به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر موتور جراحی و ایمپلنت

مدل: تعمیر تجهیزات دندانپزشکی
شناسه محصول: 5021

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر موتور جراحی و ایمپلنت

موتور جراحی ایمپلنت

  • یکی از مهمترین وسایلی که به دندانپزشکان در روند درمانی دندانها کمک میکند موتور جراحی و یا ایمپلنت میباشد. موتور ایمپلنت به دندانپزشکان کمک میکند تا پس از بررسی اینک فرد بیمار واجد شرایط کاشت ایمپلنت میباشد یا خیر این فرایند را با ابزار مناسب و دقیقی انجام دهد. آریا طب دارای بهترین و ماهرترین و متخصصی ترین کادر تعمیرات و بازسازی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در سطح کشور میباشد که شما پزشکان محترم میتوانید با صرف کمترین زمان و هزینه موتور جراحی و ایمپلنت خود را بازسازی و تعمیر کنید.
  • امروزه اکثر افراد تمایل دارند که دندان هایی زیبا و مرتب داشته باشند به همین منظور علاقه زیادی به انجام ایمپلنت دارند دندانپزشک این کار را توسط موتور ایمپلنت انجام می دهد این عمل به گونه ای دندان را بازسازی و ترمیم می نماید که به جرات می توان گفت بهتر از خود دندان می باشد. دندانپزشک با کمک این وسیله کوچک دارای راحتی بیشتری است و انجام ایمپلنت بدون این دستگاه قابل تصور نیست البته تمامی دندانپزشکان این کار را انجام نمی دهند اما چون تقاضا افزایش پیدا نموده است اکثر دندانپزشکان با کسب تخصص های لازم در این زمینه و خرید موتور جراحی و ایمپلنت این خدمات را به متقاضیان ارائه می دهند. تخصص دندانپزشک در این زمینه و کیفیت دستگاه ایمپلنت دارای اهمیت فوق العاده بالایی است.
  •  
  •  توجه: اگر دندانپزشکی دستگاه بی کیفیتی را برای انجام ایمپلنت مورد استفاده قرار دهد حتی اگر دارای تخصص لازم در این زمینه باشد باز کار به صورت مطلوب انجام نمی شود و همچنین درگیری های دندانپزشک در کار را افزایش می دهد پس لازم است قبل از اینکه دستگاهی خریداری گردد تمام جوانب کیفیت و کارایی آن مورد لحاظ قرار گیرد و پس از اینکه از کیفیت آن اطمینان کافی حاصل شد آن را خریداری کرد. برندهای موتور ایمپلنت موجود در بازار تجهیزات پزشکی غالبا چینی و ایتالیایی می باشند. تولیدکنندگان ایتالیایی در ساخت موتورهای ایمپلنت با کیفیت و کارایی بالا دستی توانا دارند و توانسته اند در بین سایر رقبا از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند.

تعمیر موتور جراحی و ایمپلنت

تعمیر موتور ایمپلنت

همانطور که در بالا اشاره شد خرید دستگاه ایمپلنت مرغوب از برند معتبر باید در اولویت قرار گیرد تا بعدها با مشکلاتی راجع به کارکرد آن مواجه نشویم البته ناگفته نماند دستگاه های ایمپلنت و جراحی از حساسیت بالایی برخوردار هستند که حتی اگر دارای کیفیت بالایی باشند نیاز به مراقبت ویژه دارند تا دچار خرابی، نقص و عیب نشوند بنابراین رعایت اصول نگهداری حائز اهمیت است از این نکته نیز غافل نشویم حتی اگر دستگاه توسط کمپانی معتبر با درجه کیفیت بالا تولید شده باشد باز با گذر زمان و همچنین کار مداوم دچار فرسودگی شده و ممکن است پس از مدتی نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشد. پس اگر دستگاه ایمپلنت مطب شما مانند روز اول کار نمی کند و دچار مشکلاتی شده است می توانید برای تعمیر آن به بخش تعمیراتی شرکت آریا طب مراجعه نموده و دستگاه خود را تحویل داده تا متخصصین ما با استفاده از دانش و تجربه خود و با بکارگیری قطعات اصل جهت تعمیر موتور جراحی و ایمپلنت شما اقدام نموده و آن را کاملا سالم و در اسرع وقت به شما عزیزان تحویل دهند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی