به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوشی لیتمن سرمه ای مدل 5863

مدل: سرمه ای آینه ای 5863
شناسه محصول: 7133

9400000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک ۳ سرمه‌ای آینه‌ای ۵۸۶۳ 

گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 سرمه ای آینه ای 5863به شما در حرفه پزشکی کمک می کند زیرا می توانید قلب را 4 برابر بلندتر از سایر گوشی ها بشنوید. گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 سرمه ای آینه ای 5863 شامل اجزایی است که هر یک از این اجزا دارای کاربرد جداگانه ای هستند ، قسمت قفسه سینه ، لوله و سری هدفون از اجزای گوشی پزشکی هستند. صندوقچه پزشکی طبی لیتمن کلاسیک ، گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 سرمه ای آینه ای 5863 ، از نوعی آلیاژ ضد زنگ ، یکی از ترکیب مواد با کیفیت ساخته شده است و رسانای صدا محسوب می شود. این آلیاژ ضد زنگ در صنایع هوافضا نیز استفاده می شود. و از آلومینیوم آنودایز استفاده می شود. این یک قطعه قفسه سینه دو طرفه است که هر یک دارای دیافراگم و زنگ سنتی است که به طور متفاوتی استفاده می شود. یک طرف بزرگتر است که برای معاینه بزرگسالان استفاده می شود و قطر آن 3.4 سانتی متر است. طرف کوچکتر برای بررسی افراد لاغر ، کودکان و قسمتهای کوچک مانند شریان کاروتید استفاده می شود. قطر 3.3 سانتی متر است. بخشی از کودکان می توانند به یک ساعت باز سنتی تبدیل شوند. شما فقط باید دیافراگم را بردارید و آستر سرد را قرار دهید ، و دیافراگم از اپوکسی و فایبر گلاس ساخته شده است. لوله های گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 سرمه ای آینه ای 5863 دارای اندازه 69 سانتی متر بوده ، در برابر الکل و چربی پوست مقاوم بوده و به راحتی کثیف نمی شوند. برای جلوگیری از حساسیت از لاتکس و فتالات ساخته نشده است. مقاومت بالا در برابر تا شدن و فشار دادن و بازگشت به حالت اولیه. گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 سرمه ای آینه ای 5863 به طور محکم در گوش می ماند و حرکت نمی کند و به دلیل عایق مناسب از صداهای مزاحم و تحریک کننده جلوگیری می کند. کلیدها را نزدیک یا دور از هم قرار دهید و کشش هدست را به دلخواه تنظیم کنید.

گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 سرمه ای آینه ای 5863 دارای یک صندوق متحرک در دو جهت ، رنگ های مختلف ، دیافراگم قابل تنظیم و حساسیت بالای شنوایی است. نحوه استفاده از گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 سرمه ای آینه ای 5863 در اینجا آمده است: برای گوش دادن به صدای فرکانس پایین در بزرگسالان ، باید دیافراگم بزرگتر را کمی فشار دهید تا مانند یک زنگ سنتی عمل کند ، و در فرکانس بالا در بزرگسالان باید گوش دهید. دیافراگم بزرگتر را محکم فشار دهید ، برای شنیدن صدای فرکانس پایین در کودکان ، باید قسمت قفسه سینه را بچرخانید و دیافراگم کوچکتر را فشار دهید. با این کار می توانید قسمت کودکان را به یک تصویر سنتی تبدیل کنید. در نتیجه ، این گوشی به دلیل ویژگی ها و عملکرد مثبت مورد توجه کادر پزشکی قرار گرفته است و بسیاری از افراد ، از جمله پرستاران ، دانشجویان پزشکی و پزشکان عمومی ، از این گوشی استفاده می کنند.

  • لیتمن کلاسیک 3

  • سرمه ای

  • آینه ای

3.7

میانگین امتیاز

66.7%توصیه شده(2 از 3)
33.3 %
33.3 %
0%
33.3 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    چطوری میتونم سفارش بدم

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    یا از طریق سایت ثبت سفارش کنید یا به واتساپ پیام بدین

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    رنگ قشنگی داره قیمتشم مناسبه من راضی بودم

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    شیک و بسیار عمری

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی