به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

جالپرو یا نچرال بی

جالپرو یا نچرال بی

متخصصان مجموعه Prosterolin به روش های مختلفی برای ساخت محصولات خود نگاه کردند و از بهترین آنها یعنی پپتیدها برای ساخت این محصول استفاده کردند. این روش با تکنولوژی و علم روز مطابقت دارد و می تواند تاثیرات شگفت انگیزی بر زیبایی پوست شما داشته باشد.

ترکیبات سازنده مزوژل نچرال بی

  • نمک فسفات بافر
  • هیالورونات سدیم
  • Octapeptide-11
  • دکاپپتید-36
  • الیگوپپتید-24
  • Oligopeptide-34 و Oligopeptide-92 (نوعی پیوند پپتیدی)

مناطق مورد استفاده برای مزوژل نچرال بی

این مزوژل را می توان به قسمت های مختلف صورت (از جمله پیشانی، دور چشم، چین های بینی و چین و چروک های اطراف لب)، گردن، دکلته و دست ها تزریق کرد.این مزوژل یکی از بهترین محصولات برای بهبود وضعیت پوست است که به جوانسازی، بازسازی و پاکسازی پوست و زدودن آلودگی ها از سطح آن کمک می کند. در ادامه به بررسی دقیق برخی از مزایای استفاده از این مزوژل می پردازیم.

مزوژل نچرال بی می تواند به عنوان یک پکیج کامل برای شما عمل کند و هر آنچه پوست شما نیاز دارد را در هر شرایطی فراهم کند. اگر پوست چرب دارید که آلودگی های زیادی را حفظ می کند و به سرعت دچار مشکلاتی مانند آکنه و جوش سرسیاه می شود، مزوژل مزوژل نچرال بی می تواند راه حل مناسبی برای مشکل شما باشد. علاوه بر این، اگر پوست شما خشک است و مشکلاتی مانند پوسته پوسته شدن دارد، بهترین راه حل مزوژل پروسترولین نچرال B است.

جالپرو یا نچرال بی

1. به سرعت چین و چروک های پوست را از بین ببرید.
یکی از مهمترین مزایای استفاده از این مزوژل، جوانسازی و رفع چین و چروک است. شما می توانید به سرعت این مشکل را که عمدتا زنان و افراد میانسال را تحت تاثیر قرار می دهد، حل کنید. این مزوژل با فرآیندهای شیمیایی چین و چروک های پوست را پر کرده و سلول های پوست را تحریک کرده و تا حد زیادی از بین می برد. تغییرات پس از استفاده از این مزوژل به سرعت نمایان می شود و در مدت زمان کوتاهی می توانید این تغییرات را مشاهده کنید.

در واقع مزوژل در این فرآیند میزان هیالورونیک اسید را در پوست افزایش می دهد که به دلیل افزایش سن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. اسید هیالورونیک یکی از مهم ترین عوامل حفظ زیبایی و شادابی پوست است که در این سرنگ نیز موجود است. به همین دلیل می تواند به جوانسازی و جلوگیری از پیری زودرس پوست شما کمک زیادی کند.

2. حتی پس از استفاده از این مزوژل نیز مشکلی از نظر ظاهر شما وجود نخواهد داشت.
یکی از مهم ترین دلایلی که برخی افراد ترجیح می دهند سرم های مختلف را به پوست خود تزریق نکنند، تغییر ظاهر و ناتوانی در ادامه فعالیت های روزانه است. اما متخصصان این حوزه برای تولید مزوژل Prosterolin Natural B به این مشکل توجه کرده و ساختار مواد اولیه آن را به گونه ای طراحی کرده اند که پس از استفاده از مزوژل هیچ تغییری در پوست ایجاد نشود. پس از تزریق به راحتی می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید. البته ناگفته نماند که پس از هر بار تزریق، رعایت نکاتی مانند استفاده از کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از قرار گرفتن مستقیم پوست در برابر آفتاب ضروری است.

3. پوست شما را احیا و بازسازی می کند.
پوست انسان پس از سال ها نیاز به بازسازی دارد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این مزوژل، احیای پوست شماست. در این فرآیند مزوژل سلول های مرده و غیر ضروری پوست را از بین می برد و با تحریک سلول های دیگر پوست را بازسازی می کند. در طی این فرآیند، اسکارها و آثار باقی مانده از آکنه نیز تا حد زیادی بهبود می یابند.

یکی دیگر از بخش های بازسازی پوست لایه برداری است که مزوژل Prosterolin Natural B می تواند این کار را تا حد زیادی انجام دهد. لایه برداری پوست باعث شفافیت، لطافت و شادابی پوست شما می شود و از تجمع ناخالصی ها روی پوست جلوگیری می کند.

4. پوست شما را شفاف و روشن می کند.
این مزوژل به پوست شما شفافیت و درخشندگی می دهد. این مزوژل علاوه بر خواص فراوان برای سلامت پوست شما، فواید زیادی برای زیبایی پوست شما نیز دارد. فرآیند روشن شدن پوست به مراحلی نیاز دارد که در شرایط عادی ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

اما در مزوژل Prosterolin Natural B از موادی استفاده می شود که زودتر از سایر محصولات بهداشتی این تاثیر را روی پوست می گذارند. این مزوژل با از بین بردن جای زخم و آکنه، جوش های سرسیاه، جوان سازی و بازسازی پوست، پوست را نرم تر، شفاف تر و شاداب تر می کند.

5. در این مزوژل از مواد اولیه طبیعی ممتاز استفاده شده است.
یکی از مهمترین مزایای مزوژل پروسترولین نچرال بی استفاده از مواد اولیه ای است که سلامت کامل پوست شما را تضمین می کند. بسیاری از افراد به دلیل حساسیت های متفاوت به مواد اولیه و مواد شیمیایی موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی از آنها استفاده نمی کنند. اما در این مزوژل می توانید از کیفیت و سلامت مواد اولیه اطمینان داشته باشید و با خیال راحت از آنها استفاده کنید. استفاده از مواد اولیه مرغوب و طبیعی به بهبود سریعتر پوست شما کمک می کند و تاثیر ماندگارتری بر زیبایی آن می گذارد.

6. با استفاده از این محصول در واقع از یک بسته کامل استفاده می کنید.
برای افرادی که تمایلی به استفاده از محصولات آرایشی مختلف ندارند، داشتن پکیج کاملی که وضعیت پوست را بهبود می بخشد بسیار مهم است. گروه تولید کننده مزوژل Prosterolin Natural B با در نظر گرفتن نیاز کاربران خود محصولی را تهیه کرده است که به شما امکان تغییر وضعیت پوست را می دهد. با استفاده از این مزوژل نیازی به خرید تجهیزات مختلف نخواهید داشت.

جالپرو یا نچرال بی

مزوژل جالپرو یا نچرال بی

جالپرو مزوژل یک درمان تزریقی حاوی اسیدهای آمینه است و با تحریک سلول های فیبروبلاستیک پوست باعث تولید کلاژن و الاستین می شود. با افزایش میزان پروتئین های کلاژن و الاستین، خاصیت ارتجاعی، سفتی و کاهش حجم پوست بهبود می یابد.

مزوژل جالپرو حاوی هیالورونیک اسید به شکل هیالورونات سدیم است. در واقع، Jalpro به عنوان یک جوان کننده پوست عمل می کند و پوست را تغذیه می کند. به این ترتیب روند طبیعی جوانسازی را بهبود می بخشد. این محصول زیبایی همچنین حاوی اسیدهای آمینه، گلیسین، ال پرولین، ال لوسین و ال لیزین است و با تحریک رشد سلولی پوست، آن را براق، سالم و جوان می کند.

معرفی انواع مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو در دو نوع کلاسیک و HMW طراحی و عرضه می شود. نوع کلاسیک جالپرو به عنوان یک روش پیشگیرانه برای جوانان با چین و چروک کم عمق مناسب است. در همین حال، نوع HMW به دلیل وجود اسید هیالورونیک بیشتر است. برای درمان چین و چروک های عمیق تر در افراد مسن استفاده می شود.

معمولاً درمان با Jalpro HMW در دو جلسه به فاصله 20 روز و با Jalpro Classic در سه جلسه به فاصله 14 تا 21 روز انجام می شود.

جالپرو مزوژل در اصل یک محلول تزریقی است که به طور خاص از ترکیب اسیدهای آمینه و هیالورونات سدیم فرموله شده است و در بهبود وضعیت پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک بسیار موثر است. اسیدهای آمینه موجود در Jalpro با حمایت از سلول های فیبروبلاستیک باعث تحریک تولید کلاژن می شود. به این ترتیب کلاژن لازم برای بازسازی بافت همبند تامین می شود.

هیالورونات سدیم موجود در جالپرو با جذب و قفل کردن رطوبت در پوست به آبرسانی و حجیم شدن پوست کمک می کند. در نهایت با این روش درمانی، پوست به طور طبیعی تغذیه، آبرسانی و ترمیم می شود.

با افزایش سن، سیگار کشیدن و آسیب های ناشی از نور خورشید، خطوط و چین و چروک عمیق تر می شود. اسیدهای آمینه جالپرو، همراه با فیبروبلاست های پوست، مواد مغذی مورد نیاز پوست را ایجاد می کنند و به کند کردن روند پیری کمک می کنند. زیرا اسیدهای آمینه برای ایجاد و حفظ پوستی سالم ضروری هستند و بنابراین ظاهری طبیعی و جوان‌تر به مشتری می‌دهند.

مدت زمان ماندگاری مزوژل جالپرو چقدر است؟

به محض ظاهر شدن اولین علائم پیری مانند چین و چروک صورت، گردن، دکلته، دست ها، زیر بغل، قسمت داخلی ران، زانو، معده، می توانید برای از بین بردن این چروک ها از درمان جالپرو مزوگل استفاده کنید. اولین نتایج بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است و اثرات آن تا 6 ماه باقی می ماند. به همین ترتیب، انجام درمان های ترمیمی برای حفظ نتایج به دست آمده پس از شش ماه توصیه می شود.

اما اکثر پزشکان بسته به وضعیت پوست بیمار، نتایج را به حداکثر می‌رسانند و در بهبود وضعیت چین و چروک و سیاهی دور چشم تفاوت‌های چشمگیری ایجاد می‌کنند. آنها اغلب درمان مجدد را با فاصله 7 تا 10 روز توصیه می کنند.

جالپرو یا نچرال بی

مراحل درمان مزوژل جالپرو چیست؟

درمان مزوژل جالپرو بسیار سریع و آسان است و حدود یک ساعت طول می کشد. قبل از مراجعه حضوری برای تزریق، اگر از داروهای خاصی استفاده می کنید، باید با پزشک خود مشورت کنید و در صورت لزوم چند روز قبل از تزریق، مصرف داروها را قطع کنید.

Jalpro mesogel در دو بطری؛ هیالورونات سدیم و دو ویال اسید آمینه ارائه شده است. قبل از درمان، این دو ویال توسط پزشک با هم مخلوط شده و از طریق سوزن های کوچک با استفاده از تکنیک های خاص به محل های مورد نظر تزریق می شود.

مزوژل جالپرو یک فیلر آرایشی بسیار ایمن است، اما همانطور که قبلا ذکر شد. لازم است توسط پزشک متخصص درمان شود. با این حال، مانند هر درمان زیبایی غیر تهاجمی، درمان مزوژل جالپرو دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

  • مزوژل جالپرو در درمان سیاهی دور چشم و کیسه های زیر چشم بسیار موثر است.
  • جالپرو برای درمان چین و چروک های سطحی و کوچک به ویژه دور چشم و دهان استفاده می شود.
  • از این روش برای درمان آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید استفاده می شود.
  • جالپرو برای درمان پیری و خشکی پوست بسیار مفید است.
  • این درمان در درمان چین و چروک و از بین بردن آکنه بسیار موثر است.
  • Jalpro همچنین برای درمان مناطق با حجم کم پوست استفاده می شود.
  • مزوژل جالپرو اثرات سایر درمان های زیبایی مانند سایر فیلرها، درم ابریژن و لایه برداری را افزایش می دهد و به طولانی شدن مدت این درمان ها کمک می کند.
  • جالپرو علاوه بر درمان پیری و پرکردن چین و چروک های پوست، برای درمان آکنه و ترک های پوست نیز قابل استفاده است.

کاندیدای دریافت مزوژل جالپرو چه کسانی هستند؟

جالپرو مزوژل علاوه بر درمان به عنوان یک روش پیشگیرانه در افراد در اواخر دهه 20 زندگی نیز استفاده می شود. در این افراد تزریق جالپرو از بروز چین و چروک های اضافی و عمیق شدن چین و چروک های موجود جلوگیری می کند و به عنوان یک روش پیشگیرانه عمل می کند. از سوی دیگر، تمامی افرادی که در سنین بالا خطوط و چین و چروک های ریز و عمیق را در صورت یا سایر قسمت های بدن مشاهده می کنند، می توانند کاندیدای مناسبی برای درمان تزریقی جالپرو باشند. اما این روش برای گروه های زیر مناسب نیست:

  • بیماران مبتلا به اختلالات خونریزی.
  • کسانی که به هیالورونات سدیم یا سایر اجزای این محصول حساسیت دارند.
  • در نواحی دارای تحریکات پوستی یا کاشت سیلیکونی استفاده شود.
  • زنانی که شیرده یا باردار هستند.
  • افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و شرایطی مانند سرطان، لوپوس و دیابت دارند.
  • افرادی که پوست بسیار یخ زده دارند.
  • کسانی که حساسیت دارویی دارند.
  • کسانی که از بیماری های خودایمنی رنج می برند.

تفاوت مزوژل جالپرو و مزوژل نچرال بی

روش درمانی مزوژل مانند ژل نچرال بی در بازگرداندن قدرت و درخشندگی پوست و جلوگیری از افتادگی پوست بسیار موثر است. اما تفاوت جالپرو مزوژل با نچرال بی در این است که جالپرو را می توان با شل کننده ضد چروک پوست (بوتاکس) تزریق کرد و برای از بین بردن خطوط بسیار ظریف در نواحی خاصی مانند اطراف چشم، پیشانی، اطراف دهان، گونه ها استفاده کرد. ، گردن، دست ها و سایر قسمت های بدن از جمله دست ها و بازوها. این کار باعث افزایش اثربخشی درمان جالپرو می شود. در ضمن یکی از تفاوت های دیگر ژل نچرال بی تزریق آن در 5 نقطه زیر می باشد در حالی که در مزوژل جالپرو چنین چیزی وجود ندارد.

  • برجستگی روی گونه
  • قاعده بینی یا محل ملاقات خط افقی خیالی تراگوس و پل بینی و خط عمودی خیالی وسط مردمک
  • چانه
  • تراگوس یا گوش
  • زاویه فک پایین

تفاوت دیگری که می توان بین مزوژل جالپرو و نچرال بی ذکر کرد، تفاوت در ترکیبات و درصد هیالورونیک اسید موجود در آن است. همانطور که قبلاً گفتیم اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن است که با افزایش سن کاهش می یابد. به همین دلیل، چین و چروک می تواند روی پوست ما ظاهر شود. در درمان مزوژل جالپرو مقدار و درصد هیالورونیک اسید ترمیم و افزایش می یابد. تغییر میزان اسید هیالورونیک در پوست باعث می شود پوست شما به سرعت واکنش نشان دهد. به همین دلیل می توانید به سرعت تاثیر آن را روی پوست خود مشاهده کنید.

اصولاً درمان های زیبایی غیر تهاجمی مانند تزریق جالپرو مزوژل زمان بهبودی بسیار کوتاهی دارند. با این حال، می توانید از کیسه یخ در محل تزریق برای کاهش درد و التهاب استفاده کنید. خوشبختانه، از آنجایی که درمان جالپرو با کمترین درد، کبودی و خونریزی انجام می‌شود، مشتری می‌تواند بلافاصله پس از تزریق به فعالیت‌های عادی خود مانند رفتن به محل کار یا انجام کارهای روزانه مانند آشپزی یا هر فعالیت دیگری ادامه دهد. اما طبق توصیه پزشکان متخصص لازم است فرد از انجام فعالیت های سنگین مانند ورزش خودداری کند و تا چند روز از سونا، حمام بخار، حمام آب گرم استفاده نکند.

در ادامه به سایر مراقبت های بعد از تزریق جالپرو اشاره می کنیم:

  • تا چند روز پس از درمان محل تزریق را در معرض نور خورشید قرار ندهید.
  • برای جلوگیری از التهاب بیشتر از نمک و الکل خودداری کنید.
  • به هیچ عنوان محل تزریق را ماساژ ندهید.
  • یک تا دو روز پس از تزریق روی صورت نخوابید.
پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی