به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی منحنی استیل

مدل: ترالی منحنی استیل
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 3981

4100250


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترولی منحنی استیل

از دیگر ترالی های کاربردی در محیط بیمارستان،ترالی منحنی استیل است که وزن بسیار سبکی دارد. خیلی آسان و راحت جابه جا می گردد. ترالی منحنی استیل قابلیت وزنی بسیار زیادی دارد و می توان با استفاده از این نوع ترالی در تمام بخش های بیمارستانی دارو و یا پانسمان را جابه جا نمود.جنس بسیار مقاومی دارند از استنلس استیل بسیار در جه یک 304 تولید شده اند که برای حمل و جابه جایی لوازم پزشکی در محیط بیمارستان کارایی دارد.صفحات استیلی این نوع ترالی با لبه های تاشده تولید شده اند که این امکان را به ترالی می دهد تا از ایجاد هر گونه آسیبی جابه جایی انجام گردد.این نوع ترالی منحنی استیل شکل دارای بامپر نیز می باشد.برای جابه جایی و حمل و نقل آسانتر در تولید این نوع ترالی ها از چرخ های بسیار مقاومی استفاده می گردد که هم خیلی روان هستند و در ضمن آنتی استاتیک هستند که در روند جابه جایی آن ها بسیار موثر هستند.ترالی یکی از تجهیزات پزشکی است که بسیار مورد استفاده در تمام بخش های بیمارستانی می باشد. در جهت افزایش سطح کیفیت و هم چنین کمیت تجهیزات پزشکی از این نوع ترالی ها در انواع مختلف و با طراحی های مختلف تولید شده است که هر کدام کارایی خود را دارند.از مواردی که بسیار کاربردی و در ضمن برای بهبود اوضاع و شرایط بیماران بسیار حیاتی هستند ترالی های منحنی استیل می باشند.ترالی منحنی استیل از تجهیزات بیمارستانی است که کاربرد دوجهته دارد یعنی هم موجب رفاه حال بیماران می گردد و هم موجب می شود که پرسنل و پرستاران بخش دارای عملکرد سریع تری باشند. چراکه پرستاران با استفاده از ترالی به آسانی می توانند به مجموعه کاملی از داروها و لوازم پزشکی دسترسی داشته باشند و این بسیار در روند کاری آن ها تاثیرگذار است.
W1200 * D460 * H900mm

​​​                                                                     ترالی منحنی استیل

ترالی منحنی استیل اتاق عمل

همان طور که از نام محصول مشخص است، در اتاق عمل و حین انجام جراحی استفاده می شود و ست جراحی و سایر وسایل مورد نیاز جراح روی آن قرار می گیرد. معمولا به صورت منحنی ساخته می شود. این طراحی به این دلیل است که وقتی ترالی در کنار تکنسین یا جراح قرار می گیرد دسترسی به تمامی وسایل به راحتی امکان پذیر باشد.
این میز انواع مختلفی دارد اما همه آنها ویژگی های ثابتی نیز دارند از جمله ...

  1.  داری 5 چرخ ABS است
  2.  داری دو طبقه مجزا است
  3.  طبقه ها هم به صورت گارد و هم با گارد سه طرفه هستند
  4.  جنس این میز تمام استیل است
  5.  قابلیت حمل آسان
  6.  بدون اره و گوشه تیز

ترالی های کرو بیشتر مخصوص جراحی هایی است که اسکراپ باید حداقل گردش را در فضای جراحی بعلت حساسیت نوع جراحی باید داشته باشد
معمولا جنس تمام ترالی های اتاق عمل از استیل زنگ نزن می باشد که بعلت نظافت مکرر در هر شیفت با انواع مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده ،آسیبی به آنها نرسد.
ترالی ها به دو دسته متحرک و نیمه متحرک تقسیم می شود که بیشتر از نوع متحرک آنها استفاده می گردد.
نوع نیمه متحرک دارای دو چرخ و دو پایه دارد که از حرکت آنها هنگام جراحی جلوگیری می کند.
نو متحرک ترالی های اتاق عمل اکثرا دارای چهار چرخ و مجهز به قفل چرخ می باشد که بعد از مشخص شدن محل قرار گیری آن چرخ ها برای ثابت شدن قفل می شود و پس از جراحی قفل ها آزاد و ترالی جابجا می گردد.
نکته ای که در اینجا می توان به انن اشاره کرد در سایز ترالی ها و تعداد استفاده در هر جراحی می باشد.
بعضی جراحی ها دارای تجهیزات بسیار زیادی هستند که گاهی به سه یا چهار ترالی جراحی نیاز است.
ودر بعضی از جراحیها به جهت سادگی عمل و کم بودن تعداد وسایل مورد نیاز از ترالی های کوچک استفاده می شود.
به بعضی از ترالی ها اصطلاحا میز میو هم گفته می شود.

ترالی منحنی استیل

نکته ای که باز در مورد این ترالی های اتاق عمل باید بسیار توجه شود و به طول عمر کاری ترالی اتاق عمل می افزاید، استفاده نکردن از مواد شیمیایی خورنده استیل که باعث از بین رفتن روکش استیل ترالی اتاق عمل می شود و رعایت عدم اصابت ترالیها با درب و دیوار اتاق عمل و یا اشیا اطراف اتاق عمل و تخت جراحی می باشد.
 مدل های دیگر از ترالی در اتاق وجود داردکه متناسب با فیلد جراحی و مرکز جراحی می تواند متفاوت باشد.
ترالی ، متناسب با استفاده هایی که از آن میشود می تواند انواع مختلفی داشته باشد مثلا ترالی حمل دارو ، ترالی اورژانس، ترالی پانسمان ،ترالی ECG و ترالی کپسول اکسیژن .
انواع ترالی در بازار تجهیزات پزشکی ایران عرضه می شوند. هنگام خرید این تجهیزات باید دقت شود که در کدام بخش مرکز درمانی و با چه هدفی به کار می روند. جنس وسیله نیز بسیار مهم است و باید در مقابل تمیز و ضد عفونی کردن های متوالی مقاوم باشد و دچار زنگ زدگی نشود.

  • ترالی ساده

  • استیل

  • پارس مهر

  • طب کاران

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی