به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ارلن دهانه گشاد

مدل: 100
دسته بندی: ارلن
شناسه محصول: 12291

105000

100

105000
جزییات

250

221000
جزییات

500

195000
جزییات

1000

338000
جزییات

50

تماس بگیرید
جزییات

  • جنس : شیشه ای

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ارلن دهانه گشاد آزمایشگاهی

ما در دنیایی زندگی می کنیم که هر روز با نوآوری های زیادی روبرو هستیم. اما برخی از این نوآوری ها را مدیون آزمایش های شیمیایی انجام شده با دستگاه های مختلف هستیم. یکی از این لوازم به ارلن مایر دهانه گشاد معروف است که باید از آن مطلع باشید.

ارلن مایر دهانه گشاد

در واقع ارلن دهانه گشاد یکی از ظروف آزمایشگاهی هست که شکل آن با ظروف دیگر آزمایشگاهی کمی متفاوت‌تر است. اگر بخواهیم راجع به شکل این ظرف توضیح دهیم، باید گفت که قسمت پایین ارلن کمی پهن‌ و گشادتر و قسمت بالای آن باریک‌تر می‌شود که به اصطلاح ریاضی، شکل مخروطی دارد.
البته باید به این مورد نیز اشاره کرد که کف این نوع ارلن نیز مانند انواع ارلن‌های دیگر صاف می‌باشد. با این تفاوت که بر روی آن اعدادی وجود دارد. ارلن که دهانه آن گشاد باشد، در مقایسه با ارلن های دیگر کاربد گوناگون و بیشتری را دارد. علاوه بر آن‌که در گنجایش‌های گوناگونی ساخته شده  تا بنا به آن گنجایش استفاده شود.
به طور معمول گنجایش این مدل ارلن‌ ها از هفتاد میل در سایز کوچک  شروع و تا دویست‌وهشتاد میل در سایز بزرگ ادامه دارد. لازم به ذکر می‌باشد که هر چه میل این ظرف مخروطی شکل کمتر باشد، بالطبع قطر دهانه کمتر و قد آن  کوتاه‌تر می‌شود. این موضوع  برعکس نیز وجود دارد.

ارلن دهانه گشاد چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر قصد خرید ارلن دهانه گشاد را دارید.  با ویژگی‌های آن بهتر است، آشنا شوید تا بهترین را انتخاب کنید. یکی از این ویژگی‌ها، جنس شیشه ارلن می‌باشد. در برخی  مواقع  این نوع ارلن  روی گرما و یا دمای زیاد  قرار داده می‌شود. پس  از جنس پیرکس  باید ساخته شده باشد تا در زمان استفاده دچار شکسته شدن و یا ترک نشود.
یکی دیگر از ویژگی‌های این ظرف آزمایشگاهی مخروطی شکل، ضخامت مناسب پیرکس می‌باشد تا در اثر کوچک‌ترین ضربه‌ای لب‌پر نشود و یا زمانی که این ظروف در برابر حرارت قرار می‌گیرند، در راندمان کار تغییری ایجاد نشود و کارکرد خود را به دقت و صحیح انجام دهد. البته این مورد را نباید فراموش کنید که این ضخامت به طور یکسان باید وجود داشته باشد. 
در بسیاری از مواقع درون  این شیشه‌های آزمایشگاهی که شکل مخروطی دارد، مواد شیمیایی ریخته می‌شود که به هیچ عنوان این ترکیبات شیمیایی نباید واکنش و شکل  خود را از دست بدهند. ضمن آن‌که حتماً بر روی قسمت پهن آن اعداد به رنگ سفید و با میل مشخص شده است تا اندازه‌گیری مایعات آسان انجام شود.
از ویژگی دیگر این نوع ارلن که دهانه آن گشاد می‌باشد، منتقل کردن مایعات شیمیایی درون آن است که مایعات بدون هیچ هدر رفتنی، ریخته می‌شود.

ارلن دهانه گشاد یک ارلن مایر آزمایشگاهی تخصصی با دهانه گشاد است که برای تسهیل افزودن، حذف و مخلوط کردن مواد طراحی شده است. معمولاً در شیمی، زیست‌شناسی و سایر زمینه‌های علمی برای کاربردهای مختلف که نیاز به استفاده از محیط‌های مایع دارند، استفاده می‌شود.

فلاسک ارلن با ارلن دهانه گشاد به نام مخترعش، شیمیدان آلمانی، امیل ارلن مایر، نامگذاری شده است، که فلاسک را طوری طراحی کرد که مرکز ثقل پایینی داشته باشد، که باعث می شود پایدارتر و کمتر مستعد واژگونی باشد. ارلن دهانه گشاد فضای کافی برای مخلوط کردن و افزودن مواد فراهم می کند، در حالی که شکل مخروطی فلاسک چرخش و هم زدن مایعات را تسهیل می کند.

یکی از مزایای کلیدی ارلن مایر دهانه گشاد، تطبیق پذیری آن است. این می تواند انواع مختلفی از مواد مانند اسیدها، بازها و حلال ها را در خود جای دهد و برای طیف وسیعی از کاربردهای آزمایشگاهی مانند مخلوط کردن، گرم کردن، ذخیره سازی و حمل و نقل مواد شیمیایی مختلف مناسب است.

فروش ارلن دهانه گشاد

ارلن دهانه گشاد را می توانید از فروشگاه اینترنتی تماد کالا خریداری کنید. فروش عریض ارلن به صورت اینترنتی می باشد و با انتخاب سایز و تعداد مناسب قیمت ارلن عریض می توانید قیمت ارلن را تخمین بزنید.

این قسمت برای فروش ارلن یقه پهن می باشد. در صورت نیاز دیگرظروف آزمایشگاهی روی آن کلیک کنید. شرکت آریاطب توزیع کننده و عرضه کننده انواع ظروف آزمایشگاهی از برندهای معتبر به صورت تکی و عمده می باشد.

دهان گشاد ارلن یکی از انواع آن استآرلن این فلاسک (به انگلیسی: Wide Neck Erlenmeyer Flask) مانند سایر فلاسک های ارلن، مخروطی شکل با انتهای صاف است. ارلن ظرف شیشه ای مخروطی شکل با دهانه پهن است که معمولاً در آزمایشگاه ها برای جوشاندن مایعات، جداسازی گازها و ترکیب مواد داخل آن استفاده می شود. لبه های پهن آن دوام را افزایش می دهد. ضخامت یکنواخت دیواره آن منجر به تعادل مناسب بین مقاومت مکانیکی و مقاومت در برابر شوک حرارتی می شود. آنها از شیشه بوروسیلیکات یا پیرکس و در برخی موارد از پلاستیک برای کاربردهای خاص ساخته می شوند. این محصول حجم های مختلفی دارد که هر کدام از نظر ارتفاع (h)، قطر دهانه (d2) و قطر کف ظرف (d1) متفاوت است.

ویژگی های دهانه گشاد ارلن

  • عملکرد بالا در برابر گرما
  • قابلیت گرم کردن مواد داخل آن
  • مقاوم در برابر واکنش های شیمیایی
  • با علائم سفید درجه بندی شده است
  • انتقال آسان مایع به آن

موارد استفاده از دهانه عریض ارلن

  • برای جوشاندن مایعات آزمایشگاهی، گازها را جدا کرده و به حجم برسانید
  • نگهداری مواد
  • علم شیمی
  • زیست شناسی
h/mm d2/mm d1/mm ظرفیت / میلی لیتر کد کامپیوتر عدد
70 32 42 25 1632411106025 10 1112
85 34 51 50 1632411106050 10 1112
105 34 64 100 1632411106100 10 1112
131 50 79 200 1632411106200 10 1112
140 50 85 250 1632411106250 10 1112
156 50 87 300 1632411106300 10 1112
175 50 105 500 1632411106500 10 1112
220 50 131 1000 1632411106940 10 1112
280 72 153 2000 1632411106950 6 1112

خرید ارلن دهانه گشاد

فروش آرلن گشاد وفروش انواع آرلن در فروشگاه آریاطب به صورت آنلاین بوده و محصول خریداری شده پس از پرداخت آنلاین از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز شهرستان ها ارسال خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از آریاطب می توانیدراهنمای خرید را ببینید . همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی ازآرلن دهانه محکمی دارد ومقایسه تجهیزات آزمایشگاهی در مورد ارلن می توانید به صفحه آن مراجعه کنید.

دهانه عریض فلاسک همچنین تمیز کردن و استریل کردن آن را آسان می کند و امکان اندازه گیری حجمی و نمونه برداری دقیق تری را در مقایسه با فلاسک های گردنی باریک تر فراهم می کند. همچنین برای مقاومت در برابر دماهای بالا و شوک های حرارتی طراحی شده است که آن را به گزینه ای بادوام و قابل اعتماد برای کارهای مختلف آزمایشگاهی تبدیل می کند.

فلاسک های ارلن با گردن عریض معمولاً از شیشه بوروسیلیکات یا پلاستیک ساخته می شوند که در برابر شوک حرارتی، خوردگی شیمیایی و خراش مقاوم است. نوع شیشه شفاف است و امکان مشاهده آسان محتویات را فراهم می کند، در حالی که نوع پلاستیکی بسته به ماده مورد استفاده ممکن است مات یا رنگی باشد.

در نتیجه، فلاسک ارلن با ارلن دهانه گشاد یک ارلن مایر آزمایشگاهی همه کاره و بادوام است که فضای کافی را برای مخلوط کردن، ذخیره سازی و انتقال مواد مختلف فراهم می کند. با دهانه پهن، شکل مخروطی و طراحی پایدار، ابزاری ضروری در هر محیط آزمایشگاهی است و راه حلی قابل اعتماد و کارآمد برای کاربردهای مختلف آزمایشگاهی ارائه می دهد

از ارلن دهانه گشاد در چه مواقعی استفاده می‌شود؟

به دلیل آن‌که شکل ارلن دهانه گشاد با ارلن‌های دیگر فرق می‌کند. از آن در مواقع گوناگونی می‌توان استفاده کرد. یکی از مواقعی که این ظرف مخروطی شکل به کمک افراد در آزمایشگاه می‌آید، برای اندوختن مایعات شیمیایی است که به راحتی مایعات شیمیایی را درون این ظروف می‌توان رزرو نگه داشت تا به موقع استفاده شود.
در بسیاری از اوقات، مایعاتی که درون آزمایشگاه استفاده می‌شود، نیاز به جوشاندن دارد و یا هنگامی که گاز مایعات را باید تفکیک کرد از این نوع ارلن  می‌توان کمک گرفت. علاوه بر آن‌که در آزمایش‌های مربوط به بیولوژی نیز کارایی فراوانی از خود  نشان می‌دهد.  یکی دیگر از مواقعی که ارلن با شکل دهانه گشاد کمک زیادی می‌تواند بکند، تفکیک مایعات درون آزمایش است.

نتیجه‌گیری کلی

در پایان  به این مورد باید اشاره کرد که در انجام آزمایش‌های بسیاری نیاز به ارلن دهانه گشاد هست. پس این ظرف آزمایشگاهی مخروطی شکل، در گروه یکی از ظروف اصلی آزمایشگاهی محسوب می‌شود که توصیه می‌شود انواع گنجایش آن را خریداری کنید تا به موقع از آن استفاده کنید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی