژل دیپ هیوماکس معمولا بین 9 تا 12 ماه است. ژل عمیق هیوماکس برای درمان خطوط نازولبیال (چروک های بین لب و بینی)، خطوط ریز روی صورت، چانه، گونه ها، پیشانی، خطوط پنجه کلاغی و چین و چروک های اطراف چشم استفاده می شود.

ژل هایومکس بهتره یا درموفیل

ژل اکسترا دیپ Hyomax یک ژل اسید هیالورونیک شفاف است که نتایج طولانی مدت مناسبی برای بازگرداندن حجم به نواحی مانند گونه ها، چانه، تیغه بینی و خطوط بینی ایجاد می کند. این ژل با استفاده از سوزن ظریف 27G تزریق می شود و با تزریق آن به لایه های عمیق پوست می توان چین و چروک های عمیق را صاف کرد. پس از 12 تا 18 ماه، ساختار ژل هایوماکس اکسترا دیپ به طور طبیعی شکسته، جذب شده و به بدن باز می گردد.

ژل لب Hyomax یک ژل شفاف هیالورونیک اسید با فرمولاسیون منحصر به فرد است. این ژل پس از تزریق به شبکه متراکم و متحرک عروق خونی داخل لب می چسبد. نتایج تزریق ژل لب هایوماکس ماندگاری بالایی دارد و برای برجسته سازی لب ها و شکل دادن به خطوط لب استفاده می شود. این ژل نیز با استفاده از سوزن ظریف 27G تزریق می شود. ژل لب هایوماکس پس از 9 تا 12 ماه به طور طبیعی جذب شده و از بین می رود.

ژل درموفیل

یکی از محصولات با کیفیت مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا فیلر درموفیل است. از این فیلرها برای اهداف زیبایی و رفع چین و چروک صورت، شکل دادن و کج کردن چانه و افزایش حجم لب استفاده می شود. این ژل ها توسط شرکت فرانسوی Dermofil تولید شده و به لطف ترکیبات طبیعی خود به جوانسازی و زیبایی پوست کمک می کنند.

فیلرهای ساخت شرکت درموفیل با توجه به کاربرد خاص خود دارای مدل های متفاوتی بوده و در حجم های 10 و 20 سی سی در اختیار علاقه مندان و کلینیک های زیبایی قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با انواع این ژل ها و ویژگی های هر کدام، توصیه می شود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ژل درموفیل کیس
ژل درموفیل کیس تاثیر فوق العاده ای در افزایش حجم لب دارد و به عنوان جایگزین مناسبی برای روش های بی اثر تزریق لب استفاده می شود. این ژل با جذب بالا، اثربخشی فوری و بدون عوارض، زیبایی و فرم ایده آلی به لب های شما می بخشد و با استفاده از آن می توانید با تزریق مقدار کمی ژل به نتایج دلخواه برسید.

ژل معمولی درموفیل
ژل درموفیل کیس برای درمان چین و چروک صورت، خطوط لبخند و پیشانی استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای رفع چین و چروک گردن و دست استفاده کرد. اثر جوان کنندگی این محصول برای مدت طولانی دوام می آورد و طراوت و طراوت را به پوست شما باز می گرداند.

ژل HV Dermofill
ژل درموفیل اچ وی یکی دیگر از محصولات شرکت درموفیل است. این محصول نقش مهمی در رفع چین و چروک های صورت و بدن دارد و به عنوان پرکننده چروک های عمیق صورت، چروک های پیشانی و خطوط لبخند با حجم 20 سی سی استفاده می شود. جوانسازی موثر و طولانی مدت پوست و مواد ایمن از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول است که آن را از بسیاری از برندهای دیگر متمایز می کند.

ژل هایومکس بهتره یا درموفیل

ژل هایومکس بهتر است یا درموفیل

ژل های درموفیل ساخته شده از مواد قابل جذب و موقت کاملا بی خطر در نظر گرفته می شوند. برای دستیابی به نتایج مطلوب، ممکن است نیاز به تزریق های متعدد در نواحی خاصی از بدن داشته باشید. اما به طور کلی با تزریق مقدار کمی فیلر قادر خواهید بود با کمترین عارضه از مزایای بی شمار این محصولات بهره مند شوید.

میزان موفقیت درمان با این پرکننده ها به نوع پوست شما، کیفیت ژل های استفاده شده و مهارت پزشک در تزریق آن ها بستگی دارد. بنابراین برای این منظور بهتر است به کلینیک های پوستی معتبر و پزشکان آموزش دیده در زمینه تزریق محصولات زیبایی پوست مراجعه کنید و کیفیت را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

ژل هایومکس بهتره یا درموفیل

ژل هایومکس یا درموفیل

برخی از عوارض جانبی رایج استفاده از ژل های درموفیل که معمولاً بدون هیچ مداخله ای بهبود می یابند عبارتند از:

  • تورم
  • درد
  • خارش
  • قرمز
  • کبودی در محل تزریق
  • آلرژی به ماده تزریقی

ژل درموفیل و ژل هایومکس از محصولاتی معتبر و شناخته شده در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست محسوب می شوند. اما انتخاب بین این دو به دلایل مختلفی از جمله نیازهای شما، توصیه پزشک و ترجیحات شخصی بستگی دارد.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی