به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ماسک جوانسازی صورت بلوبری

مدل: ماسک کلاژن
دسته بندی: مراقبت از پوست
شناسه محصول: 5487

تماس بگیرید

  • ساخت کره
  • ماسک جوانساز
  • انتی اکنه

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ماسک صورت کلاژن

 

توضیح ماسک جوانسازی صورت بلوبری : یکی از روش های کم هزینه و سریع برای جوانسازی پوست استفاده از ماسک های صورت می باشد. ماسک های صورت از تنوع بالایی برخوردار بوده و در انواع مختلف در بازار موجود است یک نمونه از ماسک های موجود که در جوانسازی پوست صورت بسیار موفق عمل می کند ماسک جوانسازی صورت بلوبری است که با قیمت مناسب به فروش می رسد.

ویژگی های ماسک جوانسازی صورت بلوبری :

مغذی کننه پوست صورت

تمیز کننده منافذ صورت

جوانسازی و ترمیم پوست

از بین برنده چین و چروک

سفت کننده پوست صورت 

روشن کننده پوست صورت

مرطوب کننده پوست صورت

برای دیدن صفحه اصلی ماسک ها کلیک کنید

  • مواد اصلی : گلیسیرین 

موارد استفاده : پاکسازی پوست، استفاده بعد از مزونیدلینگ، میکرونیدلینگ، میکرودرم، فشیال، کربوکسی

اگر در یک روز گرم تابستانی یا در یک روز بهاری پوستتان در معرض نور خورشید قرار گرفته و دچار سوختگی شده است و احساس سوزش و خارش دارید و از تغییر رنگ پوست خود ناراحت و به دنبال راه حلی مناسب، سریع و موثر برای روشن شدن و رفع آثار آفتاب سوختگی هستید اما علی الرغم امتحان تمامی راه ها و مواد گوناگون نتوانسته اید به هدف خود دست یابید ما به شما عزیزان راه حلی فوق العاده موثر و راحتی را پیشنهاد می دهیم برای این منظور شما می توانید از ماسک جوانسازی صورت بلوبری استفاده نمایید این ماسک آبرسان قوی بوده و به صورت موثری پوست را ترمیم می نماید و با کمک آن می‌ توان مشکلات پس از آفتاب سوختگی را به شدت کاهش داد و پس از مدت کوتاهی شاهد ترمیم و تسکین پوست خود باشید بنابراین باید گفت که ماسک ورقه ای آبرسان و ترمیم کننده بلوبری بهترین گزینه برای پوست هایی است که دچار آفتاب سوختگی شده اند همچنین برای پوست های بسیار حساس نیز مناسب می باشد.

ماسک معرفی شده ساخت کشور کره بوده و برای انواع پوست ها اعم از خشک، حساس، مختلط و چرب کاملاً موثر و ایده آل می باشد. ماسک جوانسازی صورت بلوبری از عصاره بلوبری برخوردار است که سبب می‌ شود تا رطوبت پوست به طور موثر حفظ گردد بلوبری به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان قوی باعث رطوبت رسانی پوست شده و کم آبی پوست را جبران می کند این میوه یکی از 10 غذای مفید جهان برای پوست های خشک است که در خود ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری دارد که با لایه برداری کمک می کند تا پوست بسیار تمیز، شفاف و جوان شود. ماسک جوانسازی صورت بلوبری دارای خواص آنتی اکسیدانی، لایه برداری و آبرسانی است که باعث کاهش کبودی و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی می شود و در واقع نقش یک ضد آفتاب قوی را بازی می‌ کند .

همچنین به عنوان یک مرطوب کننده قوی عمل کرده و پوست را همواره مرطوب نگه می دارد به همین دلیل برای پوست های خشک که دچار خارش هستند بسیار مناسب می باشد. افرادی که به دنبال مراقبت خانگی از پوست خود هستند می توانند از این محصول استفاده کنند زیرا به بهترین شکل ممکن سبب درخشش پوست آن ها می گردد. ماسک جوانسازی صورت بلوبری از ترکیبات کاملا طبیعی، دارای خواص نرم کنندگی و سلامت بخشی تولید گردیده است با استفاده از این ماسک می توان پوست هایی که دچار آسیب دیدگی شده اند را به راحتی احیا نمود. این محصول مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین کرده و با استفاده آن پوست شروع به کلاژن سازی نموده در نتیجه پوست را صاف و کشیده می کند چنانچه بر روی پوست خود جوش های سرسیاه دارید و برای درمان آن ها با هیچ روشی به نتیجه دلخواه دست نیافته اید می توانید از این محصول استفاده کنید زیرا ماسک بلوبری با فرمولاسیون خاص خود در مدت زمانی کوتاه خیلی سریع جوش های سرسیاه را درمان می نماید .

همچنین از آن به عنوان آرام بخش، تسکین دهنده و ضد التهاب پوست نیز می توان بهره گرفت افرادی که دارای پوست چرب هستند می توانند با کمک این محصول از شر چربی های اضافه خود رهایی یابند همچنین افرادی که از لکه های پوستی خود ناراضی هستند می توانند برای کاهش رنگدانه های پوستی خود این محصول را مورد استفاده قرار دهند. ماسک جوانسازی صورت بلوبری با خاصیت سفت کنندگی تاثیر بسیاری در لیفتینگ پوست دارد چنانچه از روش های درمانی زیبایی همچون میکرونیدلینگ، میکرودرم، فشیال، کربوکسی و مزونیدلینگ استفاده کرده اید برای مشاهده تاثیرات بیشتر بعد از هر یک از این روش ها می توانید از ماسک جوانسازی صورت بلوبری استفاده نمایید و شاهد افزایش دو برابری نتایج روش های درمانی مذکور باشید. تمامی افرادی که این ماسک را مورد استفاده قرار داده اند از تاثیرگذاری سریع و کیفیت بالای آن بر روی پوست بسیار شگفت زده شده‌ اند و از آن رضایت کامل دارند.

نحوه استفاده از این محصول بدینگونه است که قبل از استفاده از آن باید صورت خود را کاملا شسته و تمیز کنید سپس اجازه دهید تا ماسک به مدت 10 الی 20 دقیقه بر روی پوست بماند و پس از این مدت آن را از روی پوست بردارید برای این که تاثیر این ماسک افزایش یابد بهتر است پس از استفاده پوست را به آرامی ماساژ دهید تا مایع ماسک کاملا جذب پوست شود.


اگر در یک روز گرم تابستانی یا در یک روز بهاری پوستتان در معرض نور خورشید قرار گرفته و دچار سوختگی شده است و احساس سوزش و خارش دارید و از تغییر رنگ پوست خود ناراحت و به دنبال راه حلی مناسب، سریع و موثر برای روشن شدن و رفع آثار آفتاب سوختگی هستید اما علی الرغم امتحان تمامی راه ها و مواد گوناگون نتوانسته اید به هدف خود دست یابید ما به شما عزیزان راه حلی فوق العاده موثر و راحتی را پیشنهاد می دهیم برای این منظور شما می توانید از ماسک جوانسازی صورت بلوبری استفاده نمایید این ماسک آبرسان قوی بوده و به صورت موثری پوست را ترمیم می نماید و با کمک آن می‌ توان مشکلات پس از آفتاب سوختگی را به شدت کاهش داد و پس از مدت کوتاهی شاهد ترمیم و تسکین پوست خود باشید بنابراین باید گفت که ماسک ورقه ای آبرسان و ترمیم کننده بلوبری بهترین گزینه برای پوست هایی است که دچار آفتاب سوختگی شده اند همچنین برای پوست های بسیار حساس نیز مناسب می باشد ماسک معرفی شده ساخت کشور کره بوده و برای انواع پوست ها اعم از خشک، حساس، مختلط و چرب کاملاً موثر و ایده آل می باشد. ماسک جوانسازی صورت بلوبری از عصاره بلوبری برخوردار است که سبب می‌ شود تا رطوبت پوست به طور موثر حفظ گردد بلوبری به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان قوی باعث رطوبت رسانی پوست شده و کم آبی پوست را جبران می کند این میوه یکی از 10 غذای مفید جهان برای پوست های خشک است که در خود ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری دارد که با لایه برداری کمک می کند تا پوست بسیار تمیز، شفاف و جوان شود. ماسک جوانسازی صورت بلوبری دارای خواص آنتی اکسیدانی، لایه برداری و آبرسانی است که باعث کاهش کبودی و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی می شود و در واقع نقش یک ضد آفتاب قوی را بازی می‌ کند همچنین به عنوان یک مرطوب کننده قوی عمل کرده و پوست را همواره مرطوب نگه می دارد به همین دلیل برای پوست های خشک که دچار خارش هستند بسیار مناسب می باشد. افرادی که به دنبال مراقبت خانگی از پوست خود هستند می توانند از این محصول استفاده کنند زیرا به بهترین شکل ممکن سبب درخشش پوست آن ها می گردد.

ماسک جوانسازی صورت بلوبری از ترکیبات کاملا طبیعی، دارای خواص نرم کنندگی و سلامت بخشی تولید گردیده است با استفاده از این ماسک می توان پوست هایی که دچار آسیب دیدگی شده اند را به راحتی احیا نمود. این محصول مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین کرده و با استفاده آن پوست شروع به کلاژن سازی نموده در نتیجه پوست را صاف و کشیده می کند چنانچه بر روی پوست خود جوش های سرسیاه دارید و برای درمان آن ها با هیچ روشی به نتیجه دلخواه دست نیافته اید می توانید از این محصول استفاده کنید زیرا ماسک بلوبری با فرمولاسیون خاص خود در مدت زمانی کوتاه خیلی سریع جوش های سرسیاه را درمان می نماید.

همچنین از آن به عنوان آرام بخش، تسکین دهنده و ضد التهاب پوست نیز می توان بهره گرفت افرادی که دارای پوست چرب هستند می توانند با کمک این محصول از شر چربی های اضافه خود رهایی یابند همچنین افرادی که از لکه های پوستی خود ناراضی هستند می توانند برای کاهش رنگدانه های پوستی خود این محصول را مورد استفاده قرار دهند. ماسک جوانسازی صورت بلوبری با خاصیت سفت کنندگی تاثیر بسیاری در لیفتینگ پوست دارد چنانچه از روش های درمانی زیبایی همچون میکرونیدلینگ، میکرودرم، فشیال، کربوکسی و مزونیدلینگ استفاده کرده اید برای مشاهده تاثیرات بیشتر بعد از هر یک از این روش ها می توانید از ماسک جوانسازی صورت بلوبری استفاده نمایید و شاهد افزایش دو برابری نتایج روش های درمانی مذکور باشید. تمامی افرادی که این ماسک را مورد استفاده قرار داده اند از تاثیرگذاری سریع و کیفیت بالای آن بر روی پوست بسیار شگفت زده شده‌ اند و از آن رضایت کامل دارند. نحوه استفاده از این محصول بدینگونه است که قبل از استفاده از آن باید صورت خود را کاملا شسته و تمیز کنید سپس اجازه دهید تا ماسک به مدت 10 الی 20 دقیقه بر روی پوست بماند و پس از این مدت آن را از روی پوست بردارید برای این که تاثیر این ماسک افزایش یابد بهتر است پس از استفاده پوست را به آرامی ماساژ دهید تا مایع ماسک کاملا جذب پوست شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی