به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل Magistral فیوژن

مدل: F- Magistral
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5930
برند: فیوژن fusion

1358000

  • کاهش سلولیت _ قابلیت استعلام اصالت کالا از وبسایت کمپانی فیوژن
  • افزایش درناژ
  • رطوبت رسانی و استحکام پوست

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل لاغری فیوژن

توضیح کوکتل درمان سلولیت F- Magestrial : در این فرمولاسیون ترکیبات فوق العاده ای به منظور بالابردن کیفیت کوکتل برای لاغری ودرمان قطعی سلولیت و پاهای سنگین ارائه شده است.این ترکیبات شامل عصاره گیاه آرتیشو یا کنگر فرنگی،سیلیکا،روتین و کمارین است. ماده ای به نام سیلیکا باعث جوانی و شادابی پوست می  شود. سیلیکا، یک ماده جدید نیست بلکه سالیان طولانی وجود داشته است. سیلیکا، دومین عنصر روی زمین است که در بسیاری از غذاهای گیاهی موجود است. این ماده معدنی برای حفظ سلامت مفید است، به تولید کلاژن کمک می کند، پوست را ضخیم تر و انعطاف پذیری آن را بیشتر می کند. رگ های خونی را تقویت می کند. با بالا رفتن سن به علت رعایت نکردن برنامه غذایی مناسب میزان سیلیکا کاهش می یابد. با کمبود این عنصر بافت ها دیگر قادر به نگه داشتن رطوبت نیست. کوکتل مزوتراپی فیوژن لاغری در این شرایط پوست خاصیت انعطاف پذیری ورطوبت خود را از دست می دهد و در نهایت پوست دچار افتادگی و چین و چروک وشلی  می شود. به این دلیل است که افراد جوانتر پوست سفت تری دارند. حتما شما هم شنیده اید که می گویندخوردن یک سیب در روز، ما را از دکتر دور نگه می دارد. این ادعا به خاطروجود فلانوئید روتین موجود در سیب درست باشد همچنین به دلیل توانایی بالقوه اش برای ارتقا تولید کلاژن و کمک به بدن برای استفاده درست از ویتامین C نیز شناخته می ‌شود. اجرای روتین، اختلال متابولیکی مرتبط با پیری، تجمع چربی، استرس اکسیداتیورا در بدن کاهش می دهد. آرتیشویا کنگر فرنگی برای پوست، مو و سلامتی بسیار مفیداست و آرتیشو یا کنگر فرنگی یک غنچه گل زمستانی است که در مناطق مدیترانه‌ای و غذاهای آن یافت می‌شود.

مزوتراپی لاغری فیوژن

کوکتل Magistral فیوژن

 

کوکتل مزوتراپی لاغری فیوژن

  • آرتیشو منبع ویتامین است میزان مناسب ویتامین C موجود در آرتیشو به بدن کمک می‌کند که در برابر واکنش‌های التهابی مقاومت کند و همچنین از عفونت به میزان قابل‌توجهی جلوگیری ‌کند  متابولیسم بدن را بهبود می‌بخشد معروف است که آرتیشو حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که برای جلوگیری از واکنش‌های زیستی ناشی از تشکیل رادیکال‌های آزاد بسیار اهمیت دارند. با استفاده از این غنچه ‌ها، حتی از بروز بسیاری از واکنش‌های سرطانی می‌توان جلوگیری کرد وبه همین دلیل منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ها و پپتیدها است که بافت پوست را بهبود می‌بخشد و سلول‌ها را تغذیه می‌کند، چین و چروک‌های ریز را از بین می‌برد، لکه‌ها را محو می‌کند  پوستی صاف و جوان وشاداب به شما می‌دهد بسیاری از کرم‌ها، ژل‌ها، معجون‌ها و لوسیون‌ها حاوی عصاره‌ی آرتیشو هستند چرا که این گیاه دارای خواص درخشان‌کننده‌ی پوست و ضد پیری است. آرتیشو همچنین برای داشتن پوستی بهتر و با ظاهری جوان‌تر، گردش خون را در سراسر بدن بهبود می‌دهد کومارین اولین بار در لوبیاهای درخت تونکا واقع در جزایر کارائیب کشف شداین عنصر موجود در دارچین های طبیعی جوش‌ها و لکه‌های پوستی را درمان نماید وبه علت که دارای خاصیت ضد قارچی و ضد باکتری است رنگ پوست صورت را بهبود بخشد و شفاف می‌کند و همچنین با بهبود گردش خون، اکسیژن و خون را به سطح بیرونی پوست کشانده و با کاهش خطوط ریز پوست، به آن حجم می‌دهد و صورت را پرتر نشان دهد. بطور کلی کوکتل لاغری فیوژن یک راه حل قطعی برای استحکام و آبرسانی پوست میباشد پروتکل مزو فیوژن محصول می‌تواند با استفاده از روش‌ مزو اعمال شود.

کوکتل Magistral فیوژن

کوکتل Magistral فیوژن

ویژگی های کوکتل درمان سلولیت فیوژن F-MAGISTRAL

  • لاغری
  • درمان قطعی سلولیت و پاهای سنگین
  •  پوست را ضخیم تر و انعطاف پذیری آن را بیشتر می کند.
  • برای داشتن پوستی بهتر و با ظاهری جوان‌تر، گردش خون را در سراسر بدن بهبود می‌دهد
  • نواحی مصرف : بدن عمق تزریق 1 تا 2 میلی‌متر میزان تزریق 10 میلی‌لیتر در هر جلسه تکنیک ناپاژ بافت  تزریق درم وبافت پیوندی درمان3 تا 5 مرتبه هر هفته محتویات کوکتل آرتیشوک ال کارنیتین 25% سیلیکون ارگانیک 4%روتین وکمارین

محلول لاغری فیوژن

مزوتراپی یک روش درمانی جایگزین است که به طور گسترده ای به کاهش وزن کمک می‌کند. اولین کاربرد این روش در درمان بیماری های عفونی و آسیب های ورزشی به کار می‌رفت. اما امروزه ثابت شده است که تزریق مقدار کمی دارو کوکتل مزو فیوژن مجستریال (MAGISTRAL)  به لایه های چربی زیر پوست، چربی را ذوب کرده و باعث کاهش وزن می‌شود. ادامه مطلب را مطالعه کنید تا تاثیر مزوتراپی بر کاهش وزن را ببینید.

کوکتل مزو فیوژن مجستریال (MAGISTRAL) چیست؟

داروهای مجستریال نوعی از محصولات دارویی هستند که در داروخانه ها برای درمان لاغری با تجویز پزشک فروخته می‌شود. مزوتراپی لاغری با استفاده از کوکتل مزو فیوژن مجستریال (MAGISTRAL) به چربی سوزی کمک کرده و باعث لاغری در قسمت های دلخواه بدن مانند شکم می‌شود.

نحوه تزریق کوکتل مزو فیوژن مجستریال (MAGISTRAL) چگونه است؟

تزریق مزوتراپی در مناطقی که سلولیت وجود دارد باعث بهبودی سلولیت نیز می‌شود. از مزوتراپی به صورت گسترده ای برای چربی سوزی و لاغری نیز استفاده می‌شود

مزوتراپی لاغری به دو صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

  • 1. مزوتراپی لیپولیز که با استفاده از سوزن انجام می‌شود.
  • 2. مزوتراپی ابلیاتیو که سلولهای چربی را با استفاده از الکتروپوراسیون از بین می‌برند.

کوکتل کاهش سلولیت فیوژن

مزوتراپی بدون سوزن شامل استفاده از دستگاه های خاصی است که منافذ و کانال های ریزی را بر روی سطح پوست ایجاد می‌کنند. سپس محلول حاوی مجستریال از طریق این منافذ و کانال ها به اپیدرم وارد می‌شوند تا به عمق مورد نظر برسند. در این روش، بدون هیچ گونه دردی مواد ذوب کننده چربی (یعنی موادی که سلول ها را حل و کوچک می‌کند) را به لایه های داخلی پوست تزریق می‌کنند. از مزیت های این روش این است که به راحتی، بدون ایجاد زخم و بدون نیاز به جراحی انجام می‌گیرد و شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق، انجام فعالیت های زندگی خود را از سر گیرید.

کوکتل مزو فیوژن مجستریال (MAGISTRAL) حاوی چه ترکیباتی هستند؟

کوکتل مجستریال حاوی کنگر فرنگی و عصاره گیاه آرتیشوک (از عصاره این گیاه برای چربی سوزی استفاده می‌شود) است. همچنین برای افزایش گردش خون در پوست از ترکیباتی مانند روتین و کوارین نیز در کوکتل مجستریال استفاده شده است.

کوکتل لاغری فیوژن

کوکتل مزو فیوژن مجستریال (MAGISTRAL) چه کاربردی دارد؟

مزوتراپی لاغری حاوی مواد حل کننده ای مانند مجستریال است که به داخل چربی پوست وارد شده و باعث کاهش چربی و و چربی سوزی و در نتیجه لاغری شکم می‌گردد. دقت کنید که تزریق باید تا عمق خاصی صورت گیرد و اگر عمیق تر تزریق شود باعث ایجاد عفونت در محل تزریق می‌شود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که توسط متخصصان حرفه ای لاغری تحت درمان قرار می‌گیرید. همچنین مدت زمان تزریق از شش تا هشت جلسه در فواصل 10 تا 14 روز پیشنهاد می‌شود.

چه کسانی باید از کوکتل مزو فیوژن مجستریال (MAGISTRAL) استفاده کنند؟

کسانی که برای لاغر کردن شکم، ران، زانو، بازوها و باسن به دنبال راه حل هایی هستند، استفاده از کوکتل مزو فیوژن مجستریال (MAGISTRAL) می‌تواند گزینه خوبی برای آنها باشد. نتایج حاصل از مزوتراپی لاغری و کاهش وزن دائمی هستند و اگر شما هم با استفاده از این مزوتراپی توانستید به اندام مورد نظر خود برسید باید یک نکته را در نظر داشته باشید که با مصرف مکمل های مناسب و رژیم غذایی درست وزن خود را به ثبات برسانید.

کوکتل لاغری و چربی سوز فیوژن

اکثر بیماران بسته به نوع سلولیت و میزان چربی خود تحت درمان قرار می‌گیرند. داده هایی که از این بیماران به دست آمده نشان می‌دهد که استفاده از مزوتراپی به کاهش وزن و لاغری افراد تحت درمان می‌انجامد. شما هم اگر تصمیم به استفاده از مزوتراپی با کوکتل مزو فیوژن مجستریال (MAGISTRAL) گرفتید، بعد از مدتی نتایج آن را در قالب بزرگ شدن سایز لباس هایتان خواهید دید.

مواد تشکیل دهنده کوکتل لاغری فیوژن : عصاره گیاه آرتیشو یا کنگر فرنگی،سیلیکا،روتین و کمارین

  • فیوژن FUSION

  • لاغری

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی