به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پلی اتیلن گلیکول 400 Extra pure دکتر مجللی

دسته بندی: ترکیب آلی
شناسه محصول: 15770

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پلی اتیلن گلیکول 400 دکتر مجللی

می توان گفت پلی اتیلن گلیکول ها با پلیمریزاسیون قلیایی اتیلن اکسید (EO) با آب، مونو یا دی اتیلن گلیکول تولید می شوند. مهمترین خاصیت همه پلی اتیلن گلیکول ها حلالیت آنها در آب است. می توان گفت که  این ویژگی های پلی اتیلن گلیکول باعث می شود گروه محصول به پلیمری قابل استفاده جهانی برای کاربردهای مختلف تبدیل شود. محصول خط ما از پلی اتیلن گلیکول 200 USP تا وزن مولکولی 35000 متغیر است. بسته به وزن مولکولی، محصولات به صورت مایع، پولک، پودر، پودر ریز و یا به صورت پودر اسپری ارائه می شوند. پلی اتیلن گلیکول (PEG) یک ترکیب پلی اتری زیست سازگار، مصنوعی و آبدوست است که کاربردهای زیادی دارد، بیشتر در صنعت پزشکی، بلکه در بخش های شیمیایی و صنعتی.

ویژگی های پلی اتیلن گلیکول 400

PEG تعداد زیادی کاربرد در صنعت پزشکی دارد و این فهرست همچنان در حال رشد است.برای شروع، احتمالاً رایج ترین کاربرد PEG در صنعت پزشکی استفاده از آن در ملین ها است. از آنجایی که PEG می تواند فشار اسمزی اعمال کند، می تواند آب را به مواد زائد بکشد و اثر ملین ایجاد کند. از دیگر کاربرد های این ماده می توان گفت  در یک سناریوی مشابه، PEG اغلب در طول شستشوی کامل روده برای آماده سازی دستگاه گوارش برای بررسی یا جراحی استفاده می شود. PEG همچنین در بسیاری از کرم های دارویی، پمادها و حلال های پزشکی استفاده می شود.. PEG را می توان به عنوان یک ماده غیرفعال استفاده کرد که به عنوان وسیله ای برای دارو عمل می کند. فرآیند تحویل دارو به شدت به PEG وابسته است، زیرا این ترکیب می تواند ترکیبات آنتی بادی-دارو (ADCs) را به هم مرتبط کند. سنجش‌های آزمایشگاهی نیز به PEG وابسته شده‌اند و از آن برای تقلید از شرایط سلولی شلوغ استفاده می‌کنند تا به محققان اجازه می‌دهد محیط‌های درون سلولی خارج از بدن را بررسی کنند. تجزیه و تحلیل پروتئین یکی دیگر از حوزه های زیست پزشکی است که از PEG استفاده می کند که در چندین کاربرد در این زمینه استفاده می شود.

فروش پلی اتیلن گلیکول 400 (اکسترا پیور) دکتر مجللی

شرکت اینترنتی آریا طب پیشرو در ارائه و فروش انواع مواد شیمیایی با کیفیت منحصر به فرد و مناسب ترین قیمت همواره در جلب اعتماد مشتریان خود کوشا بوده است. پلی اتیلن گلیکول 400 در فروشگاه اینترنتی آریا طب به صورت آنلاین به فروش می رسد. این محصول با کیفیت ساخت صنایع دکتر مجللی می باشد. اطلاعات محصول به شرح زیر است و برای اطلاع از قیمت و خرید پلی اتیلن گلیکول 400 (اکسترا پیور) دکتر مجللی می توانید به ابتدای صفحه مراجعه نمایید.

پلی اتیلن گلیکول ها (PEGs) پلیمرهای متراکم اتیلن اکسید و آب با فرمول کلی HO(C2H4O) هستند.n H is این پلیمرها مهمترین نوع تجاری پلی اترها هستند. ترکیبات با جرم مولکولی کم (تا 700) مایعات بی رنگ، بی بو و چسبناک با نقطه ذوب حدود 10- درجه سانتیگراد (دی اتیلن گلیکول)، در حالی که ترکیبات پلیمریزه شده با جرم مولکولی بیش از 1000، جامدات مومی شکل با نقطه ذوب هستند. تا 67 درجه سانتیگراد برای (n=180) هستند

PEG ها با جرم های مولکولی متفاوت، خواص فیزیکی متفاوتی دارند (مثلاً ویسکوزیته) و کاربردهای متنوعی دارند، در حالی که خواص شیمیایی آنها تقریباً مشابه است. درجه های مختلف پلی اتیلن گلیکول با وزن مولکولی متوسط ​​آنها مشخص می شود. به عنوان مثال، PEG 400 شامل توزیع پلیمرهایی با وزن مولکولی متوسط ​​400 است که به طور مشابه دارای میانگین تقریبی تعداد گروه های تکرار شونده اکسید اتیلن 9 است.

خواص پلی اتیلن گلیکول 400 (فوق العاده خالص) دکتر مجللی

  • PEG ها در آب، متانول، بنزن و دی کلرومتان محلول و در دی اتیل اتر و هگزان نامحلول هستند.
  • بسته به وزن مولکولی متوسط، پلی اتیلن گلیکول ها می توانند در شرایط استاندارد مایع یا جامد باشند.
  • گرید پلی اتیلن گلیکول ها به صورت مایع 200، 300، 400، 600، 1000 می باشد.

موارد استفاده از پلی اتیلن گلیکول 400 (Extra Pure) توسط دکتر مجللی

  • لوازم آرایشی: به عنوان یک ترکیب محلول در آب، روان کننده و نرم کننده در طیف وسیعی از لوازم آرایشی و بهداشتی شخصی مانند کرم ها، لوسیون ها، پودرها استفاده می شود.
  • صنایع شوینده خانگی: صابون‌ها، شوینده‌ها، پولیش‌ها و پاک‌کننده‌ها کاربرد اصلی پلی‌اتیلن گلیکول‌ها هستند، زیرا این محصولات محلول در آب و بی‌اثر با فرار و سمیت کم و همچنین به عنوان حلال یا حلال کمکی هستند. استفاده شده.
  • چسب ها و منسوجات: پلی اتیلن گلیکول ها به طور گسترده در صنایع چسب و منسوجات به عنوان نرم کننده، روان کننده، نرم کننده، عوامل آنتی استاتیک و افزایش زمان خشک شدن در چسب ها استفاده می شود.
  • کاغذ سازی: پلی اتیلن گلیکول ها به عنوان عاملی برای افزایش انعطاف و براقیت کاغذ، تثبیت رنگ و نرم شدن کاغذ استفاده می شوند.

خرید پلی اتیلن گلیکول 400 (فوق العاده خالص) دکتر مجللی

هم اکنون می توانید پلی اتیلن گلیکول 400 (فوق العاده خالص) دکتر مجللی را با تضمین کیفیت و مناسب ترین قیمت و معتبرترین برند و در بسته بندی های مختلف با ثبت درخواست در سایت آریا طب خریداری نمایید.

کاربرد پلی اتیلن گلیکول 400

TER Chemicals پلی اتیلن گلیکول ها را برای کاربردهای مختلف در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی ارائه می دهد. می توان گفت این ها شامل کرم، لوسیون، خمیر دندان، ژل مو و بسیاری از کاربردهای دیگر است. از پلی اتیلن گلیکول می توان به عنوان نرم کننده چسب نیز استفاده کرد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی