به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل لیپو چربی سوز آنوبیس مد

مدل: کوکتل لیپو چربی سوز
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5146

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل لیپو چربی سوز  آنوبیس مد lipo reducing cocktail

تولید اسپانیا

دارای مجوز

•pH: 6.8 - 7.8
•دانسیته :0.09 - 2.0 میل

  • توضیح کوکتل لیپو چربی سوز  آنوبیس مد lipo reducing cocktail : کوکتل لیپولایتیک وکاهنده چربی که به صورت ویژه برای درمان سلولیت های منتشر ویا موضعی استفاده میشود. این کوکتل درسطح سلولی عملکرد لیپولایتیک داشته واز طریق سوختن چربی وبه حرکت درآوردن آن سبب کاهش سایز سلول های بافت چربی(آدیپوز) شده ودرنتیجه حالت پوست پرتغالی پوست راکاهش داده و محو میکند.هم زمان خاصیت زه کشی چربی وسم زدایی آن سبب کاهش حجم بدن میشود. با استفاده از مزوتراپی آنوبیس مد، به دلیل غلظت بالای مواد تشکیل دهنده فعال جدید به همراه عوامل رشد و پپتیدهای زیست تقلید کننده که حداکثر بهره وری در تمام درمان ها را فراهم می کنند، نتایج حرفه ای به دست می آید. هر محصول آنوبیس مد با استفاده از آخرین تکنیک ها، با غلظت بالای مواد تشکیل دهنده فعال برای به دست آوردن نتایج سریع و موثر ایجاد شده است.آنوبس مد توسط شرکت آرایشی بهداشتی آنوبس توسعه یافته است که بیش از ۳۰ سال در صنعت لوازم آرایشی حرفه ای حضور فعال دارد. تعدادی از محصولات مزوتراپی برای درمانگرانی که خودشان کوکتل مزوتراپی را آماده نمی کنند و نیاز به مواد مزوتراپی استریل دارند تولید شده و ترکیبات این محصولات شامل: عوامل رشد، پپتیدهای زیست-تقلید کننده، کوآنزیم ها، اسید آمینه ها و ویتامین ها می باشد.
    • ALR چیست : ALR یک کوکتل کاهش دهنده چربی است که به طور موثر باعث تخریب سلولیت و رسوبات چربی محلی می شود، سموم را حذف می کند، گردش خون را بهبود می بخشد و یک اثر تخلیه فشرده را فراهم می کند. ALR باعث تقویت کلاژن و الاستینی می شود که به تغییر شکل بدن کمک می کنند.

 

ویژگی های کوکتل لیپو چربی سوز  آنوبیس مد lipo reducing cocktail:

حالت پوست پرتغالی درپوست کاهش می یابد.
تجمعات موضعی چربی کاهش می یابد.
حجم بدن کاهش یافته وحذف چربی هارو به پیشرفت میگذارد.
شکل بدن باز تعریف میشود.
پوست محکم تر،انعطاف پذیرتر ومرطوب تر میگردد.

موارد استفاده کوکتل لیپو چربی سوز  آنوبیس مد lipo reducing cocktail :
سلولیت های فیبروز و ادماتوس
چربیهای منتشره کلی بدن
Fluid Retention
شل شدگی و افتادگی پوست
Double Chin
Stretch Mark
پوست دهیدراته باانعطاف پذیری اندک
Cutaneous corporal aging

  • عوامل رشد چیست و دلیل اهمیت آن : عوامل رشد شامل پروتئین هایی هستند که به طور طبیعی در بدن ما وجود دارند و مسئول فعالیت های مختلف سلولی هستند. عوامل رشد به عنوان مولکول های پیام رسان بین سلول ها عمل می کنند و بسیار مهم هستند چرا که مسیر های بیوشیمیایی را که باعث بهبود، ترمیم و بازسازی بافت پوست می شوند، تحریک می کنند. عوامل رشد به طور موثر باعث تشکیل الیاف کلاژن و الاستین برای ساخت ساختار طبیعی و سالم پوست می شوند. باید بخاطر سپرد که رساندن عوامل رشد به پوست تاثیر مثبتی خواهد داشت، زیرا سطح این عوامل با زمان در بدن ما کاهش می یابد و این موضوع به روند پیری کمک می کند.

  •  
  • پپتیدهای زیست-تقلید کننده چیست و دلیل اهمیت آن : برای درک مزایای پپتیدهای زیست-تقلید کننده مهم است که بدانید پپتید زیست-تقلید کننده چیست. در ابتدا کلمه زیست-تقلید کننده به معنای روشی دست ساخته ی انسان (مصنوعی) است که می تواند یک فرآیند بیوشیمیایی، ماده، دستگاه یا سیستم را که در طبیعت وجود دارد را تقلید کند. پپتیدها حاوی یک زنجیره اسید آمینه هستند. اسیدهای آمینه از موادی ساخته شده اند که عناصر کلیدی آن: کربن، اکسیژن، هیدروژن و نیتروژن است. اسید آمینه ها بلوک های ساختمانی پروتئین را می سازند که عملکرد های مختلفی را انجام می دهند. اسیدهای آمینه برای زندگی سلول واقعا ضروری هستند. پروتئین ها به زنجیرهای پپتیدها متصل می شوند. بنابراین به سادگی پیتیدهای زیست-تقلید کننده ضروری هستند چرا که عملکرد عوامل رشد در پوست را تقلید می کنند؛ پیتیدها به عنوان پیامرسان عمل کرده و ارتباط اپیدرم با درم را ارتقا می دهند. پیتید زیست-تقلید کننده با افزایش این ارتباط، به جلوگیری از آسیب رسیدن به فیبرهای الاستین و کاهش میزان کلاژن کمک می کند. این پپتیدهای زیست-تقلید کننده تکرار شرایط بیولوژیکی که در پوست جوان و سالم تر یافت می شود را امکان پذیر کرده و در نتیجه موجب نتایج مؤثرتر و کارآمدتر در زمان کوتاه می شود.
  •  
  • مواد تشکیل دهنده کوکتل لیپو چربی سوز آنوبیس مد : - L کارنیتین، کافئین، سنتلا آسیاتیکا، عصاره کنگر فرنگی، اسیدهای آمینه و چای سبز.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی