به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوشی لیتمن مشکی دودی 5811

مدل: گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک lll
شناسه محصول: 6510

9400000

  • حک اسم لیزری 80 تومان

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوشی پزشکی لیتمن مشکی دودی 5811

گوشی لیتمن مشکی دودی 5811 به دلیل برنامه ها و عملکردهای آن توسط بسیاری از پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی ها و برنامه های کاربردی گوشی لیتمن مشکی دودی 5811 عبارتند از ؛ حساسیت شنوایی بالایی دارد ، دهانه آن قابل تنظیم است ، دارای قفسه سینه متحرک دو طرفه است ، رنگ های آن متنوع است ، برای اندازه گیری فشار خون بالا و پایین ، ضربان قلب ، شکم و ریه ها استفاده می شود و بنابراین ، مهم است ابزاری م forثر برای پرستاران ، دانشجویان پزشکی و پزشکان عمومی. گوشی لیتمن مشکی دودی 5811 با طراحی و ویژگی های منحصر به فرد خود میلیون ها کادر پزشکی را به سمت استفاده از این گوشی سوق داده است. سایر ویژگی ها شامل دیافراگم های دو طرفه قابل تنظیم ، قفسه سینه دو طرفه و لوله های ارتقا یافته است. نحوه استفاده از آن به شرح زیر است: برای شنیدن صدای فرکانس پایین در بزرگسالان ، باید دهانه بزرگتر را به آرامی فشار دهید تا به عنوان زنگ سنتی عمل کند ، برای شنیدن صدای فرکانس بالا در بزرگسالان ، باید دهانه بزرگتر را محکم فشار دهید. شنیدن صدا در فرکانسهای پایین در کودکان ، باید قسمت قفسه سینه را بچرخانید و دیافراگم کوچک را فشار دهید. علاوه بر این ، برای تبدیل قسمت اطفال به زنگ سنتی ، باید دیافراگم کوچک را جدا کرده و لبه را نصب کنید ، سپس می توانید قسمت اطفال را سنتی کنید. گوشی پزشکی دودی لیتمن کلاسیک دود 5811 دارای یک سری قسمت های قفسه سینه ، لوله و گوشی است که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد. قطعه قفسه سینه: قطعه سینه گوشی لیتمن مشکی دودی 5811از آلیاژ ضد زنگ استفاده شده در صنایع هوافضا و آلومینیوم آنودایز شده است که یکی از بهترین ترکیبات موجود برای تولید صدایی با کیفیت است.

دو طرفه است و در هر طرف دیافراگم و زنگوله سنتی وجود دارد ، طرفی که برای معاینه بزرگسالان استفاده می شود پهن تر و دارای قطر 3.4 سانتی متر است و طرفی که برای معاینه استفاده می شود قسمت های نازک مانند کاروتید شریان ، معاینه افراد لاغر و کودکان مورد استفاده کوچکتر و قطر 3.3 سانتی متر است ، دهانه گوشی از اپوکسی و فایبرگلاس ساخته شده است ، قسمت کودک این قابلیت را دارد که به یک زنگ باز سنتی تبدیل شود و فقط ضد ضربه بوش سرد به جای دیافراگم گوشی لیتمن مشکی دودی 5811 این لوله ها به راحتی کثیف نمی شوند و در برابر الکل و چربی پوست مقاوم هستند. لاتکس و فتالات برای جلوگیری از آلرژی و حساسیت استفاده نشده است. انعطاف پذیر است و می تواند خم شود ، که در نهایت به حالت اولیه باز می گردد ، طول این لوله برابر با 69 سانتی متر است. گوشی لیتمن مشکی دودی 5811وقتی در گوش قرار می گیرد حرکت نمی کند و کاملاً با گوش سازگار می شود ، با جداسازی مناسب صدای مزاحم و بیش از حد را از بین می برد و برای تنظیم کشش هدفون کافی است. گوشی لیتمن مشکی دودی 5811  یک گوشی پزشکی با ساخت و کیفیت عالی ، دقت بالا و قیمت مناسب است که به دلیل برتری ویژه ای که نسبت به سایر گوشی ها دارد و همچنین استفاده از Litman Smoke Medical کلاسیک توجه پرسنل پزشکی را به خود جلب کرده است. گوشی 5811 دود 5811 ، شما می توانید صدای قلب را 4 برابر بلندتر از سایر گوشی ها بشنوید ، که به شما کمک می کند در حرفه پزشکی خود پیشرفت کنید.

  • دودی

  • لیتمن کلاسیک 3

  • مشکی

2

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 2)
0%
0%
0%
100 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ارسال به شهرستان هم دارین ؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    قیمتش مناسبه کیفیتشم خوبه چند ساله دارم ازش استفاده میکنم

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی