به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل ای پی تی کیو خوبه

ژل ای پی تی کیو خوبه

در حال حاضر افراد زیادی به دنبال تزریق ژل برای جوانسازی پوست خود هستند. محتویات ژل ها از مواد مصنوعی تشکیل شده و کم و بیش فرد را در مسیر عوارض خطرناک قرار می دهد. از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله ایمن ترین ژل تزریقی یعنی ژل eptq را معرفی کنیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

eptq مخفف کلمات Exquis و Technique است که به معنی تکنیک عالی و جدید است. این ژل محصولی تزریقی بر پایه هیالورونیک اسید با کیفیت بالا می باشد که تمامی نیازهای پوست را پوشش می دهد. ممکن است تعجب کنید که این فیلر eptq چه تفاوتی با سایر پرکننده ها دارد. واقعیت این است که این ژل دارای ویسکوالاستیسیته بالایی است که به آن اجازه می دهد شکل خود را برای مدت طولانی حفظ کند.

جدای از این، فرمولاسیون آن نیز به گونه ای است که فشار اسمزی و pH مشابه بدن ما دارد و در نتیجه درد ناشی از تزریق ژل را کاهش می دهد. eptq انواع مختلفی دارد و در قسمت های مختلف بدن قابل استفاده است. مهمترین کاربرد تزریق eptq پرکردن چین و چروک و سوراخ های عمیق صورت است.

مانند از بین بردن خط خنده، چین و چروک دور چشم، بزرگ شدن گونه ها و حجیم شدن لب ها. اما از ژل ای پی تی کیو در موارد دیگری نیز استفاده می شود که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند مانند تزریق ژل در ناحیه گردن، باسن و سینه. بنابراین، eptq با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می شود تا نتیجه نهایی بسیار رضایت بخشی را به شما ارائه دهد.

ژل ای پی تی کیو خوبه

ژل eptq خوبه؟

قبل از شروع درمان، مانند سایر تزریقات پوستی، ظاهر صورت و رنگ پوست شما توسط پزشک متخصص به طور کامل بررسی می شود. نقاط استراتژیک به عنوان محل تزریق مناسب شناسایی می شوند. در مرحله بعد، محل های تزریق با یک عامل ضد باکتری تمیز می شود. برای بی حس کردن درد ناشی از تزریق، پزشک از پماد بی حس کننده روی پوست شما استفاده می کند تا ناحیه تحت درمان کاملا بی حس شود. هر تزریق ژل eptq چند لحظه طول می کشد. در نهایت نتایج دلخواه را خواهید دید.

برخی از افراد با لب های نازک متولد می شوند، در حالی که برخی دیگر کاهش حجم لب را به عنوان بخشی از روند طبیعی پیری تجربه می کنند. با این حال، جای نگرانی نیست. با تزریق ژل eptq می توانید ساختار و حجم لب از دست رفته را بازیابی کنید. این روش درمانی می تواند 4 فایده برای شما داشته باشد. شامل:

عدم تقارن لب را اصلاح می کند

صورت همه افراد تا حدودی نامتقارن است، بنابراین لب های ناهموار معمولاً چندان قابل توجه نیستند. اما لب های نامتناسب می تواند یک مشکل جدی باشد که اعتماد به نفس فرد را تحت تاثیر قرار دهد. اگر یک طرف لب به اندازه طرف دیگر پر نباشد یا جای زخم روی لب باشد، به راحتی با eptq قابل درمان است. در واقع پزشک با تزریق این ژل فرم لب ها را طوری اصلاح می کند که با یکدیگر سازگار شوند.

خطوط ریز روی لب و دهان را کاهش می دهد

نازک شدن لب ها یکی از بارزترین نشانه های پیری است. فیلر لب eptq یک درمان فوق العاده برای خانم هایی است که پوست آنها علائم پیری را نشان می دهد. یعنی از 40 سالگی. با تزریق این ژل می توانند لب های نرمی به دست آورند.

فرم لب را اصلاح می کند

دسته دیگری از بیماران هستند که ممکن است لب های نامتقارن نداشته باشند، اما لب های کوچکی داشته باشند که خط لب آنها اصلا مشخص نیست. خوشبختانه این افراد می توانند خط لب طبیعی صورت را با کمی فیلر eptq آشکار کنند.

پری طبیعی لب ها را اضافه می کند

زنان جوان نسبت به زنان مسن تر لب های پرتر می خواهند. اگر می خواهید حجم لب های خود را به صورت طبیعی پر کنید، پیشنهاد می کنیم برای رسیدن به خواسته خود از فیلر eptq استفاده کنید.

ژل ای پی تی کیو خوبه

ژل eptq چیست

بزرگ کردن گونه یک راه عالی برای بهبود ظاهر استخوان گونه شما است. اگر گونه های فرورفته یا توخالی دارید یا اگر پوست شما با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است، تزریق ژل eptq به گونه می تواند یک راه حل عالی باشد. هیالورونیک موجود در eptq نه تنها گونه های شما را تقویت می کند، بلکه بافت گونه را نیز مرطوب می کند. چه انتظار دیگری از تزریق این ژل دارید؟ خوب، چندین مزیت وجود دارد، از جمله:

خطوط صورت بهبود یافته است

eptq حجم و ظاهر گونه های شما را افزایش می دهد و در نهایت ساختار صورت شما را تغییر می دهد.

تقارن صورت

eptq می تواند به شما کمک کند چهره خود را متقارن تر کنید، یک ویژگی بصری که در حال حاضر تقاضای زیادی دارد.

جوان تر به نظر برسند

گونه های بلند و چهره ای جذاب به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید. در واقع پوست ما با افزایش سن حجم خود را از دست می دهد و می توانید این حجم از دست رفته را با تزریق ژل جایگزین کنید.

مرطوب کننده پوست

اسید هیالورونیک موجود در ژل یکی از مواد طبیعی در بدن ما است. هنگامی که این ماده تخلیه شود، به دلیل روند پیری، پوست می تواند درخشندگی و آبرسانی خود را از دست بدهد. بنابراین تزریق مستقیم این eptq به نواحی مورد نظر می تواند آبرسانی پوست را به بالاترین حد برساند.

عوارض ژل eptq

برخی از چانه ها ذاتاً کوچک هستند، برخی دیگر با افزایش سن کوچک می شوند. با از دست دادن توده استخوانی، چربی و ماهیچه های صورت و افتادگی پوست، چانه ما نیز عقب می نشیند. این عامل می تواند به طور قابل توجهی بر ظاهر سایر ویژگی های صورت مانند بینی و لب ها تأثیر بگذارد. یک چانه قوی به تعادل نیمرخ ما کمک می کند و باعث می شود گردن ما بلندتر و زاویه زیر چانه عمیق تر به نظر برسد.

قبل از بزرگ کردن چانه غیر جراحی، شما یک مشاوره برای بحث در مورد اهداف زیبایی شناختی، خطرات و عوارض تزریق eptq با پزشک خود خواهید داشت. اولین مشاوره به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا واجد شرایط این روش هستید یا خیر.

اما نگران نباشید، تقریباً هر کسی می تواند از ژل های eptq برای بهبود نمایه خط فک یا چانه خود استفاده کند. شما فقط باید ساختار استخوانی داشته باشید که پزشک بتواند روی آن کار کند. تزریق eptq به چانه سن ما را کاهش می دهد و از علائم پیری صورت جلوگیری می کند.

ژل ای پی تی کیو خوبه

ژل eptq چه مجوزهایی دارد؟

ایمنی این ژل در مقایسه با سایر فیلرهای پوستی بسیار بالاست. برای چی؟ زیرا ماده اصلی ژل اسید هیالورونیک خالص است. همانطور که می دانید هیالورونیک اسید یک مولکول قند طبیعی است که در لایه های زیرین پوست یافت می شود. علاوه بر این، اسید هیالورونیک رابطه منحصر به فردی با کلاژن دارد. مطالعات نشان داده اند که سطح نسبی کلاژن در پوست شما در حضور اسید هیالورونیک افزایش می یابد.

بنابراین ژل eptq با حداکثر ماندگاری مورد تایید سازمان های CE 2292، KFDA و FDA قرار گرفته است. معمولا این ژل بین 12 تا 24 ماه ماندگاری دارد. اما می توانید مدت زمان ماندگاری را افزایش دهید. چگونه؟

استفاده از محصولات مراقبت از پوست مناسب تضمین می کند که پوست شما تغذیه و حمایتی را که برای سالم بودن نیاز دارد، دریافت می کند. در حالت ایده آل، محصولات مراقبت از پوست باید متناسب با نیازها و اهداف پوست شما باشد. این بدان معنی است که اگر اهداف ضد پیری دارید، از محصولات ضد پیری یا محصولات کاهش دهنده آکنه برای پوست مستعد آکنه استفاده کنید.

روتین مراقبت از پوست خوبی داشته باشید. در این صورت سلامت پوست را در اولویت قرار می دهید. سه قانون اساسی یک روتین خوب مراقبت از پوست عبارتند از: پاکسازی پوست صبح و عصر، مرطوب کردن پوست قبل از خواب و استفاده از کرم ضد آفتاب هنگام بیرون از آفتاب.

ژل EPTQ یکی از ایمن ترین محصولات پوستی است که امروزه در اکثر کلینیک ها استفاده می شود. هنگام ساخت ژل از مواد خالص و اصلی استفاده می شود. بنابراین، تنها عوارض جانبی که ممکن است بعد از تزریق تجربه کنید، تورم خفیف و کبودی روی پوست است.

از آنجایی که تزریق محصولات پوستی می تواند شما را در معرض عوارض قابل توجهی قرار دهد، تحت نظارت یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره باشید که خطرات تزریق را درک کرده و آموزش دیده است.

- اجازه ندهید قیمت شما را راهنمایی کند. اگر کلینیک پوستی با پزشکان حرفه ای می شناسید، به دلیل هزینه بالای آن، آن را از دست ندهید. در کلینیک های ارزان قیمت نمی توان از کیفیت و نوع خدمات مطمئن بود.

کلیه تزریقات ژل پوستی باید در محیط پزشکی با وسایل استریل انجام شود. درمان هایی که در خانه ها، هتل ها یا استراحتگاه ها انجام می شود بسیار خطرناک است.

برخلاف سایر تزریقات پوستی که هفته ها طول می کشد تا اثر خود را بر روی پوست نشان دهند، eptq نتایج فوری دارد. برای اینکه بیماران به محض خروج از مطب از تغییر صورت لذت ببرند، اما برای استفاده حداکثری از این تغییر، بایدها و نبایدهایی وجود دارد که قبل از تزریق باید از آنها آگاه باشید.

- در صورت داشتن سابقه تبخال حتما با پزشک خود در مورد تزریق eptq مشورت کنید. قبل از شروع درمان، پزشک ممکن است یک داروی ضد ویروسی برای محدود کردن عود بیماری شما تجویز کند.

-اگر درد دارید تیلنول بخورید. اگر تورم یا خارش شدید دارید، آنتی هیستامین های بدون نسخه مانند بنادریل یا کلاریتین را امتحان کنید.

می توانید بلافاصله پس از تزریق از ضد آفتاب خود استفاده کنید، اما هنگام مالیدن ناحیه تحت درمان باید بسیار ملایم باشید.

یک هفته قبل از درمان از مصرف داروهای رقیق کننده خون بدون نسخه خودداری کنید. داروهای ضد انعقاد شامل آسپرین، موترین و ایبوپروفن هستند. اگر از رقیق کننده خون تجویز شده استفاده می کنید، حتماً به انژکتور خود اطلاع دهید تا بتواند تمام اقدامات احتیاطی را انجام دهد.

از مصرف مکمل های بدون نسخه مانند جینکو بیلوبا و ویتامین E خودداری کنید. در صورت استفاده از مکمل ها، حداقل یک هفته قبل از تزریق، مصرف آنها را قطع کنید.

چند روز قبل از تزریق eptq از محصولات موضعی مانند ترتینوئین یا سایر محصولات ضد پیری پوست استفاده نکنید. اینها می توانند پوست را تحریک کرده و خطر کبودی یا حتی عفونت را افزایش دهند.

تزریق eptq زمانی که برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت با شک و تردید مواجه شد، اما با گذشت زمان این روش بهبود یافت، بنابراین کلینیک های زیادی در ایران برای انجام این روش افتتاح شد. هزینه تزریق ژل در واقع بسیار متفاوت است. برخی از کلینیک ها برای همه بیماران قیمت ثابتی دریافت می کنند. برخی دیگر بر اساس بافت پوست و مشکل هر فرد میانگین قیمت را تعیین می کنند. عوامل موثر بر قیمت تزریق ژل eptq عبارتند از:

  • محل درمانگاه
  • نوع پرکننده پوستی eptq مورد استفاده
  • گواهی جراح پلاستیک یا متخصص پوست زیبایی
  • نوع مشکل زیبایی که بیمار مایل به حل آن است
  • تبلیغات ویژه، قیمت ها و تخفیف های ارائه شده توسط کلینیک

سوال رایج مشتریان این است که آیا تزریق eptq به پوست ارزش پرداخت هزینه بالایی دارد؟ واقعیت این است که نتایج تزریق همیشه به تجربه و مهارت پزشک بستگی دارد. بنابراین توصیه می کنیم علاوه بر نظرخواهی از دوستان و آشنایان خود، با جستجوی گروه های تلگرامی که در آن خانم ها به تفصیل از تجربیات خود صحبت می کنند، تحقیق کنید.

پس از آن، باید در مورد نتایجی که می خواهید به دست آورید فکر کنید و نیازهای خود را با پزشک در میان بگذارید. اگر پزشک این نوع درمان را توصیه نمی کند، به او گوش دهید. زیرا هدف از تزریق eptq بهبود ویژگی های صورت شما و در عین حال افزایش اعتماد به نفس شماست. پس مشاوره رایگان کلینیک های زیبایی را از دست ندهید.

eptq s100

درست است که یک پوشش نازک و نازک است، اما با این وجود ویسکوالاستیسیته بالایی دارد، کار با آن بسیار آسان است. این ژل باید در قسمت سطحی پوست تزریق شود. برای درمان خطوط ریز مانند پنجه کلاغی، شقیقه ها و اطراف چشم به خوبی عمل می کند.

eptq s300

این برای درمان نگرانی های متوسط ​​پوست طراحی شده است و می تواند چین و چروک های متوسط ​​را پر کند. بنابراین این ژل باید به لایه های میانی پوست برای درمان چین های بینی، اطراف دهان تزریق شود. قوام متوسط ​​آن امکان استفاده آسان روی گونه ها و چانه را فراهم می کند.

eptq s500

مقدار اسید هیالورونیک موجود در این ژل بسیار غلیظ است و برای درمان چین و چروک های شدید استفاده می شود. این پرکننده می تواند چین و چروک های عمیق و شدید روی گردن، پیشانی و حفره های زیر چشم را پر کند. برای بیمارانی که به دنبال گونه های برجسته و خط فک مشخص هستند، پزشک این ژل را توصیه می کند.

یکی از مهم ترین نکاتی که فیلر EPTQ را منحصر به فرد می کند این است که این ژل ساخت کشور کره است که کیفیت بسیار بالایی دارد و می توانید بدون نگرانی از عوارض این ژل با خیال راحت از آن استفاده کنید. ژل پرکننده APTQ ماندگاری طولانی دارد و می تواند پوست شما را تا یک سال صاف نگه دارد و علائم پیری را از بین ببرد. حجم سرنگ این ژل 3 میلی لیتر و دارای 3 سرنگ می باشد. این ژل را می توانید در تمام نواحی صورت استفاده کنید و از عوارض آن نترسید. مدت زمان این ژل بسته به نواحی صورت متفاوت است. در قسمت های خاصی از صورت مانند چانه و گونه ها تا 16 ماه ماندگاری دارد اما در لب ها بین 6 ماه تا 8 ماه ماندگاری دارد.

ژل ای پی تی کیو خوبه

استفاده از ژل فیلر هیچ عارضه ای ندارد و همه افراد صرف نظر از نوع پوست خود و هر گونه علائم پیری می توانند از ژل فیلر استفاده کنند و زیبایی و جوانی را به پوست خود بازگردانند اما برخی از افراد مبتلا در شرایط خاص بهتر است از ژل استفاده کنند.

زنان باردار از تزریق ژل به صورت خود، افرادی که از بیماری های خاصی مانند دیابت، سرطان و غیره رنج می برند، خودداری کنند. نباید از فیلرهای صورت استفاده کرد. یکی از نکات مهمی که باید قبل از تزریق ژل استفاده کنید به شرح زیر است. حتما از مراجعه کننده خود بپرسید که آیا از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کند یا خیر تا مشکلی برایش پیش نیاید.پس از تزریق به خصوص در ناحیه لب سعی کنید از نوشیدنی های سرد یا خیلی گرم خودداری کنید و از استعمال دخانیات و سیگار خودداری کنید.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی