به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوشی لیتمن بنفش 5832

مدل: بنفش 5832
شناسه محصول: 6514

9400000

  • حک اسم لیزری 80 تومان

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوشی پزشکی لیتمن بنفش مدل 5832

گوشی پزشکی چیست؟

گوشی پزشکی، یک وسیله برای گوش دادن به صداهای داخلی انسان و حیوان است که دارای دیسک کوچکی است که روی پوست قرار می گیرد و صداهای داخلی مانند قلب، ریه هاو روده ها و جریان خون در رگ ها را تشدید و تقویت می کند و دوتا لوله ی متصل به آن به نام تیوب، صدا را به گوش پزشک انتقال می دهد.

نام علمی گوشی پزشکی، استتوسکوپ است که صداهای داخلی و ضعیف بدن را تقویت می کند و با استفاده از این وسیله، دیگر لازم نیست که پزشک، سر خود را روی سینه بیمار بگذارد و با صدایی که از گوشی پزشکی می شنود، معاینه  را انجام می دهد‌.

تجهیزات پزشکی برای آسان تر شدن تشخیص بیماری است، بدیهی است که گوشی پزشکی نقشی اساسی در تشخیص بیماری ها دارد. گوش دادن به صداهای شنیده شده از قلب واندام های نزدیک قلب، کمک شایانی در پیدا کردن بیماری های خاص قلب دارد، در ادامه به توضیحات  گوشی لیتمن کلاس 3 بنفش ساده کد 5832 می پردازیم.

 

اجزای گوشی لیتمن  کلاس 3 بنفش ساده کد 5832:

گوشی دارای ۳ بخش اساسی است. دانستن اجزای گوشی پزشکی، باعث دانستن عملکرد آن و استفاده درست آن می شود و شناخت اجزای آن ، دید بهتری به ما می دهد.

گوشی لیتمن کلاس 3 بنفش ساده کد 5832 دارای سه قسمت سرگوشی، تیوپ و گوشی است. سرگوشی که روی بدن قرار می گیرد و دارای شکل زنگوله ای می باشد. نقش این قسمت این است که ارتعاشات بدن را گرفته و به صوت تبدیل می کند‌. بخش اصلی سر گوشی، پرده دیافراگم است. پرده دیافراگم بخش بسیار مهمی است و در هنگام خرید گوشی لیتمن کلاس 3 بنفش ساده کد 5832 حتما باید دقت کنید که پرده در جای خود محکم باشد و تکان نخورد. جنس دیافراگم، پلی اتیلن است، بخش پشت دیافراگم که پرده ندارد را بل می گویند. بل، توانایی دریافت صداهای بم تر را دارد. بل، هر چه عمق بیش تری داشته باشد، صدای بهتری  دارد؛ بنابراین وظیفه دیافراگم و بل، دریافت ارتعاشات و تبدیل آن ها به صوت است.

تیوب که به صورت دو لوله به گوشی متصل است، وظیفه انتقال صدا را بر عهده دارد که باید ضخامت و جنس مناسبی داشته باشد. اگر تیوب نازک باشد، صداهای با فرکانس کم اتلاف می شود. جنس مناسب تیوب، p.V.C است. طول این لوله  بین ۴۵ تا ۶۸ سانتی متر است و در برابر الکل و چربی های پوستی مقاوم است.

بخش گوشی، وظیفه دارد که صدای درون تیوب را به درون گوش انتقال دهد. جنس این قسمت باید از پلاستیک نرم باشد؛ فلز و پلاستیک سخت برای این قسمت مناسب نیستند. سایز مناسب این بخش با توجه به سن کاربر متغیر است اما به طور کلی بین ۲۵ تا ۳۵ میلی متر است.

گوشی پزشکی لیتمن بنفش

 

گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 بنفش مدل 5832

  • این گوشی ها از نوع جدید ترین گوشی های معاینه لیتمن هستند که به تازگی در ایران موجود شده است. در این مدل گوشی ها، کیفیت تیوب ها ارتقا پیدا کرده است که باعث می شود این دستگاه  دیرتر مستهلک شود و دیرتر آلوده شود. این دستگاه دارای  دیافراگم قابل تنظیم است.

  • این دستگاه  ساخت کشور آمریکا است. اندازه قطر بزرگ دیافراگم آن ، ۴.۳ سانتی متر و قطر کوچکش ۳.۳ سانتی متر است.

  • استیل

  • لیتمن کلاسیک 3

  • بنفش

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی