به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بهبود زخم سامون ووگ

مدل: VOGUE SOMON DNA
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 6188

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل درمان و بهبود زخم سامون ووگ  VOGUE SOMON DNA

  • توضیح کوکتل بهبود زخم سامون ووگ : کوکتل بهبود زخم سامون ووگ VOGUE SOMON DNA ساخت كشورهلند مواد تشكيل دهنده ي اين كوكتل شامل دي.ان.اي پي.دي.آر.ان (PDRN) می باشد که شامل مواد تشکیل شده ی ماهیست وتغذیه مناسبی برای پوست می باشد وعلاوه بر آن بهبود زخم را تسریع می بخشد.همچنین به بازسازی واحیای بافت همبند درم بهبود می بخشد.این محلول خاصیت شفاف سازی شگفتی انگیزی داشته که به تابندگی پوست شما کمک می کند و آن ویژگی را مدیون ذرات طلای مرغوب می باشد.حدود 24هزار ذره ی طلا ی موجود دراین کوکتل روشنایی چشمگیری تقدیم چهره تان خواهد کرد.

ویژگی های کوکتل بهبود زخم سامون ووگ : 

  • تسریع بهبود زخم
  • بازسازی بافت همبند درم 
  • احیای بافت همبند درم 
  • شفاف سازی پوست 
  • نحوه مصرف کوکتل بهبود زخم سامون ووگ : نحوه ی مصرف کوکتل به روش میکرو نیدلینگ می باشد که معنای لغوی آن استفاده از یک ابزار با سوزن های کوچک است که در لایه بالای پوست وارد می شوند. میکرونیدلینگ یک درمان پوستی غیر مهاجم است که در آن یک متخصص پوست یا زیبایی، عمدتا در لایه بالایی پوست، با استفاده از سوزن های میکرو سوراخ های ریزی ایجاد می کند. سوزن ها معمولا در حدود 0.5 تا 2 میلی متر قطر دارند. میکرونیدلینگ همچنین می تواند در خانه با ابزار تخصصی انجام شود.اما حتما با مشاوره انجام گیرد.
  •  
  • دلیل محبوبیت روش میکرونیدلینگ : دلیل محبوبیت این شیوه رشد فیبروبلاست ها، سلول های اپیتلیوم و اندوتلیال را تحریک می کند که می تواند به ایجاد پوست سالم منجر شود که به نوعی اثبات خود در شاخه ی زیباییست. برای استفاده از این کوکتل ابتدا تزریق با آمپول صورت گرفته سپس با غلتک مخصوص مایع را به سطح پوست گسترش می دهد. که به آن MTS یا سیستم میکرونیدلینگ تراپی نیز میگویند.
  •  
  • طریقه استفاده از میکرونیدلینگ : زمان کوتاه درمان میکرو علاوه بر نتایج شگفت انگیز آن به محبوبیت این روش اضافه کرد در ۲ – ۳ دقیقه به پایان برسد. آمپول را روی پوست بگذارید و یک ماسک ورقه ای برای نرم کردن پوست بمالید. بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کرم ترمیم کننده و ضد آفتاب استفاده کنید. میکرونیدلینگ باید هفته ای یکبار با استفاده از آمپول سرم انجام شود. میکرو بیش از یک بار در هفته توصیه نمی شود. بیش از ۴ تا ۵ بار با فواصل زمانی منظم توصیه می شود. از آمپول به صورت مکرر روزانه برای بهره مندی بیشتر پوست بعد از میکرو استفاده کنید.
  •  
  • مواد تشکیل دهنده :   گلیسیرین ، نیاسینامید ، دی اکسید تیتانیوم ، هیدروکسید آلومینیوم ، تریتوکسیکاپریلیسیلینان ، پروپیلن گلیکول ، سیکلوپنتازیلوکسان ، سیکلو هگزاسیوکسان ، سیتیل اتیل هگزانواتان ، روغن معدنی ، پلی استورات ۸۰ ، استریک اسید ، استریل آل سولین ، سولفاتریل سولفان ، سولفاتیل ، سولفاتریل سولفان ، سولفاتیل ، سولفاتریل ، سدیم، سولفاتریل سولفاتین عصاره سوربیتان،عصاره کاملیا،عصاره برگ جینکو،اکسید آهن قرمز ، اکسید آهن زرد ، زرد عطر
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی