به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اجاره فتوتراپی خانگی LED مدل میلاد ۴ REP-L

مدل: فتوتراپی خانگی LED مدل میلاد ۴ REP-L
شناسه محصول: 5258

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اجاره دستگاه فتوتراپی خانگی LED مدل میلاد ۴ لامپه

 اجاره دستگاه های فتوتراپی یکی از بهترین روش های درمان زردی می باشد که در منزل انجام می شود. والدین زیادی از این روش استقبال کرده اند و راضی بودند . اجاره دستگاه های فتوتراپی فایده های زیادی دارد مانند :

 صرفه جویی در هزینه های درمان زردی که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد

 باعث جدایی نوزاد از مادر نمی شود و در منزل نزد مادر خود است ،

 نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست که همین بستری شدن خود باعث مبتلا شدن کودک به بیماری های عفونی می شود ،

 طول درمان کوتاه می شود و زردی در مدت زمان کم رفع می شود 

 قابل و جا به جایی است و در آخر باعث تلف وقت والدین نمی شود .

دستگاه های فتوتراپی با عمل نور درمانی به از بین رفتن زردی نوزادان کمک می کند و امواج نور را با طول موجی معادل 480 نانومتر به کل بدن نوزاد میتاباند . استفاده از دستگاه های فتوتراپی در منزل و بیمارستان ها یک کارایی دارد و زردی را درمان می کند ولی استفاده آن در منزل همانطور که گفته شد مزایای زیادی دارد . شما می توانید برای اجاره دستگاه با ما تماس بگیرید ، دستگاه به همراه متخصصین برای شما فرستاده می شود و بعد از نصب و تست قابل استفاده می باشد . 

دستگاه های فتوتراپی با عمل نوردرمانی باعث درمان زردی می شوند  . امواج نوری که از طریق لامپ های LED تولید می شوند دارای طول موجی معادل 480 نانومتر می باشند که با تابش این امواج به تمام قسمت های بدن نوزاد به رفع شدن زردی کمک می کنند.

دستگاه فتو سامسونت دارای 4 لامپ LED است که دارای 12 ولت می باشند و می توانند به اندازه ی 20000 ساعت کارکرد عمر کنند  . روی دستگاه یک صفحه مانیتور LCD به صورت گرافیکی قرار دارد که نشانگر مدت زمان نور درمانی و طول عمر لامپ ها می باشد و این اطلاعات را در اختیار کاربر می گذارد  . یک سنسور دمایی درون محفظه دستگاه طراحی شده است که که نشانگر دمای درون محفظه می باشد و در صورت افزایش و کاهش دما بیش از حد طبیعی والدین می توانند آن را کنترل کنند زیرا ممکن است باعث تشدید زردی شود  . سیستم هشداری که در اجاره دستگاه فتوتراپی فتو سامسونت 6 لامپ  تعبیه شده است در زمان بالا رفتن حرارت بدن نوزاد و کم شدن عمر لامپ ها هشدار می زند و کاربر را مطلع می کند  . اجاره این دستگاه موجب جدا نشدن نوزاد از مادر می شود و کمک می کند که زردی در منزل و کنار خانواده درمان شود  . این روش یک پیشنهاد عالی برای درمان زردی است که والدین این روش را بهتر از بیمارستان می دانند زیرا با بستری شدن نوزاد در بیمارستان ممکن است به بیماری های عفونی مبتلا شود و حتی طول درمان آن زیاد شود  . اگر برای درمان زردی نوزادتان از اجاره دستگاه فتوتراپی فتو سامسونت 6 لامپ  استفاده کنید باعث صرفه جویی در هزینه های درمان می شود که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است ، نوزاد را از مادر خود جدا نمی کند ، در زمان کوتاهی درمان می کند ، باعث تلف شدن وقت والدین و دیگران نمی شود ، قابل حمل و جا به جایی است  . و شما برای سفارش و اجاره دستگاه می توانید با ما تماس بگیرید ، و متخصصین برای نصب و راه اندازی دستگاه به منزل شما فرستاده می شوند و بعد از تست دستگاه می توانید از آن استفاده کنید  .

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی