به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گان بیمارستانی مردانه

مدل: گان بیمارستانی مردانه
دسته بندی: البسه بیمار
شناسه محصول: 4066

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گان بیمارستانی مردانه

گان یک پوشش برای بیماران می باشد مه مخصوص بیمارانی است که تحت عمل جراحی قرار می گیرند و در کل دو دسته گان موجود می باشد و به دو صورت می باشد گان به صورت یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می شوند. گان های چند بار مصرف به صورت معمولا از جنس پنبه و هم چنین از جنس پلی استر و در ضمن از ویسکوز  و یا حتی از مخلوطی از این موارد تشکیل شده است و و بافتی مخلوط از این موارد تشکیل شده است.از مزایای این گان ها می توان به این موارد اشاره کرد گان بیمار مردانه دارای قابلیت حفاظتی دارند و درضمن هم موجب راحتی استفاده فرد می گردد و در ضمن جنس بسیار مرغوب این گان ها از جنس پنبه می باشد که قابلیت تنفس در حین پوشش فرد در بیمارستان ایجاد می کند و هیچ گونه تعرقی برای فرد ایجاد نمی کند و کیفیت بسیار بالای این گان ها از هر گونه حساسیتی در بدن فرد جلوگیری می کند و چون جنس این لباس ها بسیار مرغوب هستند و در ضمن ضد آب ژاول هستند و می توان از ان به راحتی استفاده نمود و در ضمن ضد آب ژاول هستند و مزیت ضد آب ژاول بودن این گان ها موجب می گردد که مواد شوینده بر روی رنگ این گان ها هیچ تاثیری نداشته باشد و افراد می توانند این گان ها بعد از شستشو چندین بار استفاده کنند در ضمن قابلیت استریل شدن نیز دارند و به راحتی هر فردی می تواند از آن استفاده کند و هیچ مشکلی نداشته باشد و پوست بدنش حساسیتی نداشته باشد. در ضمن این گان ها از تنفس هوایی برخوردار هستند و زا حس تعریق در بدن فرد در هنگام درمان جلوگیری می کند و فرد هیچ گونه حساسیتی در بدن فرد بوجود نمی آورد و در ضمن این گان مخصوص بیمار مرد اغلب به رنگ سبز و آبی می باشد که فرد برای پوشیدن آن دچار هیچ گونه مشکلی نمی شود و در هنگام استفاده نیز بسیار راحت است و می تواند در طولانی مدت از آن استفاده کند.

بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند باید یک پوشش مناسب به تن داشته باشند به پوشش این دسته از بیماران گان گفته می‌ شود. گان های بیمارستانی در دو مدل مردانه و زنانه دوخته می‌ شوند. گان بیمارستانی مردانه برای آقایان شرایطی فراهم می‌ کند تا با پوشیدن آن احساس راحتی نمایند جنس آن معمولاً از پنبه است به همین دلیل فرد با پوشیدن آن عرق نمی کند در نتیجه اذیت نمی شود. کیفیت بالای گان بیمارستانی مردانه موجب شده است تا هیچگونه حساسیتی ایجاد نکند بنابراین برای تمامی آقایان با هر نوع پوستی و با هر رده سنی اعم از بزرگسال و سالمندان مناسب می باشد اغلب این نمونه از لباس ها به رنگ سبز یا آبی دوخته می شوند. انتخاب رنگ سبز یا آبی به این منظور است که تشخیص رنگ خون توسط پزشک قابل تشخیص باشد زیرا رنگ خون در کنار رنگ سبز یا آبی به خوبی قابل تشخیص است. گان بیمار زنان با آقایان از لحاظ رنگ و شکل با یکدیگر تفاوت دارد. لباس بیمارستانی مردانه علاوه بر کارایی در اتاق عمل در اتاق های دیگر بیمارستان همچون بخش CCU یا ICU نیز قابلیت استفاده دارند که جنس آن ها از پارچه اسپان باند می باشد این لباس ها که در اتاق CCU استفاده می شوند به رنگ آبی دوخته می شوند زیرا در علم روانشناسی این امر اثبات شده که رنگ آبی برای آقایان آرامش را به همراه خواهد داشت. گان بیمارستانی مردانه با گرماژ بالا دوخته می شود تا بدن بیمار در آن مشخص نباشد تا فرد کاملا احساس راحتی نماید. لباس های بیمارستانی به دو صورت یکبار مصرف و چندبار مصرف توسط شرکت‌ های سازنده تولید می‌ گردد. گان های چندبار مصرف دارای جنسی از پنبه، پلی استر، ویسکوز یا حتی ممکن است مخلوطی از این مواد باشد. گان های یکبار مصرف پس از یکبار استفاده نباید مورد استفاده مجدد قرار بگیرند و بایستی آن ها را به سطح زباله انداخت زیرا استفاده مجدد از آن ها ممکن است باعث انتقال بیماری های عفونتی شود اما در مقابل از گان های چندبار مصرف می توانیم بیش از یکبار استفاده نماییم هنگامی که کثیف می شوند می توان آن را در محل مخصوص لباس های کثیف گذاشت تا توسط خدمه بیمارستان به منظور شست و شو جمع گردد. این محصول ضد آب ژاول می باشد و پس از شست و شو با مواد شوینده به دلیل اینکه از ثبات رنگی بالایی برخوردار است کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهد و همچنین به دلیل کیفیت بالا و جنس مرغوب، بافت آن نیز صدمه ای نمی بیند. برای استفاده مجدد از لباس های بیمارستانی چندبار مصرف باید مجددا آن ها را ضدعفونی کرده و سپس مورد استفاده قرار داد. گان های یکبار مصرف همان ابتدا از طرف تولید کننده به صورت استریل تولید می شوند پس به هنگام استفاده نیازی نیست تا مجددا آن ها را استریل کرد. هر دو مدل گان ( یکبار مصرف و چندبار مصرف ) از قدرت جذب بالای خون و ترشحات بدن بیمار برخوردار بوده و از خود بوی نامطلوبی ایجاد نمی کنند.

  • انواع گان

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی