به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوشی پزشکی کلاسیک 3 5868

مدل: زرشکی دودی 5868
شناسه محصول: 7155

9400000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی 5868

گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی 5868 دارای دقت شنوایی بالا ، سینه دو طرفه ، رنگ های مختلف و دیافراگم قابل تنظیم است که میلیون ها نفر از پرسنل پزشکی از این نوع گوشی ها استفاده می کنند. برای استفاده و تنظیم گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی 5868 ، باید بدانید که هنگام استفاده از آنها نباید مشکلی داشته باشید. این نکات عبارتند از: دیافراگم دو طرفه که برای بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته شده است. قسمت های پایینی دارای دو طرف برش خورده بودند تا دسترسی راحت تری به فرت های بالایی داشته باشند. قسمت های پایینی دارای دو طرف برش خورده بودند تا دسترسی راحت تری به فرت های بالایی داشته باشند. قسمت های پایینی دارای دو طرف برش خورده بودند تا دسترسی راحت تری به فرت های بالایی داشته باشند. مرطوب را به آرامی فشار دهید ، برای شنیدن صداهای فرکانس بالا در کودکان ، باید کوچکترین دهانه را محکم فشار دهید و در کودکان ، برای شنیدن صداهای فرکانس بالا ، باید دهانه کوچک را محکم فشار دهید. گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی 5868 دارای چندین قطعه است که هر کدام دارای کاربرد متمایزی هستند ، از جمله صفحه نمای دو طرفه ، دهانه های دوگانه قابل تنظیم و لوله های ارتقا یافته. قطعه صندوق گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی 5868 از آلیاژ فولاد ضد زنگ استفاده شده در صنعت هوافضا و آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است که علیرغم ترکیب مواد ، رسانای عالی صدا است. دارای دیافراگم سنتی و زنگ در هر دو طرف ، یک طرف بزرگتر و پهن تر است که برای بزرگسالان استفاده می شود و قطر آن برابر 3.4 سانتیمتر است ، طرف دیگر کوچکتر و دارای قطر برابر 3.3 سانتیمتر است که برای افراد لاغر و قسمت های نازک استفاده می شود. مانند شریان کاروتید و پدال. از اپوکسی و فایبرگلاس ساخته شده است. لوله های کلاسیک لیتمن 3 در برابر چربی پوست و الکل مقاوم بوده و کثیف نمی شوند.

با استفاده از لاتکس و فتالات در ساخت این گوشی ، از حساسیت جلوگیری شده است. این لوله ها در برابر خمش و فشار مقاوم بوده و دوباره شکل می گیرند. آنها به موقعیت اولیه خود باز می گردند و 69 سانتی متر طول دارند. این لوله ها عریض تر و ضخیم تر از قبل هستند و امکان انتقال آسان صدا را فراهم می کنند. گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی 5868 به طور محکم در گوش می ماند و در حین معاینه حرکت نمی کند ، با عایق خوب خود ، صدای مزاحم و بیش از حد را از بین می برد و همچنین می توانید کشش هدفون را تنظیم کنید لوله ها را نزدیک یا حرکت دهید به فاصله دلخواه استفاده از گوشی پزشکی به شما امکان می دهد فشار خون را کنترل کرده ، شکم و ریه ها را معاینه کرده و به قلب گوش دهید. بر اساس تحقیقات انجام شده ، گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی 5868 به پرسنل پزشکی کمک می کند صدای قلب را 4 برابر بلندتر و بلندتر از سایر گوشی ها بشنوند ، که منجر به پیشرفت حرفه پزشکی می شود. گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی 5868 یک گوشی با کیفیت بالا با طراحی بالا است که از دقت بالایی برخوردار است و بهترین گزینه برای افرادی است که در زمینه پزشکی تازه کار هستند یا قصد تغییر گوشی پزشکی خود را دارند. در نتیجه ، گوشی پزشکی نام برده شده به دلیل کاربردها و ویژگی های منحصر به فرد خود برتری کاملی نسبت به سایر گوشی های پزشکی دارد ، بنابراین اگر می خواهید بیشتر مراقب باشید و در زمینه پزشکی پیشرفت کنید ، ما با شما به عنوان گوشی پزشکی لیتمن تماس می گیریم. کلاسیک 3 Crimson Black 5868 که به دلیل ویژگی ها و عملکرد آن نیز قیمت مناسبی دارد.

  • دودی

  • زرشکی

  • لیتمن کلاسیک 3

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    کلاس 3 چه رنگایی داره ؟

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی