به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سرم جوانساز جنسینگ

مدل: جنسینگ
دسته بندی: مراقبت از پوست
شناسه محصول: 6932

تماس بگیرید

  • کلاژن ساز
  • روشن کننده پوست
  • 100میل

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سرم جوانساز صورت

امروزه با استفاده از پروسه های زیبایی کم تهاجمی نظیر تزریق ژل، فیلر و بوتاکس و عمل های زیبایی تهاجمی می توانید جوانی را به پوست تان بازگردانید. اما خیلی از افرادی که سراغ پروسه های تهاجمی می روند، با عوارض جانبی متعددی روبرو خواهند شد. به همین علت توصیه ما این است که از راه حل های ایمن تری برای برطرف کردن چین و چروک و جوانسازی پوست استفاده کنید. یکی از این روش ها، استفاده از سرم های جوانسازی می باشد که از مواد کاملا طبیعی ساخته شده اند و می توانند جوانی و زیبایی را دوباره به پوست تان بازگردانند.

اگر به خاطر خطوط و چین و چروک هایی که روی صورت تان هستند اعتماد به نفس خود را از دست داده اید، اما از انجام عمل های جراحی و تزریق های گوناگون می ترسید، نگران نباشید زیرا با استفاده از سرم های جوانساز می توانید اعتماد به نفس خود را دوباره به دست بیاورید.

سرم پوستی چیست ؟

این محصول زیبایی بهداشتی، امکان مراقبت از پوست را برای شما به وجود آورده است. از نظر بافت و ترکیبات سازنده، سرم های پوست با ژل، لوسیون و کرم تفاوت هایی دارند. این محصول شفاف می باشد و از غلظت بالایی برخوردار است. ترکیبات مفیدی نظیر ویتامین ها در سرم ها وجود دارند و با تاثیرگذاری سریع، می توانند در مدت زمان کمی مشکلات پوستی را از بین ببرند. از آن جایی که ماده اصلی سازنده این محصول، آب، روغن های معدنی و سایر ترکیبات مغذی است، به آبرسانی پوست کمک می کند.

از آن جایی که مواد مفیدی که در ساخت سرم ها به کار رفته اند دارای مولکول هایی با اندازه کوچک هستند، امکان نفوذ آن ها به منافذ پوست وجود دارد و از موثرترین و بهترین محصولات زیبایی به شمار می روند.

سرم جوانساز جنسینگ

با گسترش استفاده از سرم های پوست، انواع متفاوتی از آن ها در دسترس قرار گرفت که هر یک برای اهداف مشخصی مورد استفاده می گیرند. یکی از سرم هایی که با آثار پیری به خوبی مقابله می کند سرم جوانساز جنسینگ می باشد که دارای غلظت بالایی از جنسینگ است.

ترکیبات سرم جوانساز جنسینگ

ماده اصلی سازنده این محصول آب می باشد. علاوه بر آن مواد مرطوب کننده و آبرسان نیز در این سرم ها وجود دارند که می توانند به خوبی پوست را هیدراته کنند.

از دیگر مواد مغذی ای که در سرم های جوانساز جنسینگ وجود دارند می توان به ویتامین C، آنتی اکسیدان ها و هیالورونیک اسید نیز اشاره کرد. همان طور که می دانید نور خورشید و رادیکال های آزاد سبب ظهور زود هنگام آثار پیری روی پوست می شوند. اما بعد از استفاده از این محصول، یک لایه محافظت کننده روی پوست تان ایجاد می شود که مانع از صدمه دیدن پوست خواهد شد.

خواص جنسینگ

به علت خواص متعدد جنسینگ از آن در ساخت سرم های جوانساز پوست استفاده می شود. برخی از خواص آن عبارتند از:

این ماده از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید، آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد محافظت می کند و خاصیت ضد پیری دارد. به همین علت، در صورت استفاده مکرر پوستی جوان تر خواهید داشت.

این گیاه سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها می باشد. این مواد برای داشتن پوستی سالم ضروری هستند. سرم جنسینگ همچنین خاصیت لایه برداری نیز دارد و سلول های مرده را از روی پوست پاک می کند.

این ماده با افزایش گردش خون باعث می شود که رنگ پوست تان بهبود پیدا کند و ظاهر سالمی داشته باشد.

اگر حلقه های تیره دور چشم تان باعث شده اند که اعتماد به نفس تان را از دست بدهید، دیگر نگران نباشید زیرا جنسینگ یک ماده مفید و موثر در برطرف کردن این مشکلات است.

اختلالات پوستی ای نظیر آکنه، اگزما و زبری پوست می توانند خیلی اذیت کننده باشند. اما این گیاه با جذب سریع، وارد لایه های پوست می شود و می تواند این مشکلات را درمان کند.

اگر دنبال یک تونر عالی و طبیعی برای پوست تان هستید ما جنسینگ را به شما پیشنهاد می دهیم. این گیاه می تواند سطح کلاژن سازی پوست تان را تقویت کند و ظاهری جوان و زیبا به شما ببخشد.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی