به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل مستر تریت خوبه؟

ژل مستر تریت خوبه؟

برندهای مختلفی در زمینه زیبایی و آرایشی فعالیت می کنند و محصولات مختلفی را روانه بازار کرده اند که یکی از معروف ترین آنها برند Master Treat نام دارد. این برند فیلرها و فیلرهای ژلی با کیفیتی تولید می کند که امروزه اکثر متخصصان پوست از آن برای ایجاد زیبایی بیشتر در افراد استفاده می کنند. ژل مستر تریت یکی از محصولات این برند است که به واسطه ویژگی های منحصر به فرد خود در این زمینه شهرت خود را به گوش همگان رسانده است. ژل مستر تریت به عنوان پرکننده در نواحی کانتور لب، گونه ها، چانه، بینی و صورت استفاده می شود.

این ژل نیز مانند سایر فیلرها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که در ادامه این مقاله قصد داریم توضیحات کامل تری در مورد آن ارائه دهیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ژل مستر تریت چیست؟

امروز در مورد زیبایی و تغییرات در نواحی خاصی از صورت که قرمزی ندارند صحبت می کنیم. این امر باعث شده است که شرکت های بزرگی مانند ژل مستر تریت آمریکایی به تولید ژل های پرکننده ها بپردازند تا به طور موقت این عیوب را برطرف کنند.

این نوع ژل ها به صورت تزریقی تولید می شوند و خاصیت پرکنندگی دارند. از هیالورونیک اسید در ساخت ژل مورد نظر استفاده می شود که یکی از مواد لازم برای پوست است. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد و گونه ها و برخی دیگر از برجستگی های صورت را پر می کند.

این ماده با گذشت زمان و تحت تاثیر عوامل زیادی مانند افزایش سن، بیماری های پوستی، اختلالات هورمونی و بسیاری از عوامل دیگر در بدن کاهش می یابد. این باعث ایجاد چین و چروک و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می شود. در این صورت ژل مستر تریت با مواد اولیه هیالورونیک اسید نواحی از دست رفته و فرورفته پوست را احیا می کند و پوست نواحی مورد نظر را ترمیم می کند. این ژل ها فواید زیادی دارند که جوانسازی پوست و پرکردن نواحی فرورفته از مهم ترین فواید آنهاست.

ژل مستر تریت خوبه؟

ژل مستر تریت خوبه

همانطور که اشاره شد؛ ژل ها نوعی فیلر هستند که برای پرکردن نواحی مختلف صورت استفاده می شود. ژل مستر تریت در زمینه های زیر استفاده می شوند:

  • دور چشم برای از بین بردن چین و چروک
  • در گونه ها برای ایجاد برجستگی و زیبایی بیشتر
  • دور دهان تا خط خنده پر شود
  • در خط فک برای کانتورینگ و کانتورینگ صورت
  • تزریق لب برای تقویت یا ترمیم لب های نامتقارن

فیلرهایی مانند ژل هیالورونیک اسید مارک Master Treat در نواحی مورد نیاز تزریق می شود تا حجم از دست رفته صورت را بازگرداند و برجستگی مورد نظر مشتری را ایجاد کند. علاوه بر این، چین و چروک های ایجاد شده روی پوست و چروک های صورت نرم تر و محو می شوند.

با افزایش سن، کلاژن و الاستین که دو ماده ضروری برای بدن برای جلوگیری از پیری و چین و چروک هستند. ما کمتر تولید می کنیم. این دو ماده با افزایش سن تقریباً سالانه 2 درصد در پوست کاهش می یابد. به همین دلیل با نزدیک شدن به 30 سالگی میزان تولید این ماده کاهش چشمگیری خواهد داشت.

بنابراین در پایان این سن به تدریج چین و چروک ظاهر می شود. البته این امر برای همه یکسان نیست و ممکن است در برخی افراد زودتر و در برخی دیرتر ظاهر شود. با این حال، مراقبت از پوست و قرار نگرفتن در معرض نور شدید آفتاب و بسیاری عوامل دیگر، پوست شما را جوان و شاداب نگه می دارد. با این حال، پرکننده ها و ژل های Master Treat برای افرادی که از فرورفتگی های پوستی، عدم تقارن فک و چین و چروک های پوست رنج می برند در نظر گرفته شده است. این گزینه خوبی خواهد بود.

عوارض ژل مستر تریت

بدون شک هر روش زیبایی و درمانی می تواند عوارض داشته باشد و این ژل نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر ژل ها به درستی تزریق نمی شوند. آنها می توانند باعث افتادگی پوست در نواحی خاصی از صورت یا عدم قرمزی در هر دو طرف صورت شوند.

به طور معمول، زیرا این ژل ها با سوزن زیر پوست تزریق می شوند. آنها می توانند باعث درد، تورم، قرمزی، خارش و کبودی در این نواحی شوند که با مراقبت های توصیه شده ظرف یک تا دو روز به سرعت ناپدید می شوند.

در برخی موارد ممکن است پوست افراد به مواد تشکیل دهنده ژل مستر تریت حساس باشد که در این صورت باید با پزشک خود مشورت کنند. از آنجایی که در این ژل ها مواد بی حس کننده وجود دارد. افراد در حین تزریق دردی احساس نخواهند کرد.

کلیه روش های افزایش زیبایی پوست که به صورت تزریقی انجام می شود. آنها یک مدت موقت دارند و نتایج آنها متناسب با نوع مراقبتی است که مردم ارائه می کنند. این مدت از 4 تا 8 ماه متغیر است. هیچ یک از ژل های پرکننده چین و چروک ها را برای همیشه از بین نمی برد و نواحی توخالی صورت را پر نمی کند و پس از این مدت خاصیت خود را از دست نمی دهد که باید مجددا تزریق شود.

ژل مستر تریت خوبه؟

بعد از تزریق ژل مستر تریت چه نکاتی باید رعایت شود؟

از آنجایی که ژل های تزریقی ماندگاری کوتاهی دارند، پس از تزریق باید به نکات زیادی توجه شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. در زیر این نکات آورده شده است.

  • پس از تزریق ژل، افراد باید در هفته اول از رفتن به استخر، جکوزی و سونا خودداری کنند.
  • ماساژ نواحی تزریق شده؛ اجتناب کنید این باعث می شود ژل ها سریعتر جذب پوست شوند.
  • در چند روز اول پس از تزریق از ورزش های سنگین مانند وزنه برداری خودداری کنید.
  • آیا افراد تزریق گونه دریافت کرده اند یا خیر. به پشت بخوابید تا فشاری به نواحی مورد نظر وارد نشود.
  • اگر کبودی و تورم روی سطح پوست پس از 3 روز از بین نرفت، به پزشک خود اطلاع دهید.
  • قبل از درمان کبودی از مصرف داروهایی مانند آسپرین، ایبوپروفن و رقیق کننده های خون خودداری کنید.
  • برای درمان سریعتر نواحی کبودی صورت باید از مواد مغذی استفاده کرد.

با رعایت تمامی موارد ذکر شده، پس از تزریق ژل Master Treat، افراد نگران عوارض احتمالی پس از تزریق نباشند.

در این مقاله سعی شده است در مورد ژل مستر تریت توضیحاتی ارائه شود و در مورد عوارض و فواید آن اطلاعاتی ارائه شود. به طوری که بدانید از این ژل برای رفع چین و چروک و پرکردن منافذ پوست استفاده می شود. همچنین دارای عوارض جانبی است که با رعایت نکات ذکر شده کاهش می یابد.

در نهایت اگر برای رفع عیوب صورت خود و ایجاد زیبایی بیشتر نیاز به تزریق این ژل دارید. فرصت را از دست ندهید و پزشک حاذق و متخصص برای انجام آن بیابید.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی