به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محیط کشت اوره آگار

مدل: 500 گرم (مرک)
دسته بندی: محیط کشت
شناسه محصول: 15384
برند: مرک

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محیط کشت اوره آگار مرک

اوره که با نام کاربامید نیز شناخته می شود، یک ترکیب بی خطر و مفید با سابقه قابل توجه است. اوره یک ترکیب آلی غنی از نیتروژن است که به دلیل محتوای نیتروژن بالا، غیر آلاینده بودن، استفاده آسان و اثر افزایش عملکرد خوب در بین کشاورزان محبوب است.  در سال 1828، شیمیدان آلمانی فردریش ولر1، که در آن زمان در دانشکده پلی تکنیک (دانشگاه فنی کنونی) برلین مشغول به کار بود، مقاله مهمی را منتشر کرد که در آن نشان داد که یک مولکول زیستی، اوره، می تواند از یک ماده اولیه غیربیولوژیکی سنتز شود.  Wohler ترکیب معدنی آمونیوم سیانات را در آزمایشگاه تهیه کرد، سپس آن را حرارت داد و باعث ایزومریزه شدن آن به اوره شد. این واکنش که اکنون به عنوان "سنتز wohler شناخته می شود، به رد مفهوم حیات گرایی کمک کرد، که معتقد بود مولکول های "ارگانیک" را فقط موجودات زنده می توانند بسازند. در واکنشی شبیه به سنتز Wohler، کاربامات آمونیوم می تواند به اوره و آب تبدیل شود. این اساس فرآیندی است که برای تولید صنعتی اوره برای تقریباً یک قرن استفاده شده است. آمونیاک و دی اکسید کربن (CO2) به صورت گرمازا واکنش نشان می دهند تا نمک کاربامات تولید شود که سپس برای تشکیل اوره حرارت داده می شود. گرمای به وجود آمده در واکنش اول می تواند واکنش بعدی را هدایت کند. به طور معمول، آمونیاک و اوره در یک کارخانه تولید می‌شوند تا بخشی از محصول جانبی دی اکسید کربن حاصل از تولید آمونیاک را بتوان برای تولید اوره استفاده کرد.
ویژگی های محیط کشت 
این محیط کشت ، یک محیط کشت مهم افتراقی در میکروبیولوژی است. از ویژگی های پپتون این است که منبع مواد مغذی ضروری است. سدیم کلرید نیز تعادل اسمزی را حفظ می کند این در حالی است که گروه های فسفات به عنوان بافر های محیط عمل می کنند. از اوره نیز برای آزاد سازی آمونیاک استفاده می شود. قرمز فنل قلیایی نشانگر ایجاد شده به واسطه تغییر رنگ قابل مشاهده از رنگ نارنجی به صورتی را تشخیص می دهد، محیط بدون اوره به عنوان کنترل منفی برای حاکمیت عمل می کند. نتیجه های مثبت همه ی محیط های آزمایشی اوره به تشکیل قلیائیت متکی هستند در نتیجه برای تعیین نرخ موارد مطلق فعالیت اورهاز نیستند.

فروش محیط کشت مرک اوره آگار

آریا طب یک شرکت فعال در زمینه فروش انواع تجهیزات و ملزومات آزمایشگاهی است که در زمینه فروش انواع رسانه های کشت نیز فعالیت دارد. محیط کشت مرک اوره آگار یکی از انواع محیط کشت موجود در آریا طب می باشد که به صورت اینترنتی به فروش می رسد. این بستر کشت ساخت مرک آلمان می باشد که با کیفیت خوب و قیمت مناسب به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محیط کشت اوره آگار به مقاله زیر توجه کنید.

فروش بستر کشت

محیط کشت اوره آگار یک محیط کشت افتراقی است که برای شناسایی و شناسایی انتروباکتریاسه با آنزیم اوره آز استفاده می شود. برخی از باکتری ها به دلیل داشتن آنزیم اوره آز توانایی هیدرولیز اوره و تولید آمونیاک و دی اکسید کربن را دارند. از جمله مواد تشکیل دهنده محیط کشت اوره آگار می توان به پپتون، دکستروز، فنل رد، کلرید سدیم، دی هیدروژن فسفات پتاسیم و دی هیدروژن فسفات دی سدیم اشاره کرد.

ویژگی های محیط کشت اوره آگار

  • محیط کشت دیفرانسیل
  • حاوی کلرید سدیم برای حفظ تعادل اسمزی محیط
  • حاوی فنل قرمز به عنوان نشانگر pH است

استفاده از محیط کشت اوره آگار

  • شناسایی و تشخیص باکتری های گرم منفی با فعالیت اوره آز مانند سودوموناس، بروسلا و ...
  • بین گروه های پروتئوس تمایز قائل شوید

خرید محیط کشت اوره آگار

از طریق این صفحه می توانید محیط کشت اوره آگار را از شرکت آریا طب خریداری کنید. خرید از آریا طب به صورت آنلاین بوده و به تمام نقاط تهران و ایران از طریق پست ارسال می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید محیط کشت مرک اوره آگار می توانید با همکاران ما در واحد پشتیبانی فروش تماس حاصل فرمایید.

کاربرد محیط کشت اوره آگار 
این نوع محیط کشت با اضافه شدن اوره برای تشخیص دادن تولید اورهاز به ویژه توسط اعضای جنس پروتئوس کاربرد دارد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی