به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مزوژل پروایج یا جالپرو

مزوژل پروایج یا جالپرو

تقویت کننده های پوست مانند مزوژل ها عملکردی فراتر از تصور در جوان سازی پوست دارند. مزوژل ها به دلیل سهولت در استفاده و سرعت درمان و همچنین قابلیت روشن کردن پوست برای مدت طولانی بسیار محبوب شده اند. با وجود گزینه های بی شمار و پیشرفت های متعدد در ترکیب این محصولات، انتخاب بهترین تقویت کننده پوست پیچیده تر شده است.
جالپرو و پروایج به عنوان دو تا از موثرترین مزوژل های تقویت کننده پوست در بازار شناخته می شوند. این محصولات با سابقه طولانی و نتایج عالی، به محصولات ضروری در بسیاری از کلینیک ها تبدیل شده اند. 

مزوژل پروایج و مزوژل جالپرو تفاوت های چشمگیری در ظاهر پوست ایجاد می کنند و نقش مهمی در جوانسازی پوست دارند. هر دو مزوژل دارای طیف وسیعی از خواص متمایز هستند که آنها را برای افرادی با انواع پوست خاص جذاب می کند.
جالپرو در سه مدل کلاسیک HMW و Super Hydro به بازار معرفی شد. مدل Super Hydro یک محصول احیا کننده قوی برای پوست آسیب دیده است. Super Hydro یک آمینو اسید غنی شده با پپتیدهای HA LMW + HMW است که برای ترمیم پوست و درمان کم آبی شدید و پوست های خسته عالی است. فرمولاسیون این مزوژل به لطف ترکیب پپتیدهای با وزن مولکولی کم و بالا، به هیدراتاسیون پایدار، تحریک فیبروبلاست ها و بازسازی ماتریکس خارج سلولی پوست کمک می کند.
از طرفی پروایج به دلیل وجود غلظت مناسب اسید هیالورونیک باعث آبرسانی و لیفتینگ پوست صورت و گردن نیز می شود. این کوکتل پس از جذب شدن توسط پوست با انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها باعث تحریک تشکیل کلاژن و الاستین می شود. بنابراین، برای از بین بردن جای زخم و چین و چروک ایده آل است.
علیرغم این تفاوت ها، تشخیص اینکه کدام تقویت کننده، Pravage Mesogel یا Jalupro برای پوست شما مناسب است، به عهده پزشک شما است.

مزوژل پروایج یا جالپرو

تفاوت پروایج و جالپرو

هر دو محصول زیبایی پروایج و جالپرو در زمینه پزشکی و زیبایی بسیار محبوب هستند. تفاوت اصلی این دو مزوژل را می توان به موارد زیر مربوط کرد.

غلظت اسید هیالورونیک
Jalupro دارای غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک است، 80 میلی گرم در Jalpro در مقابل 40 میلی گرم در Pravij. علاوه بر این، Jalpro با وجود داشتن دو اندازه مولکولی مختلف HA، فرمول قوی‌تری نسبت به Pravij دارد. اما از طرف دیگر، HA موجود در Prowiche نیز توسط باکتری Streptococcus Equi و فرآیند تخمیر تولید می شود. این روش طبیعی اسید هیالورونیک را خالص تر و موثرتر می کند.

مزوژل پروایج یا جالپرو

فواید
با آبرسانی طولانی مدت، جالپرو نواحی پوستی را که بیشتر مستعد چین و چروک هستند، مانند پوست صورت، گردن و دکلته بازسازی می کند.
از اولین جلسه درمان با جالپرو، پوست سفت، تغذیه شده و درخشان می شود.
این مزوژل سفت کننده چین و چروک، اسکارهای آتروفیک و ترک های پوستی را از بین می برد.
به دلیل افزایش ویسکوزیته، Jalpro HMW برای اصلاح نواحی ظریف مانند ناحیه چشم، استخوان ابرو یا شقیقه ها نیز استفاده می شود.
پروایج برای پوست های خشک و کم آب مناسب است.
تزریق این مزوژل باعث ترمیم و تقویت ماتریکس سلولی می شود. همچنین این محصول راه خوبی برای درمان جوش، جای زخم و حتی آبله مرغان و ترک های پوستی است.
محل مناسب برای تزریق
از Jalpro می توان برای درمان چین و چروک های صورت، گردن، دکلته، زیر بغل، دست ها، قسمت داخلی ران و شکم استفاده کرد. حتی می توان آن را همراه با چندین روش درمانی دیگر برای به حداقل رساندن علائم پیری استفاده کرد. در حالی که مزوژل پروایج عموما فقط برای صورت، گردن، دست ها و دکلته استفاده می شود.

مزوژل پروایج یا جالپرو

علاوه بر غلظت های مختلف اسید هیالورونیک، فرمولاسیون دو مزوژل نیز متفاوت است. ترکیب منحصر به فرد این دو عبارتند از:

جالپرو

80 میلی گرم هیالورونیک اسید (HA LMW + HMW)
3 پپتید: استیل دکاپپتید 3، استیل تتراپپتید 5، الیگوپپتید 24
7 اسید آمینه: گلیسین، پرولین، لیزین، آلانین، والین، الاستین، آرژنین، لوسین

پروایج

هیالورونات سدیم 20 میلی گرم در میلی لیتر
ال-پرولین
سدیم کلرید
دی هیدرات سدیم فسفات مونوبازیک
دوبازیک سدیم فسفات دودکاهیدرات
آب p.p.i.

مزوژل پروایج بهتره یا جالپرو

قیمت محصولات زیبایی نقش تعیین کننده ای در رقابت پذیری و محبوبیت این محصولات در بازار دارد. برای پزشکانی که به دنبال روش های مقرون به صرفه برای مشتریان خود هستند، قیمت های پایین تر مقرون به صرفه تر است.
به طور کلی مزو ژل پروایج با قیمت 3.5 تا 4 تومان نسبت به جالپرو با قیمت 6 تا 7 میلیون تومان برای هر جلسه مقرون به صرفه تر است. با این حال، قیمت کمتر نباید تنها عامل تعیین کننده در انتخاب بهترین مزوژل باشد. پزشکان باید بر اساس عواملی مانند اثربخشی و ایمنی محصول و همچنین نیازها و ترجیحات خاص افراد و محل های تزریق، بهترین محصول را انتخاب کنند.

نتایج هر دو مزوژل ماندگاری نسبتا خوبی دارد و اثر آنها از 6 ماه تا یک سال باقی می ماند. با این حال، ماندگاری اثرات مزوژل ها به پوست هر فرد و کیفیت مراقبت از پوست بستگی دارد. برای به حداکثر رساندن نتایج و ایجاد تفاوت های قابل توجه در رفع چین و چروک و درخشندگی پوست، ممکن است پس از کمتر از یک ماه دوز تقویت کننده نیز لازم باشد.

مزوژل پروایج یا جالپرو

مزوژل پروایج و جالپرو برای چه کسانی توصیه می شود؟

  • هر دو مزوژل حاوی موادی هستند که برای آبرسانی به پوست های خسته و آسیب دیده مناسب هستند. این محصولات برای افرادی که چین و چروک صورت دارند مناسب است.
  • به طور کلی تزریق مزوژل پروایج یا جالپرو گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال افزایش حجم، صاف و درخشان کردن پوست و رفع مشکلات عمقی پوست خود هستند.
  • البته این ژل های تزریقی برای زنان باردار یا شیرده، افراد مبتلا به بیماری های خودایمنی یا عفونت های مختلف و کسانی که به اسید هیالورونیک حساسیت دارند توصیه نمی شود.
  • در نهایت بهترین محصول به وضعیت پوست و نوع مشکل پوستی افراد بستگی دارد و باید با ارزیابی و مشاوره دقیق مشخص شود. به عنوان مثال، جلپرو برای پوست زیر چشم ایده آل است، در حالی که پروایج برای پوست های آسیب دیده از آفتاب مناسب است.

خواص مزوژل جالپرو

Jalupro که توسط شرکت معروف بیوتکنولوژی Professional Derma ساخته شده است، یک تقویت کننده پوست برای بازگرداندن جوانی به پوست است. جالپرو محلول تزریقی قابل جذب ایمن و استریل است که به عنوان تقویت کننده کلاژن پوست عمل می کند. این مزوژل برای بهبود بافت پوست و سیاهی دور چشم ایده آل است.
Jalupro با دوز خاصی از اسید هیالورونیک، اسیدهای آمینه و پپتیدها برای بازسازی عمیق، آبرسانی و جوانسازی پوست فرموله شده است. جالپرو علاوه بر افزایش آبرسانی به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ می‌کند و تولید کلاژن را تحریک می‌کند تا به اصلاح ظاهر چین‌وچروک‌ها و بازگرداندن حجم از دست رفته صورت کمک کند. کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و نقش اساسی در ساختار و عملکرد پوست برای کمک به حفظ استحکام و قابلیت ارتجاعی آن دارد.
Jalupro یک درمان همه کاره است که برای جوانسازی صورت، گردن، دکلته و دست ها استفاده می شود.

مزوژل پروایج یا جالپرو

خواص پروایج مزوژل

پروایج توسط شرکت ایتالیایی The Wave Innovation Group تولید می شود. اسید هیالورونیک موجود در پروایج برای ترمیم سلول ها و جلوگیری از چین و چروک پوست طراحی شده است. مزوژل پروایج توانایی خوبی در حفظ آب در پوست و تحریک کلاژن سازی دارد و طراوت را به پوست باز می گرداند.
مقدار بیشتر کلاژن و الاستین خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و از بافت های پوست در برابر مشکلات مختلف پوست محافظت می کند. مهمترین خاصیت پرویز درمان مشکلات پوستی ناشی از آفتاب است.

عوارض جانبی جالپرو و پروایج

اگرچه تزریق مزوژل به پوست صورت کاملاً بی خطر است و خطرات خاصی ثبت نشده است، اما برخی علائم بعد از تزریق ظاهر می شود که کاملاً طبیعی است. معمولاً تورم یا کبودی جزئی در محل تزریق، قرمزی، تورم یا حساسیت در ناحیه تحت درمان وجود دارد. این علائم نتیجه طبیعی تزریق مزوژل Pervaige یا Jalpro است که معمولاً در عرض چند روز ناپدید می شوند.
اگر تزریق در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص انجام شود، علائم جدی نخواهد بود. با این حال، اگر برخی از مشکلات ظرف چند روز برطرف نشد یا بدتر شد، باید با پزشک مشورت کنید.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی