به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل جوانساز فیوژن xfc

مدل: F- XFC
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 6082
برند: فیوژن fusion

2380000

  • کوکتل جوانساز پایین 40 سال _ قابلیت استعلام اصالت کالا از وبسایت کمپانی فیوژن
  • ابرسان و ضد چین چروک
  • لیف و سفت کننده پوست

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل فیوژن xfc

پوست خارجی ترین لایه بدن هر فرد است و در مواجه با هر شخص ابتدا پوست او به چشم می آید. بنابراین از اصلی ترین و پر اهمیت ترین ملاک ها و معیار های سلامتی، داشتن پوستی طبیعی و سالم است. برای بسیاری از افراد این امر دشوار است و علی رغم تمام اقدامات و تلاش های آن ها، نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود؛ اقداماتی از قبیل انواع و اقسام جراحی ها که می تواند عوارض جانبی جبران ناپذیری  داشته باشند و غیره که علاوه بر دردناک بودن هزائن مضاعفی را بر دوش انسان می گذارند. این افراد نه تنها مقدار زیادی پول صرف این کار می کنند بلکه زمان زیادی را هم از دست می دهند و همه ما می دانیم که زمان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و زمان از دست رفته دیگر بر نخواهد گشت؛ تمام این ها، تنها برای اینکه در آخر به این قضیه پی ببرند که اقداماتشان به جایی نرسیده است. البته خبر خوب اینجاست؛ خوشبختانهدیگر نیازی به روش های سخت و طاقت فرسا نیست چرا که علم به قدری پیشرفت داشته است که امروزه به سادگی می توان کیفیت پوست را بهبود بخشید و سلامتی آن را دوباره به دست آورد. حق داشتن پوستی صاف و به دور از آسیب، با استفاده از کوکتل هایمزوتراپی تقویت پوست مزو فیوژن XFCاز هر زمانی به انسان نزدیک تر و به سادگی برای عموم اشخاص قابل دسترسی است.

کوکتل فیوژن xfc

 

ویژگی های کوکتل لیفتینگ و ضد چروک فیوژن

  • پیشگیری از روند پیری
  • بهبود سنتز کلاژن
  • ویتامینه کردن پوست
  • خنثی کردن رادیکال های آزاد
  • بهبود بخشیدن ساختار سلولی پوست
  • هیدراته کردن پوست
  • حجم دهندگی پوست
  • بهبود نرمی ولطافت پوست
  • درمان آکنه والتهاب وآسیب دیدگی پوست
  • کاهش قرمزی پوست 

محتویات محصول

  • 6 مواد معدنی
  • 23 آمینواسید
  • 18 ویتامین
  • 5 توکلیک اسید
  • 1 عامل رشد
  • گلوتاتیون

کوکتل xfc فیوژن

ویال های کوکتل F- XFC به نحوی تعبیه شده اند که به ازای هر دو تا سه جلسه درمانی، به حدودا یک ویال نیاز باشد. هیچ محصولی در بازار موجود نیست که به طور دائمی روی پوست تأثیر بگذارد و اثرش تا ابد باقی بماند. با در نظر گرفتن این اصل که هیچ تغییری دائمی نیست می توان نتیجه گرفت که تأثیرات کوکتل های XFC نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ پس از گذشت چند ماه اثر آن شروع به از بین رفتن می کند. البته هیچ گاه به طور کامل از بین نمی رود و در حقیقت صرفا جلا و جلوه اولیه خود را از دست می دهد. همچنین، پس از اتمام دوره ی درمانی توصیه می شود که هر دو ماه یک بار، به طور مجدد، مراجعه شود تا تاثیرات معجزه آسای این محصول، حفظ شود.

فیوژن xfc

کوکتل مزو جوانساز فیوژن های تقویت پوست، غالبا به عنوان مکمل برای دیگر محصولات جوانسازی پوست و در واقع، در تعامل با آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال محصولاتی از جمله کوکتل های مزوتراپی که در جهان امروز بسیار پر طرفدار هستند. کوکتل ها در ویال هایی حاوی 10 میلی لیتر از محصول به عرضه می رسند. کوکتل جوانساز xfc فیوژن ها دارای اسید هیالورونیک می باشند؛ کوکتل جوانساز پایین 40 سال فیوژن نقش مهمی در ویتامینه کردن و درمان و جوانسازی نهایی پوست دارا می باشد. هر ویال همچنین شامل انواعی از ترکیبات فعال و خاص می باشد و هیچگونه مواد شیمیایی و نگهدارنده در تولید آن به کار گرفته نشده است. چهل و شش ترکیب فعالی که تشکیل دهنده کوکتل جوانساز F- XFC می باشند، در واقع، با تاثیرات مختلفی اعم از تحریک سلول ها و بالا بردن متابولیسم سلولی برای جلوگیری از چین و چروک و کاهش روند پیری پوست، پیشگیری از فعالیت رادیکال های آزاد موجود در بدن، افزایش قدرت و استحکام پوست، بهتر شدن سنتز کلاژن و از بین بردن التهاب های پوستی، موجب تقویت پوست می شود.

کوکتل جوانساز فیوژن xfc

کوکتل XFC یک کوکتل متمرکز بر مزوتراپی است و برای مصرف آن می توان از انواعی از روش ها بهره برد.ساده ترین و مستقیم ترین روش، تزریق است. برای این کار کافی است یک قطره از این محصول را به داخل لایه پوستی تزریق کنید. توجه داشته باشید که فاصله بین هر تزریق حدود یک میلی متر و عمق آن حدودا بین 1.5 تا 2.5 میلی متر باشد. از دیگر روش های ممکن، می توان به فرکشنال، مزونیدلینگ و الکتروپریشن اشاره داشت. تعداد جلسات لازم برای هر دوره درمانی، کاملا به شیوه استفاده بستگی دارد و از بین یک تا چهار بار در هفته متغیر است. مقدار لازم برای تزریق نیز به بافت مورد هدف وابسته است؛ به طوری که برای ناحیه صورت، به مقدار بیشتری نیاز است. هرچند به طور عمومی برای تمام نواحی بدن یک تا سه قطره کفایت می کند.  

  • فیوژن FUSION

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی