به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محیط کشت رز بنگال آگار کیولب

مدل: آگار
دسته بندی: محیط کشت
شناسه محصول: 14091
برند: کیولب

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محیط کشت رز بنگال آگار

Rose-Bengal Chloramphenicol Agar یک محیط انتخابی برای شمارش مخمرها و کپک ها از طیف گسترده ای از مواد غذایی است. محیط دارای pH خنثی است و کلرامفنیکل به عنوان یک عامل انتخابی برای سرکوب رشد باکتری ها استفاده می شود. چندین محقق مزایایی را در استفاده از محیط‌هایی با pH خنثی حاوی آنتی‌بیوتیک‌ها ذکر کرده‌اند. رز-بنگال توسط کلنی های کپک و مخمر جذب می شود و در نتیجه به شمارش کلنی های کوچک کمک می کند. رز-بنگال همچنین اندازه و ارتفاع کلنی های کپک مانند Neurospora و Rhizopus spp را کنترل می کند. بنابراین از رشد بیش از حد سویه های با رشد آهسته توسط گونه های سرسبزتر جلوگیری می شود و به شمارش صفحات کمک می شود. انتخاب یک محیط مناسب برای شمارش مخمرها و کپک‌ها تا حد زیادی به ماهیت مواد غذایی مورد بررسی و موجودات موجود بر روی آنها بستگی دارد. رزبنگال کلرامفنیکل آگار برای غذاهای پروتئین دار تازه توصیه می شود که فلور مرتبط با آن عمدتاً از باکتری های میله ای گرم منفی تشکیل شده است، اگرچه باید توجه داشت که کلرامفنیکل به تنهایی ممکن است برای مهار پس زمینه باکتری کافی نباشد. به دلیل پایداری کلرامفنیکل، آگار رزبنگال کلرامفنیکل نیز زمانی مناسب است که دمای انکوباسیون بالاتر و طولانی در حدود 35 درجه سانتیگراد مورد نیاز باشداسمیت و داوسون از رز بنگال آگار برای جداسازی انتخابی قارچ ها از نمونه های خاک استفاده کردند. همانطور که در "نگاهی دقیق تر" اشاره کردیم: آگار مالت اغلب اوقات آگارهایی که برای رشد مخمرها و کپک ها استفاده می شوند دارای PH اسیدی پایین هستند. با این حال، رز بنگال دارای pH خنثی تری است. مخمرها و کپک ها در واقع می توانند در محدوده وسیعی از pH رشد کنند. 

ویژگی های محیط کشت رزبنگال آگار کیولب
اسمیت و داوسون دریافتند که رز بنگال افزوده شده به محیط تقریباً خنثی (pH 6.8) اجازه می دهد تا کلنی های بیشتری در مقایسه با محیط اسیدی ایجاد شوند. برخی از فرمول های رز بنگال شامل افزودن یک عامل انتخابی، مانند محبوب ترین نسخه، کلرامفنیکل است که از رشد قارچ ها حمایت می کند و در عین حال رشد باکتری ها را محدود می کند. آگار رز بنگال ما شامل افزودن هیچ عامل انتخابی نمی شود رزبنگال آگار به درستی نامگذاری شده است زیرا نه تنها حاوی رز بنگال به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده است، بلکه رنگ صورتی زیبایی نیز دارد. رز بنگال به مهار رشد باکتری در آگار کمک می‌کند و همچنین رشد کپک‌های سریع‌الرشد را که می‌توانند به سرعت از آگار سبقت بگیرند را محدود می‌کند و در نتیجه رشد هم‌آهنگ را به همراه دارد. بدون برخی از این عوامل انتخابی، گاهی اوقات تفسیر نتایج آگار دشوار خواهد بود. رز بنگال رنگی است که توسط سلول های کلنی های مخمر و کپک جذب می شود و نتیجه آن کلنی های صورتی است. اگر به برنامه BioPaddles Lite ما یا سند فنی توسعه‌یافته‌ای که در دسترس داریم نگاهی بیندازید، چندین تصویر از مستعمرات صورتی، به‌ویژه تصاویر مخمر، خواهید دید. رز بنگال آگار همچنین حاوی دی پتاسیم فسفات به عنوان یک عامل بافر و سولفات منیزیم برای تامین عناصر کمیاب است. پپتون قارچی به عنوان منبع کربن و نیتروژن و دکستروز به عنوان منبع انرژی اضافه می شود.

محیط کشت رز آگار بنگال برای فروش

شرکت اینترنتی آریا طب فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی آماده ارائه خدمات در زمینه فروش انواع بستر کشت با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. اطلاعات محصول به شرح زیر است و برای اطلاع از قیمت و خرید محیط کشت رز بنگال آگار می توانید به ابتدای صفحه مراجعه نمایید.

محیط کشت رز بنگال آگار یک محیط کشت ویژه است. از این محیط کشت برای شمارش انواع مخمرها و کپک ها در مواد غذایی به ویژه مواد غذایی پروتئینی استفاده می شود. این محیط کشت بر پایه آگار بوده و به دما حساس است. این محیط از مخلوطی از مواد معدنی و آلی تشکیل شده است. این محیط به رنگ قرمز تا صورتی است و بویی شبیه پپتون دارد زیرا حاوی مقادیر کمی پپتون قارچی است. همچنین یک محیط مغذی است زیرا درصد زیادی از افزودنی های محیط کشت گلوکز است.

ویژگی های محیط کشت رز بنگال آگار

  • محلول در آب
  • ترکیبی از مواد مغذی مختلف
  • حساس به دما
  • بوی پپتون میده
  • رنگ قرمز تا صورتی

محیط کشت رز بنگال آگار rose bengal agar

رزبنگال همانطور که  از نامش پیدا می باشد نام گلی سرخ رنگ است که عموما برای شناسایی و جدا کنندگی محیط هایی که دارای قارچ هستند به کار میرود که نوع محیط کشت انتخابی بوده است و حالت سازندگی محیط کشت رزبنگال آگار زمانی روی می دهد که در مخزن ها جای داشته باشد و برگشته از رسانه های اسیدی بوده است و پایداری بالایی در رابطه با پایگاه خود دارد  که آگار موجود در رزبنگال باعث شده تا حالت ژله ای به خود بگیرد.

هرچند دوز آگار به قدری بالا است که  قادر به تشخیص نیست که آگار تنها برای چسبندگی به کار رفته اسا یک تست شایع بوده است که تب مالت را بررسی می کند که توافق تشکیل اصلاح را بیان می کند  طوری که اصول اصلاح تست ها مثبت است  که تشکیل شده از pH برای تشخیص و تمایل رنگ است  محیط کشت رزبنگال حالت مایع دارد که افزودن آگار در کنار مایع بودن چسبندگی را افزایش می دهد که حالت سرخی رشد میکروب و گیاهان کوچک را افزایش می دهد.

رزبنگل ترکیبات خود مواد متفاوتی در جهت رشد به کار رفته کربن و آب عمده ترین نوع بوده است  تا رشد جرگه میکروبی را نمایان کنند که پی اچ مصرفی قدرت تشخیص را دارا است و جزو عناصر حیاتی شناخته شده است که pH مانع از صرف آمینو اسیدها می گردد  که تمایز را با توجه به حالت PH محاسبه می کنند که طیف گسترده ای را دربرمی گیرد  که تمام نکات حائز برای تولید رزبنگال و ایفای تست آن روی می دهد  که اجزای رزبنگال اصولا ترکیبات مغذی را در بر دارند که حداکثر دما ۳۷ درجه سانتی گراد است  که دراین صورت تسهسل تشخیص را ایفا می کند تا شمارش بندی به راحتی انجام گردد  و جداسازی اولبه توسط اورگانیسم هارا ایفا می کند و یک کشت فاکتور را دارا است  که منبع و جلدوگیری از رشد باکتری آلوده است و بازیابی را بر می دارد و غنی شده از مایعات است و هدف یکسانی را دارا است.

استفاده از محیط کشت رز بنگال آگار

  • برای جداسازی و شمارش انواع قارچ ها در غذا
  • محیط کشت اختصاصی
  • مواد برای تجزیه و تحلیل

محیط کشت رز بنگال آگار را بخرید

فروشگاه آریا طب عرضه کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی مفتخر است انواع بستر کشت را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب در مقادیر دلخواه به تمامی خریداران در سراسر کشور تحویل دهد. اکنون می توانید برایخرید بستر کشت از طریق این صفحه برای رز بنگال آگار کلوب سفارش دهید. در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل سفارش و خرید کالا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کاربرد های محیط کشت رزبنگال آگار کیولب

این فصل بحث می‌کند که آگار رز بنگال کلرامفنیکل (RBC) محیطی انتخابی برای شمارش کپک‌ها و مخمرها در غذاهای حاوی کلر تتراسایکلین است. در حال حاضر بیشتر با کلرامفنیکل استفاده می شود. گنجاندن رز بنگال نه تنها اندازه و ارتفاع کلنی های کپک را محدود می کند، بلکه به شمارش کمک می کند که رنگ توسط قارچ ها گرفته می شود. کلرامفنیکل به عنوان عامل انتخابی برای سرکوب اکثر باکتری ها استفاده می شود. آگار RBC برای استفاده با غذاهای پروتئین دار و در جاهایی که دمای جوجه کشی بالاتر از حد معمول لازم است مناسب است. نه برای گروه‌های خاصی از قارچ‌ها انتخاب می‌شود و نه برای شناسایی تولیدکنندگان خاص مایکوتوکسین تشخیصی است. آگار RBC از پپتون قارچی، گلوکز، دی پتاسیم هیدروژن ارتوفسفات، سولفات منیزیم، رز بنگال، کلرامفنیکل، آگار و آب مقطر یا یونیزه شده تشکیل شده است. این نشان می دهد که در مواردی که تعداد جداگانه کپک ها و مخمرها مورد نیاز است، با ظاهر مورفولوژیکی و در صورت لزوم، بررسی میکروسکوپی دو گروه از میکروارگانیسم ها شناسایی شوند. کلنی های مخمرها و باکتری ها اشتباه گرفته شده اند و باید به صورت میکروسکوپی بررسی شوند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی