به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل پرفکتا بهتره یا رووفیل

ژل پرفکتا بهتره یا رووفیل

هر دو ژل پرفکتا و روفیل به عنوان پرطرفدارترین فیلرهای پوستی شناخته می شوند و تزریق آنها به صورت باعث جوانسازی و بهبود صورت می شود. اما ژل پرفکتا بهتره یا رووفیل ؟ کدام موثرتر است؟ هر دو نتایج طبیعی ارائه می دهند، اما نتایج برند ژل پرفکتا بلافاصله قابل مشاهده است. در حالی که رووفیل با ویژگی کلاژن سازی نیاز به زمان دارد.مقایسه ژل پرفکتا با روفیل برای روش های جوانسازی و زیبایی صورت توصیه می شود و بهتر می توانید تصمیم بگیرید که برای کدام یک آماده شوید.

قبل از اینکه به نتیجه برسیم ژل پرفکتا بهتره یا رووفیل ؟ هر کدام را معرفی خواهیم کرد. ژل روفیل محصولی کره ای است و برای رفع چین و چروک های عمیق پوست انتخابی ایده آل است. همچنین به دلیل خاصیت لیفتینگ و تقویتی که دارد تاثیر زیادی در جوانسازی پوست دارد. از کاربردهای ژل روفیل می توان به چانه، پل بینی، پیشانی، گونه ها، لب ها و خط خنده اشاره کرد که حجم از دست رفته بر اثر افزایش سن را جبران می کند. نمونه هایی از رووفیل های محبوب برای تزریق عبارتند از Ruofill Plus، Ultra، fine و Ultra Plus.

ژل پرفکتا بر پایه اسید هیالورونیک آشکار شده است و دارای خواص آبرسانی، از بین بردن چین و چروک های عمیق و خطوط ریز است. این ژل باعث افزایش حجم در قسمت های مختلف صورت و اصلاح حجم از دست رفته پوست می شود.

ژل پرفکتا ساخت کشور فرانسه است و در انواع مختلفی عرضه می شود. این ژل برای مصارف مختلفی قابل استفاده است و از نمونه های رایج آن می توان به پرفکتا ساب اسکین، درم، فاین لاین و دیپ اشاره کرد.

ژل پرفکتا بهتر است یا رووفیل

چگونه برای تزریق ژل های جوان کننده آماده شویم؟ برای تزریق ژل ابتدا باید این برند را به خوبی درک کرده و با همکاری یک پزشک معتبر و حرفه ای خود را برای این کار آماده کنید. به سادگی پس از تزریق به نواحی مورد نظر دست نزنید و برای بهبودی سریعتر از کمپرس یخ استفاده کنید. در ادامه نکات مهم دیگری را برای یک تجربه درمانی موثر کشف خواهید کرد:

قبل از تزریق، مطمئن شوید که برند و نوع فیلر برای اهداف شما مناسب است. با پزشک خود در مورد آنچه می توانید از برند انتخابی خود انتظار داشته باشید و نتایجی که ممکن است مشاهده کنید صحبت کنید.
پزشکی توانایی عمل در تزریق پرفکتا یا روفیل را دارد که سال‌ها در زمینه زیبایی فعال بوده و بر اساس تکنیک‌های اولیه با کمترین تهاجمی بهترین نتیجه را می‌دهد. هنگام انتخاب پزشک، حتما به نظرات مخاطبین و بیماران قبلی توجه کنید. پزشکانی که در زمینه تزریقات زیبایی شهرت دارند قطعا بهترین انتخاب خواهند بود.
در مرحله بعد، ژل پرفکتا بهتر است یا روفیل؟ نکات مراقبتی قبل و بعد را رعایت کنید. مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و ایبوپروفن حداقل یک هفته قبل از درمان ممنوع است. این داروها باعث کبودی و خونریزی بیشتر می شوند و ممکن است تزریق را مشکل کنند.
از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید و حدود یک روز قبل از تزریق کافئین مصرف نکنید. این عناصر رطوبت پوست را کاهش داده و باعث کبودی و تورم آن می شود.
قبل از تزریق حتماً ناحیه تحت درمان را تمیز کرده و بدون آرایش به کلینیک مراجعه کنید. با رعایت نکات بهداشتی از عفونت جلوگیری می کند

ژل پرفکتا بهتره یا رووفیل

عوارض ژل روفیل و پرفکتا

اگر از متخصصان زیبایی حرفه ای کمک بگیرید، کمترین عوارض جانبی را تجربه خواهید کرد. شایع ترین عوارض جانبی تزریق فیلر شامل قرمزی، تورم و کبودی در ناحیه مورد نظر است. روفیل ممکن است با خارش خفیف نیز همراه باشد.

تفاوت ژل روفیل و پرفکتا

با بررسی تفاوت بین این پرکننده ها، می توانید تعیین کنید که کدام بهترین است. در موارد زیر تفاوت ها را نشان می دهیم:

پایداری
ژل پرفکتا تقریباً 6-12 ماه ماندگاری دارد. Ruofil همچنین ممکن است برای تقریبا 18 تا 24 ماه موثر باشد. دلیل ماندگاری طولانی‌تر Revofil این است که پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می‌کند.

نتایج تزریق
هر دو تزریق نتایج طبیعی دارند، اما اثرات پرفکتا را می توان بعد از تزریق احساس کرد. روفیل برای آشکار کردن اثرات خود به زمان بیشتری نیاز دارد.

ترکیبات ساختمانی
مهم ترین تفاوت ژل پرفکتا با روفیل، مواد به کار رفته در ساخت آن است. پرفکتا از اسید هیالورونیک ساخته شده است و روفیل که از پلی کاپرولاکتون ساخته شده است، پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند. پرفکتا آبرسانی و حجم پوست را افزایش می دهد، اما روفیل به لطف ماده زیست تخریب پذیر خود، پوست را به سمت بازسازی سوق می دهد.

مشکلات پوستی
پرفکتا برای از بین بردن چین و چروک زیر پوست مناسب است. در حالی که روفیل می تواند اثرات جوان کننده طولانی مدت را ارائه دهد. روفیل تولید کلاژن را تحریک می کند و برای مدت طولانی همراه خوبی برای سلول های پوست است.

ژل پرفکتا بهتره یا رووفیل

فرق ژل پرفکتا با رووفیل

در موارد زیر نشان خواهیم داد که کدام روش برای چه مشکلاتی مناسب است و در چه شرایطی بهتر است ژل پرفکتا و رووفیل را انتخاب کنید:

ژل پرفکتا برای درمان خطوط ریز و چین و چروک انتخاب شده است.
هر دو ژل کاملا بی خطر هستند و با کمترین عوارض جانبی تزریق می شوند. پزشکان با بررسی مشکلات پوستی و نظرات بیماران تصمیم می گیرند کدام یک را برای تزریق انتخاب کنند.
بسیاری از افراد برای جوانسازی و زیبایی صورت خود به هزینه فیلرهای مختلف توجه می کنند. قیمت انواع روفیل ها از ژل پرفکتا بالاتر است بنابراین کسانی که به دنبال قیمت مناسب هستند می توانند از ژل پرفکتا استفاده کنند.

ژل پرفکتا بهتر است یا روفیل؟ هر دو ژل های پوستی موثری هستند که در کلینیک های زیبایی طرفداران زیادی دارند. هر تزریق به بهبود پوست و جوانسازی صورت کمک می کند. اما برای دیدن نتایج سریع، پرفکتا بر پایه اسید هیالورونیک بهترین انتخاب است. روفیل همچنین برای کسانی که می خواهند روند بازسازی پوست را برای مدت طولانی طولانی کنند مناسب است. بدون شک در اجرای صحیح و در شرایط مناسب هر کدام رضایت زیادی وجود دارد و با انتخاب بهترین و مجرب ترین پزشک هیچ نگرانی از بابت عوارض وجود ندارد.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی