به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سیم هم رنگ دندان نی تی

مدل: روند چین
شناسه محصول: 22540

440000

روند چین

440000
جزییات

رکت چین

660000
جزییات

روند امریکا

1540000
جزییات

رکت امریکا

1760000
جزییات

روند(المان،کره)

1540000
جزییات

رکت (المان،کره)

1760000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سیم هم رنگ دندان نی تی روند چین

سیم همرنگ دندان پیشرفت جدیدی در درمان ارتودنسی است که در آن سیمی که برای جابجایی دندان ها در تراز مناسب استفاده می شود با رنگ طبیعی دندان های بیمار مطابقت دارد. این فناوری نوآورانه گزینه محتاطانه تری را برای درمان ارتودنسی فراهم می کند، زیرا سیم به طور یکپارچه با دندان ترکیب می شود و عملا نامرئی می شود.

سیم هم رنگ دندان نی تی از ماده ای به نام بتا تیتانیوم ساخته شده است که فلزی بسیار انعطاف پذیر و قابل ارتجاع است که به راحتی می توان آن را خم کرد و متناسب با خطوط دندان شکل داد. سیم در ابتدا به رنگ خاکستری استاندارد ساخته می شود، اما سپس با موادی به رنگ دندان پوشانده می شود که به طور یکپارچه با رنگ طبیعی دندان ترکیب می شود.

یکی از مزایای اولیه سیم هم رنگ دندان نی تی این است که درمان ارتودنسی را بسیار کمتر به چشم می آورد. بریس های فلزی سنتی که از سیم و براکت استفاده می کنند کاملاً قابل مشاهده هستند و می توانند منبع ناراحتی و خودآگاهی برای بسیاری از بیماران باشند. با این حال، با مطابقت سیم با رنگ طبیعی دندان، بسیار کمتر قابل توجه است و گزینه درمانی جذاب تری را ارائه می دهد.

یکی دیگر از مزایای سیم هم رنگ دندان نی تی این است که ممکن است میزان قرار ملاقات های تنظیمی مورد نیاز در طول درمان ارتودنسی را کاهش دهد. از آنجایی که سیم بسیار انعطاف‌پذیر است، می‌تواند فشار ثابتی به دندان‌ها وارد کند که می‌تواند منجر به پیشرفت سریع‌تر و مراجعه کمتر به ارتودنتیست شود.

در حالی که سیم هم رنگ دندان نی تی یک پیشرفت هیجان انگیز در زمینه ارتودنسی است، اما برای همه بیماران مناسب نیست. بیمارانی که نیازهای ارتودنسی پیچیده‌تری دارند ممکن است همچنان به بریس‌های سنتی با سیم‌ها و براکت‌های فلزی نیاز داشته باشند. با این حال، برای کسانی که کاندیدای خوبی برای همرنگ بودن سیم با دندان هستند، می تواند گزینه درمان ارتودنسی راحت، محتاطانه و کارآمدتری را ارائه دهد.

اگر به درمان ارتودنسی علاقه دارید یا در مورد همرنگ بودن سیم دندان سوالی دارید، با یک متخصص ارتودنسی صحبت کنید تا مشخص شود کدام گزینه برای شما مناسب است. آنها می توانند به شما کمک کنند گزینه های درمانی خود را بررسی کنید و یک برنامه درمانی سفارشی ایجاد کنید که متناسب با نیازهای فردی شما باشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی