به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل هایومکس خوبه؟

ژل هایومکس خوبه؟

مردم با شنیدن نام ژل و فیلر بلافاصله به یاد معروف ترین برند این محصول یعنی جوویدرم می افتند. وقتی از آنها می پرسند چرا فکر می کنند این مارک بهترین است، احتمالاً می گویند به دلیل اسید هیالورونیک! کیفیت بسیار خوبی دارد، اما چیزی که آنها نمی دانند این است که ژل جوویدرم تنها ژل مبتنی بر اسید هیالورونیک نیست.

اگر چیزی در مورد ژل هایوماکس نشنیده اید، احتمالا باید به شما بگوییم که ژل هیوماکس با اسید هیالورونیک نیز ساخته می شود. اصولا FDA آمریکا ژل های هیالورونیک اسید را تایید کرده است اما مشکل ژل هایوماکس کمی متفاوت است زیرا این ژل مورد تایید این سازمان نیست و عموما پزشکان آمریکایی از این برند استفاده نمی کنند. البته لازم به ذکر است که عدم تایید FDA به این معنی نیست که دیگر ژل هایوماکس قابل استفاده نیست، اما برای استفاده در آمریکا تایید نشده است!

بیشتر فیلرهای پوستی اثرات موقتی دارند زیرا مواد تشکیل دهنده آنها به مرور زمان جذب بدن می شود. در ادامه به مواد اصلی فیلرهای پوستی می پردازیم.

کلاژن نوعی پروتئین است که بخش مهمی از ساختار پوست و بافت های بدن است. منبع کلاژن مورد استفاده در پرکننده های پوستی را می توان از بدن گاو یا از سلول های انسان به دست آورد. اثر پرکننده های کلاژن معمولاً حدود 3 ماه است. این مدت تا 4 ماه ادامه خواهد داشت. این دسته از فیلرهای پوستی کمترین مدت زمان را در بین تمام فیلرها دارند.

ژل هایومکس خوبه

اسید هیالورونیک نوعی قند (پلی ساکارید) است که در بافت های بدن مانند پوست و غضروف یافت می شود. این ماده قابلیت ترکیب شدن با آب را دارد و زمانی که به صورت ژل تزریقی باشد باعث تورم و ایجاد عوارض می شود. نرم و پرکننده خواهد بود. منبع اسید هیالورونیک مورد استفاده در پرکننده های پوستی را می توان از نوعی باکتری یا تاج خروس به دست آورد. در بعضی موارد ، در پرکننده های پوستی استفاده می شود، آنها از نظر شیمیایی اصلاح شده اند تا در بدن ماندگاری بیشتری داشته باشند. ماندگاری این مواد تقریباً 6 تا 12 ماه خواهد بود.

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم نوعی ماده معدنی است که معمولا در دندان ها و استخوان های انسان یافت می شود. برای پرکردن چین و چروک صورت یا دست ها از پرکننده هایی با استفاده از این نوع مواد استفاده می شود. اثرات آن در از بین بردن چین و چروک صورت شگفت انگیز است. مدت زمان استفاده از این ماده تقریباً 18 ماه خواهد بود. هنگامی که کلسیم هیدروکسی لاپاتیت در بدن انسان وجود دارد، می توان آن را با استفاده از اشعه ایکس مشاهده کرد.

پلی لاکتیک اسید نوعی پلیمر ساخته دست بشر است که زیست سازگار است. این ماده به طور گسترده برای بخیه های قابل جذب و پیچ های استخوانی استفاده می شود. این ماده در برخی از فیلرهای پوستی نیز وجود دارد و باعث افزایش طول عمر فیلر می شود. اثرات پلی لاکتیک اسید با گذشت زمان (پس از چند هفته) ظاهر می شود و تا دو سال باقی می ماند.

ژل هایومکس خوبه

فیلر هایومکس چیست

اکنون که مواد تشکیل دهنده فیلرهای پوستی را شناختیم، به انواع فیلر هایومکس موجود در بازار می پردازیم.

Hyomax Ultradeep اساسا برای حجم دادن به صورت فرموله شده است. این فیلر که با سوزن های 27G تزریق می شود در هنگام نفوذ به پوست برای رفع چین و چروک به دلیل سایز بسیار کوچک سوزن درد بسیار کمی ایجاد خواهد کرد.

Hyomax Deepline به طور کلی چین و چروک های عمیق پوست را هدف قرار می دهد. این نوع ژل هایوماکس با سوزن های بسیار ظریف 27G نیز تزریق می شود. بنابراین درد بسیار کم است.

هایومکس کیس نوعی فرمولاسیون خاصی دارد که باعث افزایش جریان خون در لب ها می شود. این فیلر نیز با سوزن های خیلی ریز 27G تزریق می شود، به همین دلیل درد آن بسیار کم است!

ژل هایومکس برای کدام کشور است

ژل هایومکس همانطور که گفتیم ساخت کشور سوئیس است اما در بسیاری از کشورها ساخته شده و دائما در حال پیشرفت و پیشرفت است.

همانطور که می دانید پرکننده ها و ژل های تزریقی هیالورونیک اسید نسبت به سایر ژل ها قیمت بیشتری دارند. در هر صورت تایید این سازمان باعث افزایش اعتبار برند و در نتیجه افزایش قیمت آن می شود. اما این مشکل دلیلی بر بی کیفیتی فیلرهای هایومکس نیست!

قیمت های متفاوتی در بازار ارائه می شود اما به طور تقریبی می توان گفت که قیمت فیلر هایوماکس حدود 1 میلیون تا 2.5 میلیون تومان است!

ژل هایومکس خوبه

فیلر هایومکس خوبه

فیلر هایومکس بخشی از خانواده ژل های غیر حیوانی دارای پیوند متقابل است و حاوی اسید هیالورونیک طبیعی است. پیوند متقاطع به معنای وزن مولکولی سنگین تر برای دوام بیشتر و اثرات زیر پوستی است. این ژل قابل جذب در زیر پوست بوده و زیست تخریب پذیر است. ژل کراس لینک ضخیم تر است و خطوط عمیق و چین و چروک های پوست را بهتر از بین می برد. به طور کلی، مزایای اصلی Hyomax به شرح زیر است:

  • ماندگاری بیشتر
  • چین و چروک های عمیق پوست را از بین ببرید
  • به لطف تولید کلاژن جلیقه را نرم کنید و ناهنجاری های پوستی را از بین ببرید
  • چین و چروک هایی که در چشم ظاهر می شوند را از بین ببرید
  • مرطوب کننده و آبرسان پوست
  • ایجاد ظاهری طبیعی و جوان و رفع چین و چروک گردن و صورت

گفتیم کاربرد ویژه فیلر هایومکس رفع چین و چروک های عمیق پوست است. آیا Hyomax پوست افتاده را پر می کند؟

پاسخ: بله. هایومکس علاوه بر از بین بردن خطوط و چین و چروک های ظریف، برای حجم دادن به گودی های زیر چشم، گونه ها و سایر قسمت های صورت و گردن نیز عالی عمل می کند. در ضمن وقتی با تزریق ژل اصلی هایوماکس چروک های عمیق و چروک های ریز و درشت از بین می روند طبیعی است که حجم قبلی برگردد و این ناحیه حجیم تر شود.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی