به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کرم پودر دائم بی بی گلو

مدل: No.1-2
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 6853

تماس بگیرید

No.1-2

تماس بگیرید
جزییات

No.1

تماس بگیرید
جزییات

No.2

تماس بگیرید
جزییات

No.3

تماس بگیرید
جزییات

No.3-2

تماس بگیرید
جزییات

  • ساخت :کره جنوبی
  • دارای FDA امریکا
  • ماندگاری 6 ماه

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کرم پودر بی بی گلو

می توانیم با جرئت بگوییم کرم پودر بی بی گلو، یک تحول و به نوعی انقلاب در عرصه آرایش و زیبایی می باشد. چراکه این کرم پودر قادر است کاری را انجام دهد که تا پیش از آن، حتی تصور آن هم برای افراد غیر ممکن بود. به کرم پودر بی بی گلو، کرم پودر دائم نیز می گویند. علت این نام گذاری را با مطالعه ادامه این متن، متوجه خواهید شد. برای آشنایی بیشتر با این محصول خارق العاده و معجزه آسا، در ادامه این متن با ما همراه باشید.

 عوارض کرم پودر دائم بی بی گلو 

خوب است بدانید کرم پورد بی بی گلو، در واقع یک محصول و یک روش جدید مراقبت پوستی است که اولین بار در کره، تولید و آماده برای مصرف شد. به طور طبیعی، پوست انسان دارای ویژگی هایی است که غالبا مورد پسند نیستند، مثلا برخی قسمت های پوست صورت تیره است، منافذ باز دارد، رطوبت و درخشندگی خود را از دست می دهد، و همچنین قرمزی، یا جای جوش ها و غیره. برای رفع این مشکلات نیز، افراد به استفاده از کرم پودر ها روی آوردند. کرم پودر ها قادر بودند تا مدت نه چندان طولانی روی پوست ثابت بمانند، اما مشکلات بسیار زیادی هم به همراه خود داشتند. از جمله این مشکلات می توان به پاک شدن آنها در صورت شسته شدن و یا لمس شدن، ماسیدن آن ها در صورت قرار گرفتن در معرض گرما و تعریق، آسیب زدن به پوست در صورت استفاده مداوم و غیره اشاره کرد.

تمامی مشکلاتی که ذکر کردیم، به همراه باقی مسائل، برخی افراد را به فکر انداخت که برای ساخت نسل جدیدی از کرم پودر ها اقدام نمایند. آن ها سعی داشتند کرم پودری بسازند، که از روی پوست پاک نشود، نیاز نباشد مدام آن را تمدید کرد. خبر خوب این است که آنان در ساخت این محصول موفق بودند و نتیجه تلاش های آن کرم پودر بی بی گلو می باشد. این کرم پودر، دائمی می باشد. تصور کنید از خواب بیدار شوید، صورتتان را بشویید، و بدون استفاده از هیچ کرمی، پوستی شفاف و یکدست داشته باشید. کرم پودر بی بی گلو، این رویا را برای ما محقق کرده است.

کرم پودر دائم bb glow

توضیح کوکتل مزووایت BB Glow Starter : 

بی بی گلو یکی از بهترین کرم پودر های دائم حال حاضر کشور است که محصولات این کمپانی در بیش از 70 کشور دنیا استفاده میشود .ترکیباتی که در این نوع از کوکتل ها استفاده میشود با بالا ترین استاندارد های آزمایشگاهی تولید شده است تا بتواند بهترین عملکرد را داشته و رضایت دکتر و بیمار بطور کامل جلب نماید .چگونگی ساخت و ساختار شیمیایی این کوکتل ها موجب کاهش فاصله ی پوست و عضله میشود که باعث رفع کک مک های پوستی میشودبی بی بی گلو با تنظیم کردن خطوط لایه های پوستی و تحریک کلاژن ها و لیپید های زیر و روی پوست رنگ پوست صورت شمارا درخشان تر و جوان تر میکند

  • یکدست کننده‌ی پوست
  • بستن منافذ باز
  • کاهش قرمزی پوست
  • کاهش تیرگی زیر چشم
  • دارای نتایج بلند مدت ۶ ماه

مزووایت چیست

از مزووایت برای شادابی , درخشندگی , جوان‌سازی و زیباسازی پوست خود استفاده کنید .مزووایت محصول چند سال تحقیق علمی است که برای بهبود پوست و برطرف شدن مشکلات پوستی تولید شده است همچنین می‌توانید از مزو وایت برای روشن‌تر کردن پوست خود استفاده کنید در تولید این محصول هیچگونه الکلی استفاده نشده است. 

کرم پودر دائم بی بی گلو

نحوه استفاده از کرم پودر بی بی گلو

انجام دادن این روش مراقبت پوستی،در چند مرحله صورت می گیرد، و بسیار مهم است که تمامی این مراحل، با رعایت همه قوانین و بدون کم و کاست انجام شوند، تنها در این صورت خواهد بود که نتیجه مورد نظر و مطلوب را به دست خواهید آورد.

مرحله اول:

پاکسازی پوست: در این مرحله، لازم پوست کاملا پاکسازی شود. این بدین معناست که این پاکسازی باید عمیقا صورت بپذیرد، و لایه های عمیق تر پوست را نیز پاکیزه سازد. بسته به خواست شما، ناحیه های دیگری نیز (به جز صورت)، لازم است که پاکسازی گردد. پزشک متخصص باید یک پاک کننده مناسب برای پوست شما انتخاب نماید و با استفاده از آن چربی پوست ناحیه صورت، و در صورت نیاز گردن و قفسه سینه شما را کاملا از بین ببرد. پس از انجام این اقدام، شما برای مرحله بعدی، اماده هستید.

مرحله دوم:

لایه برداری: این مرحله نیز شباهت بسیار زیادی به مرحله قبلی دارد. در این مرحله باید با استفاده از ژل لایه برداری مناسب پوستتان، هر سلول مرده ای، از روی پوست برداشته شود و نیز هر منفذی که روی پوست وجود دارد کاملا پاکسازی گردد. دقت داشته باشید، هر چه این مراحل با دقت بیشتری انجام شوند، نتیجه بهتر و مطلوب تری در انتظار شما خواهد بود. چرا که هدف اصلی از انجام دادن این اقدامات، آماده سازی پوست برای تزریق کرم پودر می باشد.

مرحله سوم:

خنثی سازی: در این مرحله، پزشک متخصص باید از تونر مناسب استفاده کند، تا وضعیت پوست شما را به اصطلاح، خنثی سازی نماید. منظور از خنثی سازی در این جا این است که با استفاده از تونر، PH مطلوب پوستتان بازگردد. البته انجام این مرحله، خاصیت های دیگری نیز دارد که از جمله آن ها می توان به کاهش قرمزی پوست و نیز آبرسانی به پوست اشاره نمود.

مرحله چهارم:

سرم تقویت کننده و احیا کننده: در این مرحله با استفاده از سرم های تقویت کننده، و مالش دادن آن ها بر سطح پوستتان، پوستتان را بیشتر برای استفاده از کرم پودر بی بی گلو آماده می نمایند.

مرحله پنجم:

تزریق سرم بی بی گلو: با استفاده از روش میکرونیدلینگ، کرم پودر با رنگ انتخابی شما تزریق می شود.

مرحله ششم:

زدن ماسک: هدف از زدن این ماسک، تسکین دادن پوست، و تقویت آن است.

مرحله هفتم:

انجام ال ای دی تراپی: انجام این مرحله، باعث گرفتن نتایج بهتر می شود. پیشنهاد می شود مدت زمان انجام ال ای دی تراپی 15 دقیقه به طول بینجامد.

مرحله هشتم:

استفاده از کرم ترمیم کننده: بسیار مهم است که این کرم از بهترین کیفیت برخوردار داشته باشد، تا تمامی نیاز های پوست را بتواند به خوبی برطرف نماید.

کوکتل bb glow

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی